Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #145744:
prečo by si mal platiť? Si si cvakol lístok keď si nastúpil do vozidla, snáď ťa nebude pokutovať za to, že električka je rýchlejšia ?
Reply on: no.ev.di. #145743:
ok poviem to polopate... chcel som sa spýtať, či keď mám cviknutý 15 minútový lístok, idem 14. minútu a podľa CP som mal cestovať už 16 minút, či mi revízor nemôže dať pokutu, pretože podľa CP už cestujem na čierno...
Reply on: Ike #145740:
Tak na 15min sa dá prestupovať, len to chce disciplinovanosť. Takto odpadli hádky o tom či prestup mal alebo nemal výjsť do 15min. Poznám ľudí, ktorí aj keď vedia, že s prestupom by šli 20-25min, tak by si veselo kúpili 15min lístok a keby ich čapli, tak by tvrdili, že autobusy nešli podľa CP a iné.
Reply on: no.ev.di. #145737:
Zrejme ta plynofikacia 732,741 zase az taka lacna nebola 😃
Reply on: no.ev.di. #145739:
1.) Podla Prepravneho poriadku je to tak.

2.) Revizor sa ta nesmie dotknut - ak sa ta dotkne (v zlom) = fyzicke napadnutie = problem pre revizora

3.) Skusil by si ten revizor na mna otvorit (pardon) pysk a uvidel by nieco nepekne ? (2 metre, 120 kil :D)
Reply on: no.ev.di. #145739:
hoci som (bol) proti neprestupným 15 minútovým lístkom... toto je práve ich výhoda a revízori to dodržiavajú - ver mi
Reply on: MatejBA #145735:
no už si viem predstaviť ako si to revízor nechá vysvetliť... Podľa mňa ten by mi ten označovať vedel aj o hlavu hodiť aby ma donútil platiť. Nie všetci sú takí, som zažil aj veľmi milých revízorov, alebo aspoň pri najmenšom profesionálov.
Reply on: MatejBA #145729:
A to je overené že L50 dostane stop k Auparku? A čo keď nie. Može ísť po Apolle cez Einsteinku k Auparku alebo po Novom moste na Holíčsku.
Reply on: Petto #145734:
mňa by zaujímalo kde sú tie peniaze, ktoré sme tam krvopotne šetrili od poslednej dodávky Ik435, keď sme sa zmohli akurát tak na SORky, Solarisy, Citelisy a Tedomy... prirodzene všetko len a len pre nízku cenu tovaru. Však od 1999 musíme mať našetrené na obnovu autobusov a trolejbusov komplet ?
Reply on: no.ev.di. #145733:
ak podľa tarifného poriadku nastane akékoľvek meškanie a ty máš 15 minútový lístok, berie sa do úvahy údaj CP... to znamená, že ak má cesta A-B trvať 14 minút a trva 3h bez prestupu, tak pokutu nedostaneš...

Snažil som sa ale spýtať na opačný prípad. Teda, či vždy revízori pozerajú pri 15 min lístkoch na CP (tak ako sa proklamovalo pri ich vnzniku), alebo najprv na časy a v prípade meškania na CP?
Reply on: no.ev.di. #145733:
Listok by mal platit podla CP tj. ak na CP ides na zastavku, ktora ma byt do 14 minut (cvikas 15 minutovy) a nie tvojim pricinenim bude vozidlo zdrzane a doba bude cesta bude trvat dlhsie, ako bolo uvedene, tak pokutu by si nemal (slovicko nesmel nechcem pouzit) dostat.
Reply on: MatejBA #145729:
Uz len 28ka so svojim intervalom moze zlepsit dostupnost Eurovey.
Zase az taka zla dostupnost Eurovey nebude - ved tam bude
od 26.3. ( 28,50,66,70,78,133 + 95 a eliny v pesej dostupnosti )


Re #145728 810zssk: Ak zase budu kap. vydavky v 2011 rovnako nizke pre DPB ako v 2010,tak tbusy nebudu o5 ziadne, nehovoriac o elinach ?
Reply on: Ike #145732:
podľa mňa by malo byť smerodajné to kedy si cvakol lístok, a koľko je na označovači aktuálny čas.

Inak keď je o tom reč, tak si predstav situáciu, že cesta trvá 14min, cvakáš 15min lístok a už sa blížite k semaforu kde skočí červená a kontrolujú revízori hoc sa k tebe nedostali, kým sa k tebe dostanú, tak lístok ti vyprší akurát...
Nazdar, mám hypotetickú otázku...

Predstavme si, že máme zastávky A,..., F,G

Nastupujem na zastávke A, na ktorej je vyvesený CP, podľa ktorého je časová dostupnosť zastávky F=16 minút a G=17 minút. Cvikám si 15 min lístok a idem do zastávky G

Električka ide s predstihom (má v podstate "záporné meškanie") a na zastávke F nastúpi revízor... Podľa času cestujem 14 minút, ale podľa CP som mal cestovať 16 minút...

Môže mi dať pokutu? 🙂
Dnes ma to napadlo, a hoci sa to zdá blbosť, uvedenú situáciu som zažil na zastávkach Botanická záhrada Odborárske nám. a Legionárska 🙂 (bez revízorov)
Reply on: MatejBA #145729:
mohli k Eurovee predĺžiť L210, len to by sa museli nájsť aj peniaze na pár metrov trolejí a trakčných stĺpov a nie len na somariny typu "predražená predvolebná hračka O.K. - Capacity"... L210 by bola podľa mňa úplne super keby tam premávala. Inak na čo musí L66 premávať k Eurovee keď tam z Ružinova chodí L50 a 78?! Pokiaľ viem tak pred rokmi ľuďom z magistrátu a DPB veľmi ležalo v žalúdku, že sa môžu Petržalčania dostať na jedno miesto 2-3 linkami 2-3 odlišnými cestami bez prestupu a teraz podporuje to čo sa snažilo pred rokmi potlačiť. Kiežby to platilo nie len pre Petržalku...
Reply on: merice #145726:
A preco nie? Ma to vacsi zmysel ako ked to pojde po Dostojevskeho..
Reply on: merice #145726:
Trosku logiky do toho - Stary most maju zavriet = L50 by nemala premavat ku AuParku - teraz otvaraju Euroveu = miesto AuParku moze zachadzat ku Eurovei po ceste tam ci spat 😉

A L133 a 28 by asi moc neuspokojili dostupnost k Eurovei kedze obe idu smerom na zapad mesta 😉
Reply on: Petto #145725:
Super, takze "vyhodne" Citelisy to nahradia.. a nezabudaj na celkovy pocet klbov ktory dojde do 2011.

Trolejbusy nic.
Inač načo presmerovať L 50 k Eurovea, keď má dve zastávky v pešej dostupnosti. To sme už tak lenivý? Je tam zast. Malá Scéna-Eurovea a Wüstenrot. Tak potom tade ťahajme aj L78,
L70, L88 nech tam má pre istotu aj konečnú. A nehovoriac aj L21 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.