Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 706RTO #146316:
Pridávam sa na tvoju stranu...to sa nesprávajú len k tejto značke takto...predpokladám,že k svojmu autíčku sa správa lepšie...už som tu raz spomenul,že čo nie je moje,to zničím...
Reply on: Emo #146319:
Aha, okej, vďaka za vysvetlenie
Reply on: no.ev.di. #146297:
Kľud, áno? Som sa len normálne opýtal. Tebe keď začne niekto nadávať na tvoj príspevok, tak hneď vyskakuješ. Tak reaguj na iné príspevky kľudne láskavo.

Odhliadnúc od toho, tunel v takej dĺžke by bol veľmi drahý a neviem, či by ho mesto vedelo postaviť (oni nevedeli postaviť ani podstatne kratší tunel popod Dunaj).
Reply on: Radovid #146315:
Profesionálni vodiči majú zákonom stanovený maximálny čas jazdy. Po jeho uplynutí si musia dať bezpečnostnú prestávku. Možno sa už nestíhal zmestiť do toho času, tak si dal prestávku. V takom prípade už do mesta dôjsť nemohol. Jednak to môžu kontrolovať policajti a jednak, keby došlo k nejakému prúseru (nehoda), tak by mu to mohlo priťažiť. ?
Reply on: 706RTO #146316:
To sa stane aj nechtiac. Ja som za posledný týždeň dvakrát zažil ako vodič pri vchádzaní do zastávky zavadil kolesom o obrubník a nerobím z toho vedu.
Dnes som cestoval na nemenovanej linke v autobuse SOR, a neviem ci to bol novy sofer tabulu nemal ze je v zacviku, ma prekvapilo ze ked vchadzal na zastavku asi si neuvedomil ze to ma nizky predok a pekne to chytil o obruvnik, rana slusna a ani len sa neunuval pozriet von ci sa nieco nestalo, proste nic zavrel dvere a odisiel, nechem tu vyzerat ako nejaky fas ale ked ma takyto pristup ku vozom tak byt vo vedeni tak leti na hodinu. To len taky moj postreh.
Reply on: luky133 #146314:
Viem, že tam bol dlhšie ako 10 minút, potom som už musel ísť do školy, ale tak najzvláštnejšie mi príde, že už nemohol dôjsť až do mesta, keď to je maximálne tak pol hodinka.
Reply on: Radovid #146313:
Neviem koľko vodičov ich šoféruje smerom na Slovensku, ale ak len jeden tak možno si musel dať povinnú prestávku? Nevieš koľko tam stál? A možno si len vodič šiel nakúpiť do LIDLa, ale to nepredpokladám. ?
Reply on: luky133 #146310:
To trklo aj mňa, ale skorej sa pozastavujem nad tým, že bol v DNV pri Lidli, to už po tak dlhej ceste nemohol dôjsť až do mesta??
Reply on: Hug0 #146305:
Pokiaľ bude mať vhodnú výzbroj a prevodovku (nie tu dvojstupňovú čo mal prototyp) tak nevidím v tom žiaden problém 🙂
Reply on: 810zssk #146308:
Nešlo náhodou o ZV?
Reply on: Radovid #146307:
Nakoľko má EČV (zrejme prevozné) tipujem to na ďalší nový CapaCity. ?
Dnes (pracovný deň poobede) som na nemenovanej linke videl cestujúceho s bicyklom. Autobus nebol plný, tak nikomu to neprekážalo. Len neviem, či dotyčný nastúpil "na drzovku" alebo či vodič bol taký ústretový, lebo nastúpil na skoršej zastávke ako ja a vystúpil na neskoršej zastávke ako ja.
Okolo 11 som videl pri Novej budove SND nejaky Tedom s linkou 33 na BUSE. Tam prestavkuju, alebo co?

A pri Eurovei stali nejake Medaky Slovak Lines Expressu, zrejme zajazd..
Dnes ráno pri Lidli v DNV ďalší Capacity, vôbec netuším, čo tu asi tak mohol robiť, ak niekto vie nejaké info, tak by mohol napísať

http://img96.imageshack.us/img96/1880/bus1j.jpg
http://img299.imageshack.us/img299/4258/bus2h.jpg
http://img63.imageshack.us/img63/6397/bus3u.jpg

Prosím ospravedlňte kvalitu fotiek, je to fotené mobilom.
Reply on: no.ev.di. #146299:

fanúšik by nemal zatvárať oči pred realitou a nebrať ohľad na súvislosti,
projekt prestavby Predstaničného nám. počíta s otočkami pre koľajovou MHD na úrovni 2 PP a na úrovni 1 PP pre cestnú MHD, pre ktorú sa predpokladá aj príjazd z Pražskej, zo smeru od Brnianskej podjazdom (tunelom),
trať električiek pre odjazd zo stanice by sa ešte dal umiestniť, aj keď s „odretým chrbtom“, aj to by musel postupne vystúpať na povrch prostredníctvom tunela, s ohľadom na dovolené stúpanie dráh by to bol tunel s vyústením asi v úseku Brnianskej, zast. Hroboňova by s veľkou pravdepodobnosťou musela byť podzemná,
príjazd od Patrónky s ľavým odbočením nebude kam dať na povrchu, jedine do iného tunela (nižšie o úroveň pod odbočenie pre busy), čo je dosť nereálne a ekonomicky nevýhodné,
navyše náhrada L34 a L83 by sa tým nedosiahla, prestupovať by bolo možné za podmienky ich presmerovania na hl. stanicu, čo by asi veľkej časti cestujúcich, ďalšie busy by zahlcovali priestory otočky na 1 PP a premávku na Žabotovej, ktorá aj bez nich bude novou tepnou,
Reply on: Solider #146303:
trať môže ísť aj v BUS pruhu... s miestom tam problém nie je
Reply on: no.ev.di. #146297:
Myslíš si, že taká Brnianska nezvláda nápor áut? Veď v 70-tych rokoch naprojektovaná tak, aby tento nápor zvládla a myslím si, že ho úspešne zvláda. Severná tangenta mala odľahčiť Račiansku, Šancovú, Legionársku a bola plánovaná už za socializmu, takže reči o tom, že táto trasa je len "daj mi do kešene" nevidím moc reálne.

Re #146298 pepino23: Spŕznených miest v Bratislave už bolo dosť, preto už radšej žiadne ďalšie cestné estakády v meste...

Re #146299 no.ev.di.: Ja nevidím problém v stavbe električkovej trate na Pražskej či Brnianskej... toto je len bežná výhovorka, prečo trať nepostaviť, aby tam mohli zostať deluxe pruhy ako na diaľnici.
cilizska aktualne bez trolejbusov a bez 75

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.