Re #145982 Andy a Re #145985 810zssk: Keď na niečo Mercedes dá svoju značku, čakal by som od toho firemný štandard kvality bez ohladu na to, aký je to model a kde je to vyrobené. Jasné, Conectá sú lacnejšie pozliepaniny, ale nemyslím, že od nich zato kupujúci redpokladá nižšiu kvalitu automaticky. Nie je predsa normálne aby autobus po tristo tisíc kilometroch - aj keď v ťažkých podmienkach - musel byť nahradený o päť rokov starším Volvom, pretože už nezvláda celodenné služby.
Jurak by mal byt cisto CNGckovy , aj Solarisy by tam mali ist. Ale to su vsetko zatial len polemiky. Aj Hrobonka mala byt uz davno prec a stale je tam,kde je.
vraj... ale je to tak isté ako asi vieš čo... ja nemám prístup k 100% info a keď to budú mať ľudia overené určite sa to dostane sem na vstupnú stránku, čiže to už bude potom známe všetko ohľadom presunov.
Nie je Connecto schválne robené ako lacná verzia Citara, kde sa nízka kvalita predpokladá? To teoreticky nemusí mať nič s tým, v ktorom závode je vyrobené..
"vyrobene v Turecku (v nemeckej firme, takze kvalita by mala byt ta ista)"
Juj, kamarát, príď pozrieť do Nórska a povozím ťa na našich Citarách a potom Conectách. Budeš mrkať aký priepastný je ten rozdiel v kvalite...
nevies ako to teraz bude zevraj sa chystaju velke zmeny, no ze sa maju premiestňovať autobusy medzi vozovňami, a kam budu zaradené sory NB 18, je pravda ze maju ist do vozovne trnavka??? ?
Ako nacapia na Capacity tie LBC štvorčeky? Tie časti ktoré sú na zovňajšku čierne nemohli dodať už červené aby bol celý autobus vo farbách LBC? Celkom som zvedavý na SORky NB 18... keď už nás to čaká a neminie, tak dúfam, že aspoň dojde plný počet aby to bolo na osoh a mohli sa vyradiť najopotrebovanejšie vozidlá...
Vidis nejaky problem s tym ze to je vyrobene v Turecku (v nemeckej firme, takze kvalita by mala byt ta ista)? Nic nekvalitne som si na tych vozoch nevsimol/
povedal som čo som nemusel... a pokiaľ sa dobre pamätám jasne som ti povedal, že ak máš so mnou nejaký problém a chceš sa so mnou hádať tak nemám chuť zahlcovať DF, že si to môžme vybaviť na ICQ. Ja tvoje ICQ nemám a písať ti je to posledné čo potrebujem, takže láskavo smeruj svoje náreky na moje ICQ. ADIOS & MUCAS GRACIAS! ?
Ty si nielen chronický kverulant, ty si úbohý zakomplexovaný hajzeľ a zákerná sviňa. Útočíš tu na človeka, o ktorom nič nevieš a podsúvaš mu veci, ktoré si si vymyslel LEN na základe toho, že tebe sa to nepáči. V skratek: Kto navrhuje autobusy, ktoré sa Dunčovi nepáčia, tomu Dunčo rozbije p94u.
Len tak na okraj, šéfkonštruktér SOR-u je autor o. i. aj Karosy C 744, takže nejaký ten rok sa už v odbore pohybuje. Ich autobusy sa predávajú, takže asi svoju prácu nerobí zle.
Ty žiadnu školu, ani len tú kúpenú, zatiaľ nemáš a neviem, či niekedy budeš mať.
A na záver: V skutočnosti by po stretnutí s tebou vymýšľal presne tak isto ako doteraz. pretože ty by si len sklopil ušká, stahol chvostík medzi nožičky a pokorne odišiel. Ty si taký ostrý len tu na diskusii. Čo by si mu asi tak spravil? Niekoľkokrát za sebou by si mu z celej sily vrazil ksichtom do päste
? ? ? ?
PROSÍM ADMINA O UDELENIE BANU DUNČOVI NA ZÁKLADE JEHO PRÍSPEVKU, NA KTORÝ REAGUJEM.
irizar
Re #145982 Andy a Re #145985 810zssk: Keď na niečo Mercedes dá svoju značku, čakal by som od toho firemný štandard kvality bez ohladu na to, aký je to model a kde je to vyrobené. Jasné, Conectá sú lacnejšie pozliepaniny, ale nemyslím, že od nich zato kupujúci redpokladá nižšiu kvalitu automaticky. Nie je predsa normálne aby autobus po tristo tisíc kilometroch - aj keď v ťažkých podmienkach - musel byť nahradený o päť rokov starším Volvom, pretože už nezvláda celodenné služby.