Tak ten článok o NP busoch na Slovensku ma dorazil! Nechcem vás zaťažovať svojími výlevmi prešovského lokalpatriotizmu, ale oni ani len NESPOMENULI Prešov!!!
Pritom prešovský DP bol v tejto republike prvý, ktorý krátko po revolúcii rozvíril hladinu, keď ako PRVÝ ponúkol cestujúcim na vozíčkoch na pravidelnej verejnej linke autobus so zvižnou plošinou. Bola to vtedy obrovská udalosť, nikde ešte nič podobné nemali. Tak ako autobus so zdvižnou plošinou, tak aj nízkopodlažný autobus sa objavil ako prvý v Prešove. Všetky tie mestá, ktoré v SME spomínajú (BB, NR, KE...) v tej dobe sa chodili pozerať do PO ako také niečo vyzerá, lebo nič také ešte nevideli...
Koniec citového výlevu.
Pritom prešovský DP bol v tejto republike prvý, ktorý krátko po revolúcii rozvíril hladinu, keď ako PRVÝ ponúkol cestujúcim na vozíčkoch na pravidelnej verejnej linke autobus so zvižnou plošinou. Bola to vtedy obrovská udalosť, nikde ešte nič podobné nemali. Tak ako autobus so zdvižnou plošinou, tak aj nízkopodlažný autobus sa objavil ako prvý v Prešove. Všetky tie mestá, ktoré v SME spomínajú (BB, NR, KE...) v tej dobe sa chodili pozerať do PO ako také niečo vyzerá, lebo nič také ešte nevideli...
Koniec citového výlevu.
Jano
Ja osobne by som prijal ex. 101, ale o tom mozem uz iba snivat a sladko spominat, kvoli subehu s elektrickovou tratou
S tou 83 myslim, ze to nie je az take zle, ta obkluka po starej Dubravke ti zabere 4 minutky a este cosi, napaja sa uz od zastavky Drobneho, nie Alexyho.