predné a zadné + predálové odrazky musia byť, blatník môže byť a špecialita sú odrazky v kolese (par. 22, ods 1 písm h) ktoré síce musia byť, ale môžu byť nahradené aj niečím iným ?
Kto robí na stránke prečíslovanie ev.č. vozidiel tak chcem ho upozorniť na to, že podľa správy na webe sa prečíslovali vozidlá 4870 až 4879, pričom všetky spomínané vozidlá 18xx už prepísané sú okrem 1803 a chýba práve prečíslovanie na 4871. Ak môžete doplnte to ? ?
V pondelok na zastávke Rímsky Parčík nasadol taký veselý chlapík a začal so šoférom, že ide sa len na jednu zastávku odviezť, či ho zoberieme ☺ potom na ŽST Rusovce vysadal a zistil som, že to bol šofér #4502 na L191 ? takže Petržalské SOR-ky už veselo zarezávajú. Snáď sa podarí prípadne ak by prebrali viac poradí na L91 a 191 zaviezť v rannej špičke interval 12min. Poobede je to viac menej rozložené. Ale kvitujem tiež, že Trnávka dodala Petržalke ďalšie Ikarusy 435 a tak sa mi zdá, že Ik415 a 435 dožijú podobne ako Ikarusy 280 v Petržalskej vozovni.
aha, tak preto tam dnes na zjazde z nového mosta stála kolóna odbočujúca dole a z mosta spravili 3-prúdovku vpravo zjazďáci dole, vľavo IGK a cez stred si to šinula RZP...
a "Uzávierka potrvá do soboty 21. novembra, práce sa uskutočnia bez obmedzenia mestskej hromadnej dopravy" to, že 88 a 191 tam čakali na zjazdovej rampe apo puci v zápche zrejme nepredstavuje obmedzenie MHD... ?
Re #139976 Ike: podobne, až na to, že iba 2x ? pričom raz mi tuším mailom vysvetľovali, ako je nemožné zmeniť 84ku na okružnú (bosákova-euba-bulíkova-šustekova), ktorá smer PV odbočovala pri euba cez tri pruhy doľava a raz, ako "sa nedá" aby 68čka neodbáčala z Apolla na Bosákovu a že nemôže ísť po ceste v smere euba-bulíkova-šustekova a o tri dni to už možné bolo, keď im zavreli pravé odbočenie z Apolla
Re #139979 Danny6619: a čo takto to vrátiť pred 9/2005 aby napr. aj Petržalka mala priame spoje "odvšadiaľ-všade"
Inac neviem ci ste si vsimli, ale v poslednych dnoch okrem vysadenia novych stromov pri Novom moste sa upravil aj vjazd pod most pribudla tam znacka zakaz vjazdu a este nanovo umiestnili znacku zakaz vjazdu okrem MHD a dali sa tam dake zabrany, ale ako som videl prilis sa to nedodrzuje... Zaujimave riesienie by bolo nainstalovanie elektrickej rampy ovladanej dispecerom z budky z pod mosta alebo by ju na dialku otvaral vodic. Mohli by aj vykazat auta parkujuce na zastavke pod mostom, tam by stacili dat zabrany. Len ci to dokazu...
Pred niekoľkými dňami bol demontovaný ten jeden sklenený prístrešok JCD na zastávke "Drobného" smer mesto, ktorý tam bol približne 4 mesiace.
Namiesto neho tam predsa len budú dva tie prístrešky. Zopár dní sú oba čiastočne postavené (tyče a reklamný bok už funkčný). Čiže sklo tam nie je ani jedno, takže svoj účel si zatiaľ neplnia.
Nikde som tam dnes nevidel (napr. na zemi pripevnené)cestovné poriadky. Ak tam teda boli, niekto ich šlohol...
zaujimave ze prave dnes ked je vyrocie 20 rokov od padu totalitneho rezimu tu prezentujes taketo nazory, chvalabohu teraz ti uz na to kazdy zvysoka... ?
vsetkym tym co zahlasovali v ankete za moznost:
Posilnenie MHD je iba predvolebným ťahom predsedu predstavenstva DPB
by som odobral cele to MHD a vratil na stav v roku 2006..vsak ked si myslia ze je to predvolebny tah..tak uz je po volbach a zahradnik tam nie je takze by som im to cele zobral....ti uboziaci co za to hlasovali su naozaj ubohi
zda sa, ze preprava bicyklov si nasla svojich zaujemcov, dnes som videl aj v elektricke aj v novom "tambuse" po dva bicykle. Akurat v elektricke trvalo asi dve zastavky, kym tam vzadu tie bicykle ulozili ?
Ale myslím, že ak by sa spravila petícia za linku 132 tak by ju podpísali ľudia čo bývajú v tej časti a aj v novo postavených domov čo tam budú bývať. Trasa tejto linky by išla aj okolo mňa ale to len preto lebo inak sa nedá dostať na zjazd na Devínsku cestu, ale ja mám pomerne blízko zastávku oproti ním takže petíciu nebudem organizovať. ?
Ja som do dpb písal asi 4x a vždy odpísali... ale vždy sa našlo prečo to nejde...
Naposledy som písal tuším v roku 2003 keď sa staval tunel Sitina, či by ranné spoje linky 21 nemohli chodiť cez Dúbravku po Harmincovej, kde sa vtedy stálo podstatne podstatne kratšie ako na diaľnici D2, alebo či by aspoň nemohol dispečer sledovať situáciu a operatívne spoje presmerovať...
Odpísali, že autobusy linky 21 by nevyliezli do kopca na agátovej ulici a že dispečer situáciu sleduje každé ráno a spoje presmerováva...
Mimochodom linku 21 som využíval v časoch 2002 až 2006, pričom tunel Sitina sa staval v rokoch 2003 - 2007. Za ten čas som dispečera na sledovanom úseku ani raz nevidel a cez Dúbravku sme išli asi 2x kvôli nehode... Inak som v zápchach na diaľnici pravidelne tvrdol +- 30 minút...
? S DPB mi odpísali len jediný raz a aj to DPB v tom zohrával len stredný orgán nakoľko to museli preposlať magistrátu. A aj vtedy mi odpísali len po tom čo mi istý pán z magistrátu napísal, že DPB mi je povinné odpísať a nejaké veci k tomu a teda som tak sformuloval ďalší mail a na druhý (či tretí?) deň som mal zrazu odpoveď. ? Teda ešte mi odpísali aj z právne oddelenie DPB keď som požadoval vrámci zákona o poskytovaní informácií jednu vec. A nepredpokladám, že mi odpíšu. ?
Bolo by dobré kebyže by nejaká organizácia alebo spravodajský server spraví rebríček mestských častí, ktoré sú najviac občanovi orientované a naopak najmenej a prvé a posledné miesto by dostali ocenenie. Mám aj kandidáta na posledné. ?
Peon
Namiesto neho tam predsa len budú dva tie prístrešky. Zopár dní sú oba čiastočne postavené (tyče a reklamný bok už funkčný). Čiže sklo tam nie je ani jedno, takže svoj účel si zatiaľ neplnia.
Nikde som tam dnes nevidel (napr. na zemi pripevnené)cestovné poriadky. Ak tam teda boli, niekto ich šlohol...