Reply on: eripmav #148627:
Mohli uviesť pre úplnosť aj nejaké cenové porovnanie napr. s SAD Trnava a SAD Dunajská Streda. Prečo je vlastne Slovak Lines drahý? Iba kvôli výraznej obnove vozového parku pred pár rokmi?A keď BSK dlží toľko peňazí, čím si to Slovak Lines zatiaľ vykrýva? To má taký zisk z diaľkovej, medzištátnej a zmluvnej dopravy? Alebo si zobral úver?
Lebo o nejakých jeho finančných problémoch v článku nie je zmienka. Ani nejaké výraznejšie rušenie spojov som v posledných rokoch nepostrehol.
eripmav
1. Bratislava ako VUC, zlucenim funkcie magistratu a VUC - konecne logika a spravodlivost a aj znacna uspora byrokratickych darmozracov... zrusenie mestskych casti je uz znacna trufalost na tento bordelistan... samozrejme to este neriesi to ze stat dotuje ZSR a ZSSK a tie zabezpecuju tiez VHD niekde... takze nejaka priama dotacia statu na kolajovu dopravu (napriklad 1/10 dotacie do ZSR a ZSSK priamo pre DPB na kolajovu dopravu)
2. ine riesenia su len polovicate a horsie... ale napriklad ja byt primator, tak udrzbu a spravu ciest I., II. a III. triedy dam na starosti tomu komu patri, ak sa nesplni bod 1. alebo nedostanem adekvatne peniaze. Rovnako s verejnou dopravou - poziadam VUC aby sa podielal na VHD vo svojom kraji laskavo, alebo to prenecham VUC...