Andy: Myslel som spojazdnenie systém, nie displejov. A systém, v ktorom nie je pár titulovaných pracovníkov zapnúť hlásenie, nepovažujem za spojazdnený.
Čo všetko vlastne systém BUSE v Bratislave robí, sleduje, zabezpečuje...?
Andrej: Údaje pre porovnanie výšky podlahy Karosy a Ikarusu nemám. Osobne si však nemyslím, že by tam mali byť nejaké rozdiely, ak tak v milimetroch, ktoré si ja ako bežný cestujúci, nedokážem uvedomiť.
Čo všetko vlastne systém BUSE v Bratislave robí, sleduje, zabezpečuje...?
Andrej: Údaje pre porovnanie výšky podlahy Karosy a Ikarusu nemám. Osobne si však nemyslím, že by tam mali byť nejaké rozdiely, ak tak v milimetroch, ktoré si ja ako bežný cestujúci, nedokážem uvedomiť.
Andrej (Anndy008)
Ja som si tie info nevycucal z prsta - mam ich od vyrobcu. Priznam, ze ma v zivote nenapadlo pocitat aktualny pocet ludi v prepchatom buse - takze ak to tak robis - tak mas asi pravdu - ja neviem povedat, kam sa viac ludi da napchat - fakt nie. Vedel by som to vypocitat, ale to je vsetko.
A zase zavadzas - sorry - ale Dlzka B961 je presne 17 590mm a 18m CityBus ma presne 17 800mm (sorry, nemeral som to ja - spolieham sa len na udaje vyrobcu - ten ma snad predstavu, co vyraba, najma ked pises, aky je to super vyrobca - tak isto dufam, ze mi nepovies, ze z praxe je to inak - to potom sa pojdem asi stazovat tomu vyrobcovi, ze ma zavadza, a uz potom duplom budem rad, ze BA nemame ziadne nove karosy), co je presne rozdiel 210mm, t.j. 21cm!!! Osobne, aj z toho mala, co viem o konstrukcii NP vozidiel, by som povedal, ze vnutorny priestor v citybuse bude aj mensi na dlzku (na vysku a tym padom objemovo asi nie - ale to nie je podstane).
Dalej to s tou podlahou az k dveram. Co si pamatam, tak to mozno plati len pre prve a druhe dvere (aspon tak to mala ta klbova agora, ktorou som siel v praglu). A hned za nimi sa podlaha zdvihala a vo zvysnych dverach sa uz nachadzali schody (teda jeden schod).
Dalej musis brat do uvahy. ze ulicka medzi sedadlami v NP busoch poskytje menej priestoru na statie, v porovnani s busmi s klasickou konstrukociou. Pricina je jednocucha - lebo pri podlahe, ktora ma stalu vysku (teda vysokopodlazne busy) moze v pripade, ze sa chces natlacit, alebo uhnut pri presuvani ludi v buse, pouzit aj nejake to miesto (plochu), ktore uz NP buse nalezi pod sedalo, ci sedadlu a je o nejaky ten decimeter vyssie a nemoze byt pouzite v pripade NP busu.
Takze prepac, ale dotearz som si myslel, ze uvadzas seriozune udaje a da sa im verit. Som sklamany, ze to tak nie je.
Jo tiez lepene okna - je to cestujucim fuk - to nebol argument tebe, ale Andymu tusim.