hlavne ak sa budú revízori prezentovať ako obvykle, tak si budú cestujúci odnášať príjemné zážitky, prípadne ak aj zahraniční návštevníci budú svedkami toho ako asociála minie kontrola lístka a vyhodenie z vozidla zatiaľ čo sa revízori budú lepiť na zjavne solventnejších cestujúcich.
Hovoríš, že "porovnávam neporovnateľné". Ja som vôbec neporovnávala. Ja som len vyzdvihla prínos a čudovala sa no.ev.dimu, ako dokáže každý prínos ofrflať. ?
Poďme porovnať teraz. Mám úctu k SORu ako k výrobcovi, ponúkol na trh prijateľnú alternatívu. Autobusy od SORu sú ako pre cestujúceho, tak aj pre vodiča pohodlné, z hľadiska vodiča ľahko ovládateľné a svižké, veľmi dobre sa s tým jazdí. ? Ale s Mercedesom je naozaj neporovnateľný. Je pravda, že v prípade MB sa platí aj za značku, ale táto značka garantuje kvalitu, vysokú životnosť a pri správnom zaobchádzaní takmer nulovú poruchovosť. Je to ako porovnať napríklad tenisky s GoreTexom a s inou membránou. Iná membrána je alternatíva prístupnejšia vrstvám, ktoré si nemôžu dovoliť priplatiť za GoreTex. Ale aj keď sú mnohokrát aj tie lacnejšie membrány fajn, pokiaľ potrebujem investovať do ozaj kvality a istoty, radšej siahnem po GoreTexe, ktorého kvalita je preverená časom. Vznik značky Mercedes sa (veľmi skrátene) datuje na desaťročia. SOR je značka relatívne mladá, je zaujímavou konkurenciou, ale zatiaľ nie porovnateľnou.
Napojenie na letisko (v prvej fáze z ÚNS) priamo súvisí s prepojením koridorov, akurát je to tematicky a finančne v jednom balíku, nie doslova že trať Predmestie Filiálka bude prepojená s letiskom. Jednak ten pán to povedal ako dve rôzne myšlienky a dvak vieš ako novinári... aj keď v tomto prípade slečna zo sme to napísala ešte celkom zrozumiteľne a bez chýb...
Noo a tá Filiálka.. € fondy pokryjú cca necelú polovicu projektu prepojenia koridorov.. a Keďže minister Smiešny sa rozhodol že on, teda štát do tohto dá tak maximálne 5,50 ak vôbec, tak v "prvej etape" sa ide stavať iba čisto to, na čo máme z € fondov. A to je tá prvá etapa Predmestie - Filiálka a napojenie ÚNS - Letisko.
"Podľa informácií od Petra Hrapka z ministerstva dopravy, ktorý na stretnutí bol, ale prepojenie koridorov bude v prvej etape aj v podzemí, no iba po Filiálku. V tejto prvej etape sa urobí aj prepojenie železníc na letisko."
? ? ? ? Nejak tomu pánovi nerozumiem, čo s čím má akože trať po Filiálku prepájať? A načo sa vôbec o trati po Filiálku uvažuje? Keď sa ten tunel nebude vôbec robiť, tak načo akože budeme mať úplne zbytočnú stanicu?
Myslíš si, že električková trať sa dá naplánovať a postaviť za rok? Aj na výber developera pre podchod je už neskoro... Takže tam pripadajú do úvahy max. drobné opravy.
------
Re #145205 Ike: Plakať môžete dávno, keďže okrem hanby sú MSĽH zámienka na to, aby bola nezanedbateľná časť majetku mesta v okolí štadióna supervýhodne prihraná firmám kapitána Širokého. To je zároveň hlavný "úspech" poslanca Záhradníka v súvislosti s prípravami na MSĽH.
nebol by som si istý, či preferencie potenciálnych cestujúcich nie sú skôr naklonené ku kvantite, ako kvalite.... nechcem tým však haniť nákum Mercedesov...
Každopádne, myslím si, že pri MSĽH Bratislava ŤAŽKO zaplače... a nejde len o dopravu a kolaps, ale aj o služby, verejné priestory a pod... neviem či to bude dobrá reklama
človek čo tam má za normálnych okolností cestu tak na 30min tam bude cestovať hodinu ? fakt je, že parkovanie tam je totálne na prd. Štadión je hneď nacapený pri hlavnej ceste a okolo štadióna je miesta asi ako okolo budov v centre mesta... a MHD svojimi službami a čistotou 2x neláka
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
Noo a tá Filiálka.. € fondy pokryjú cca necelú polovicu projektu prepojenia koridorov.. a Keďže minister Smiešny sa rozhodol že on, teda štát do tohto dá tak maximálne 5,50 ak vôbec, tak v "prvej etape" sa ide stavať iba čisto to, na čo máme z € fondov. A to je tá prvá etapa Predmestie - Filiálka a napojenie ÚNS - Letisko.