s Vašimi predstavami nesúhlasím... A prikláňam sa k názoru, že severná tangenta je blbosť... základ je
1) autá vyhnať z centra
2) urobiť to, čo najefektívnejšie...
Myslím, si že podpora kompletnej dostavby D4ky by situáciu riešila dostatočne. Pretože základ kongescií spočíva v tom, že veľa vozidiel s rôznymi destináciami má jednú vstupnú komunikáciu do BA. Príklad - Vozidlá idúce z Pezinka do Lamača stoja s autami, ktoré idú z Pezinka do Trnávky.
Ak by existovala D4ka, autá by plynule išli po nej a zišli na exite najbližšie k destinácií...
Druhá vec je tá, že D4ka by sa mala začať stavať aspoň v polovičnom profile, možno JEDNOSMERNE, aby vznikol v prvopočiatku aspoň taký obrý kruhový objazd okolo BA. Lepšie niečo ako nič...
Severná tangenta mi príde ako keď si bezdomovec kúpi notebook
nakoľko ja som veľkým fanúšikom stavby električkovej trate Hl.st. - Pražská - Brnianska - Patrónka - Dúbravka, tak severnú tagentu schvaľujem, avšak len v takom variante ktorý by odbremenil Pražskú a Brniansku ulicu aby bolo možné tam tú trať postaviť a bolo to aj priechodné zo strany magistrátu, ktorý schválil niečo prospešné pre MHD ani nepamätáme...
Podla mna cela severna tangenta je uplna blbost a mrhanie obrovskych penazi za ucelom nabalenia sa spriatelenych firiem. Dufam ze sa to nikdy nepodari zrealizovat.
Ak by sa to predsa len malo zacat stavat, tak neviem preco sa neratalo s variantou ze by cela cesta viedla na estakade a kopirovala by zeleznicu pod sebou. Navyse by sa usetrilo kopec penazi za vykup a odskodnenie ludi byvajucich v okoli Jaskoveho radu a so zeleznicami ako statnou firmou by sa dalo dohodnut na vyuziti ich pozemkov na postavenie pilierov nesucich celu estakadu.
To sa ale samozrejme nestane, lebo by to bolo lacnejsie riesenie a tym padom by sa tam dalo uliat menej penazi.
Áno tunelom? Nikdy si nevidel tunel ešte alebo nevieš na čo slúži? Rovno ti poviem, že ak má nejaká cesta 2+2 ísť popri železničnej trati ako je Pionierska tak to je volovina. Neviem, ale absolútne neviem načo to má byť dobré, keď cesty po Račianskej a Šancovej sú s tou plánovanou rovnobežnou cestou cca po Pionierskej a Jaskový rad (tunel) od seba vzdialené 300-400m! To už nevieme ako lepšie vymyslieť tendre pre firmy rodín a známych grázlov v štátnych orgánoch?! A potom za 10 rokov prísť opäť s návrhom, že sa vybudujde odbočka na Pionierskej do tunela, ktorý bude ústiť na Patrónke alebo niekde pri TESCU Lamač, keďže vybudovanie komunikácie Pražská - Jaskový rad - Pionierska nesplní úlohu, ktorá sa očakáva... Neviem prečo sa nespraví teda do kelu projekt na odľahčenie Pražskej, Brnianskej a Šancovej v takom alebo aspoň podobnom variante aký som navrhol ja. Na Pražskej a Brnianskej by sa dala potom zúžiť komunikácia pre IAD, vybudovať v strede cesty eletkričková trať a nikomu by absencia po jednom pruhu z každého smeru na ceste nechýbal + električka by nahradila linky 34 a 83.
Je vidieť,že je to typický debil,ktorý sa vyváža na aute.Že doprava v Braatislave nie je kritická?To potom kadiaľ jazdí?Po kanáloch? ? Ekologický dopad IAD nie je taký veľký?Zrejme si nevšimol,že tu pribúda aut každým dňom a,že o niekoľko rokov budú dopravné kolapsy na dennom poriadku ? Myslím si že MHD a BID by mali byť určite preferovanejšie formy cestovania do práce/školy ako IAD.Len ešte ľudí na toto naučiť bude obrovský problém ?
ad 1 - v súčasných podmienkach nadchod nie je riešením, na strane stanice by vyústil za plotom, na území, ktoré patrí železniciam, zaplatený z pokút by asi nebol, nadchod by muselo financovať mesto alebo súkromný investor a pokuty by boli príjmom ŠR,
ad 2 - zast. Sokolská na strane stanice plní zámer prestupného systému - prestup na spoločnej hrane, zároveň uľahčuje cestovanie v smere Pražská - Brnianska alebo Limbová pre ľudí, ktorí bývajú alebo pracujú na Pražskej, Sokolskej, Za sokolovňou, Baníkovej,
voľby sa blížia, nezabúdaj, že realitný agent spolu so záhradkárskym všeumelcom kandidujú aj do NRSR predpokladám, že možno na víkend BA alebo niekedy v máji ešte bude aj nejaké slávnostné uvedenie busov do premávky ?
Re #146281 vlado13: varianty riešenia bez semaforu: 1/nadchod + policajti, ktorí budú pokutovať prebiehajúcich cez cestu ("sa to nikdy tak nerobilo") a čoskoro bude nadchod zaplkatený z pokút; 2/zrušenie zastávky Sokolská, máme predsa prestupný systém...
predpokladám, že náklady na nadchod by boli o jeden - dva rády posunuté oproti nákladom na CSS, záleží na konštrukčnom riešení,
súčasné pomery nedovoľujú realizovať nadchod, lebo schodište a výťah pre imobilných na strane stanice by museli byť za plotom,
V tomto smere je potrebný, ale radšej z financií vyčlenených na túto CSS sa mohli vyčleniť peniaze na nadchod, ktorý plne podporujem a najmä na takejto komunikácii. O koľko by bola výstavba nadchodu finančne náročnejšia, než výstavba CSS?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pepino23
Podla mna cela severna tangenta je uplna blbost a mrhanie obrovskych penazi za ucelom nabalenia sa spriatelenych firiem. Dufam ze sa to nikdy nepodari zrealizovat.
Ak by sa to predsa len malo zacat stavat, tak neviem preco sa neratalo s variantou ze by cela cesta viedla na estakade a kopirovala by zeleznicu pod sebou. Navyse by sa usetrilo kopec penazi za vykup a odskodnenie ludi byvajucich v okoli Jaskoveho radu a so zeleznicami ako statnou firmou by sa dalo dohodnut na vyuziti ich pozemkov na postavenie pilierov nesucich celu estakadu.
To sa ale samozrejme nestane, lebo by to bolo lacnejsie riesenie a tym padom by sa tam dalo uliat menej penazi.