kua, snáď to obíde Slovensko ? vyrába sa krásna a dobrá Škoda/Solaris 26/27/28Tr tak neviem načo robiť pokusného králika SORke. Nech si to kúpi ten kto chce zruinovať t-bus dopravu...
nechápem pár veciam čo si napísal : príjazd od Patrónky s ľavým odbočením nebude kam dať na povrchu, jedine do iného tunela (nižšie o úroveň pod odbočenie pre busy), čo je dosť nereálne a ekonomicky nevýhodné,
navyše náhrada L34 a L83 by sa tým nedosiahla, prestupovať by bolo možné za podmienky ich presmerovania na hl. stanicu, čo by asi veľkej časti cestujúcich, ďalšie busy by zahlcovali priestory otočky na 1 PP a premávku na Žabotovej, ktorá aj bez nich bude novou tepnou"
- od Dúbravky po predstaničné nám. by električky kopírovala linky 34 a 83, odtiaľ by premávala ešte L93 na Hodžovo nám
- keď už by sa odbremenila Pražská prejavilo by sa to aj na Štefánikovej, takže by sa dala obnoviť električková trať
- aj keby existovala aj naďalej len električková trať na Štefanovičovej tak na Predstaničnom námestí by sa dalo prestúpiť na bus, či t-bus linky smerom na Hodžovo nám.
- nechápem aký príjazd od Patrónky s ľavým odbočením a kam vlastne by nebolo kde dať? Myslíš odbočku na Kramáre? Posunulo by sa to o jeden pruh doprava, načo tam musí byť 5 pruhov vlastne?
- navyše niesom si istý, či by bol počet autobusov v obratisku pri Hl.st. taký horibilný, keďže by sa dali robiť priebežné linky bez ukončenia na Hlavnej stanici.
však ja som si nič zlé nepovedal, nikde som ťa neoslovil nijak sproste, len som sa ťa opýtal či vieš načo je tunel a rozpísal som dôvody prečo si to predstavujem tak a onak.
Však to je najväčší a neprekonateľný problém, že Brnianska a Pražská musia mať 3 pruhy, ešte k tomu vraj máme jazdné pruhy širšie ako v iných krajinách EÚ čo prispieva k rýchlej jazde IAD. Takže 1) zúžiť jazdné pruhy a 2) po jednom z obidvoch smerov dole a vytvoriť miesto pre električkovú trať.
Pridávam sa na tvoju stranu...to sa nesprávajú len k tejto značke takto...predpokladám,že k svojmu autíčku sa správa lepšie...už som tu raz spomenul,že čo nie je moje,to zničím...
Kľud, áno? Som sa len normálne opýtal. Tebe keď začne niekto nadávať na tvoj príspevok, tak hneď vyskakuješ. Tak reaguj na iné príspevky kľudne láskavo.
Odhliadnúc od toho, tunel v takej dĺžke by bol veľmi drahý a neviem, či by ho mesto vedelo postaviť (oni nevedeli postaviť ani podstatne kratší tunel popod Dunaj).
Profesionálni vodiči majú zákonom stanovený maximálny čas jazdy. Po jeho uplynutí si musia dať bezpečnostnú prestávku. Možno sa už nestíhal zmestiť do toho času, tak si dal prestávku. V takom prípade už do mesta dôjsť nemohol. Jednak to môžu kontrolovať policajti a jednak, keby došlo k nejakému prúseru (nehoda), tak by mu to mohlo priťažiť. ?
Dnes som cestoval na nemenovanej linke v autobuse SOR, a neviem ci to bol novy sofer tabulu nemal ze je v zacviku, ma prekvapilo ze ked vchadzal na zastavku asi si neuvedomil ze to ma nizky predok a pekne to chytil o obruvnik, rana slusna a ani len sa neunuval pozriet von ci sa nieco nestalo, proste nic zavrel dvere a odisiel, nechem tu vyzerat ako nejaky fas ale ked ma takyto pristup ku vozom tak byt vo vedeni tak leti na hodinu. To len taky moj postreh.
Viem, že tam bol dlhšie ako 10 minút, potom som už musel ísť do školy, ale tak najzvláštnejšie mi príde, že už nemohol dôjsť až do mesta, keď to je maximálne tak pol hodinka.
Neviem koľko vodičov ich šoféruje smerom na Slovensku, ale ak len jeden tak možno si musel dať povinnú prestávku? Nevieš koľko tam stál? A možno si len vodič šiel nakúpiť do LIDLa, ale to nepredpokladám. ?
Dnes (pracovný deň poobede) som na nemenovanej linke videl cestujúceho s bicyklom. Autobus nebol plný, tak nikomu to neprekážalo. Len neviem, či dotyčný nastúpil "na drzovku" alebo či vodič bol taký ústretový, lebo nastúpil na skoršej zastávke ako ja a vystúpil na neskoršej zastávke ako ja.
Radovid