Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky1 #146000:
Tak napr. ideš v preplnenej 20, nastúpiš 3.Dverami a máš školskú tašku. Kam ju máš dať ak sa do autobusu zmestíš ledva ty?
Stretli ste sa niekto s tým, žeby revízor vylúčil z prepravy človeka, ktorý má na chrbte veľký batoh? Ak nie, tak potom tie nové nálepky ZVES BATOH! sú iba na okrasu a predstavujú ďalšie zbytočne vyhodené peniaze dopravného podniku.

Ohľaduplní ľudia dajú batoh dole aj bez upozornenia a tí ostatní sa na nálepku vykašlú aj keby mala meter krát meter ...
Reply on: TeBeCe #145998:
Konečne nejake pozitivum 🙂
Reply on: Hug0 #145997:
HN2
Takže už máme 14TrM so starými rábami 😛? (6267)
Reply on: Petto #145990:
tak neviem kam by chceli presťahovať trolejbusy, keď nemajú náhradu... Vozovňa v Prievoze neexistuje stále a tiež potrebná vozovňa pre autobusy a električky na západe mesta stále neexistuje (Dúbravčice).
Reply on: Petto #145992:
Ak nebola zrusena zmluva, tak to je jedno 😉
Reply on: Solider #145988:
A kde mala byť po novom vozovňa?
Reply on: 91roman27 #145989:
som sa pozabudol,ale dikes za pripomienku ?
Reply on: 810zssk #145991:
Predany bol urcite,len teraz neviem ci investor nestiahol svoj projekt budovania hotela (kvoli krize )- ci co to tam malo byt .
Reply on: Petto #145990:
Tak pokial ten pozemok predali tak by ma zaujimalo kde teraz tie vozy daju..
Reply on: Solider #145988:
Zrejme to uz padlo , hoci vozovnovy pozemok uz bol predany - mali sa vystahovat do 2 rokov. Este by ma zaujimalo,ci bude tento rok ta tbusova trat po Prazskej ulici s odbockou na Prokopa Velkeho ( t.j. v trase dnesnej L41 )

Re #145989 91roman27: Nauc sa pouzivat funkciu Re: ?
MacGiver:Som zvedavý dokedy to stihnú spraviť.To by potom tade mohla opäť chodiť 67 po svojej bývalej trase k Jurajovmu dvoru nie? ?
Reply on: Petto #145986:
Zvažovaný priestor pre novú vozovňu Hroboňova sa vraj potýkal s problémami chráneného životného prostredia a vysokých stromov. Ako to dopadlo, žiaľ neviem.
Reply on: Petto #145983:
Jednak hovorím o Mercedesoch ako značke a ich spoľahlivosti a poruchovosti a nie o tom, čo je nízkopodlažné a čo nie a jednak toto http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Mercedes-Benz_Conecto.jpg&filetimestamp=20080806144101 nie je nízkopodlažné?

Re #145982 Andy a Re #145985 810zssk: Keď na niečo Mercedes dá svoju značku, čakal by som od toho firemný štandard kvality bez ohladu na to, aký je to model a kde je to vyrobené. Jasné, Conectá sú lacnejšie pozliepaniny, ale nemyslím, že od nich zato kupujúci redpokladá nižšiu kvalitu automaticky. Nie je predsa normálne aby autobus po tristo tisíc kilometroch - aj keď v ťažkých podmienkach - musel byť nahradený o päť rokov starším Volvom, pretože už nezvláda celodenné služby.
Reply on: Mischo1 #145979:
Jurak by mal byt cisto CNGckovy , aj Solarisy by tam mali ist. Ale to su vsetko zatial len polemiky. Aj Hrobonka mala byt uz davno prec a stale je tam,kde je.
Reply on: irizar #145981:
Otazka je ci je to zavodom, alebo modelom.. ci by Connecto z Nemecka bolo lepsie ako Connecto z Turecka a to iste s Citarom 😉

Inak, do Norska sa chystam, tak to pojdem mrknut 😉
Reply on: Mischo1 #145979:
vraj... ale je to tak isté ako asi vieš čo... ja nemám prístup k 100% info a keď to budú mať ľudia overené určite sa to dostane sem na vstupnú stránku, čiže to už bude potom známe všetko ohľadom presunov.
Reply on: irizar #145981:
preco splietas Citara a Conecta ??? ved to je uplne daco ine , Conecta nie su ani NP
Reply on: irizar #145981:
Nie je Connecto schválne robené ako lacná verzia Citara, kde sa nízka kvalita predpokladá? To teoreticky nemusí mať nič s tým, v ktorom závode je vyrobené..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.