Je to tzv. zadný panel. Obsahuje paketový prepínač vo funkcii radiča (3 stupne jazda + 3 stupne brzda), prepínač smeroviek, vypínač dverí, tlačidlo zvončeka a bdelosti. Ale nepamätám si to už presne, KLF to iste upresní. Podobnú skrinku majú aj T3SUCS II. a III. série (v ČR všetky T3, pretože tu nie sú prejazdné vozovne), tá obsahuje len tlačidlá jazdy, odbrzdenia, zvončeka, bezp. spínač a vypínač dverí.
I.
Vie mi niekto povedat naco sluzi ta skrinka alebo co to je na T6 vzadu pod zadnym oknom vo vnutri vozidla.Pouziva sa pri cuvani vo vozovni alebo su tam extra nejake vypinace??
ked to bolo tak ako píšeš (ako kamiónový príves) tak museli nejako upraviť prednú nápravu, ale ako tech kuriozitu by som to chcel vidieť.
Ale zrejme to fungovalo, ked to jazdilo do roku 2000. Inak v jednoduchosti je mnohokrát genialita. Nemusí byť všetko silou mocou prešpikovanné elektronikou, potom sa to aj lahko dodrbe.
To je ako v tom vtipe že Amíci mali velký problém, že im guličkové perá vo vesmíre (logicky) nepísli. Tak najali knzultanskú firmu tá všetko zanalyzovala (za pár melónov) potom navrhla super technologiu na výrobu pier píšuchich v beztiaži (tiež za niekolko milionov) a mohli písať.
...a Rusi používajú vo vesmíre ceruzky
Igorko: v Gruzinsku to jazdi stale. Inak tym trianglom sa spajaju v podstate vsetky vozidla. Rumuni si takto tahaju na dovolenky dve Dacie za sebou, pricom v zadenj nie je nikto, iba batozina...
No vyrábali, ešte nedávno. A aké pekné v Bp jazdia - s dvojdielnymi dverami, čalúnenými sedačkami. Lenže Ikarusbus nám skrachoval, toť asi pred týždňom. A asi bude vyrábať v rámci Irisbusu Slintyhnusy:-(.
I.
Do riti, predbehol si ma:-). Dopručujem pre porovnanie dnes navštíviť toto miesto vyznačujúce sa jednou z najobludnejších trubkových pseudokummlerovských konštrukcií v BA, obľúbených vtedajšími ing. Konárikmi a Parníkmi pod názvom "elastický oblúk":-)).
I.
suhlasim s tebou, neviem kde na to trubo prisiel, ze sa nehodi . Ale kazdopadne som sa docital niekde, ze 280-ky este vyrabaju, alebo donedavna vyrabali - dokonca aj v povodnom vyzore (teda nie C80). Ze vraj to v madarsku niektore dp este pouzivali.
Tyyy vole, videl si na tej fotke č. 2 toho sovietskeho Kummlera:-)? Inak to nie sú 12Tr, 12Tr sa nikdy nerobila (aj keď to bolo vlastne to isté:-)), to sú scepky 9Tr.
I.
Prečo by bol nevhodný do BA? Je rovnako vhodný ako akýkoľvek normálny, civilizovaný autobus. Je pravdou, že najvhodnejšie sú do BA Ikarusy 280.08 v prevedení Egyot/Rumunsko/Bulharsko ale tie sa už nerobia.
I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Riko
ked to bolo tak ako píšeš (ako kamiónový príves) tak museli nejako upraviť prednú nápravu, ale ako tech kuriozitu by som to chcel vidieť.
Ale zrejme to fungovalo, ked to jazdilo do roku 2000. Inak v jednoduchosti je mnohokrát genialita. Nemusí byť všetko silou mocou prešpikovanné elektronikou, potom sa to aj lahko dodrbe.
To je ako v tom vtipe že Amíci mali velký problém, že im guličkové perá vo vesmíre (logicky) nepísli. Tak najali knzultanskú firmu tá všetko zanalyzovala (za pár melónov) potom navrhla super technologiu na výrobu pier píšuchich v beztiaži (tiež za niekolko milionov) a mohli písať.
...a Rusi používajú vo vesmíre ceruzky