Mohli uviesť pre úplnosť aj nejaké cenové porovnanie napr. s SAD Trnava a SAD Dunajská Streda. Prečo je vlastne Slovak Lines drahý? Iba kvôli výraznej obnove vozového parku pred pár rokmi?
A keď BSK dlží toľko peňazí, čím si to Slovak Lines zatiaľ vykrýva? To má taký zisk z diaľkovej, medzištátnej a zmluvnej dopravy? Alebo si zobral úver?
Lebo o nejakých jeho finančných problémoch v článku nie je zmienka. Ani nejaké výraznejšie rušenie spojov som v posledných rokoch nepostrehol.
Presne tak , nafarbia 21 Tr do LBC a vsetci budeme happy ?
Btw. v premavke cez vikend su na L33 len 6701,3,6 - som zvedavy co zajtra vypravia, predsa len aj zalozak pre DD je len 1 ? , ale este stale chyba 1 voz do vypravy ( 6702 rozbita, 6704 asi kaputt, 6705 uz je asi na SP kvoli traktoru )
Nech rovno nakupujú vyradené Škody 21Ab a prerábajú ich na trolejbusy ako to robili v niektorom meste v Maďarsku. ? ? Smutné na tom je to, že aj kebyže to robia tak máme modernejší park než teraz. ?
1. Bratislava ako VUC, zlucenim funkcie magistratu a VUC - konecne logika a spravodlivost a aj znacna uspora byrokratickych darmozracov... zrusenie mestskych casti je uz znacna trufalost na tento bordelistan... samozrejme to este neriesi to ze stat dotuje ZSR a ZSSK a tie zabezpecuju tiez VHD niekde... takze nejaka priama dotacia statu na kolajovu dopravu (napriklad 1/10 dotacie do ZSR a ZSSK priamo pre DPB na kolajovu dopravu)
2. ine riesenia su len polovicate a horsie... ale napriklad ja byt primator, tak udrzbu a spravu ciest I., II. a III. triedy dam na starosti tomu komu patri, ak sa nesplni bod 1. alebo nedostanem adekvatne peniaze. Rovnako s verejnou dopravou - poziadam VUC aby sa podielal na VHD vo svojom kraji laskavo, alebo to prenecham VUC...
Chape niekto preco Bratislavsky samospravny kraj kde cca. 80% tvori Bratislava, a mozno 95% vyuziva MHD v Bratislave, dotuje LEN PRIMESTSKU DOPRAVU co je verejna hromadna doprava mozno pre 10-20% ludi??? ako moze toto niekto tolerovat, chapat a tvarit sa ze je vsetko vporiadku??? peniaze ma kraj za vsetkych obyvatelov, cele uzemie, a stara sa o zlomok... toto je mozne len na slovensku... a to iste cesty II. a III. triedy - preco ich spravu v BA neplati VUC? a I. triedy SSC??? potom by mesto Bratislava bolo na tom podstatne inak... a elektricku preco nedotuje stat prostrednictvom ZSR a ZSSK??? ako napriklad v meste Vysoke Tatry a Poprad???
Peon
A keď BSK dlží toľko peňazí, čím si to Slovak Lines zatiaľ vykrýva? To má taký zisk z diaľkovej, medzištátnej a zmluvnej dopravy? Alebo si zobral úver?
Lebo o nejakých jeho finančných problémoch v článku nie je zmienka. Ani nejaké výraznejšie rušenie spojov som v posledných rokoch nepostrehol.