vsetkym tym co zahlasovali v ankete za moznost:
Posilnenie MHD je iba predvolebným ťahom predsedu predstavenstva DPB
by som odobral cele to MHD a vratil na stav v roku 2006..vsak ked si myslia ze je to predvolebny tah..tak uz je po volbach a zahradnik tam nie je takze by som im to cele zobral....ti uboziaci co za to hlasovali su naozaj ubohi
zda sa, ze preprava bicyklov si nasla svojich zaujemcov, dnes som videl aj v elektricke aj v novom "tambuse" po dva bicykle. Akurat v elektricke trvalo asi dve zastavky, kym tam vzadu tie bicykle ulozili ?
Ale myslím, že ak by sa spravila petícia za linku 132 tak by ju podpísali ľudia čo bývajú v tej časti a aj v novo postavených domov čo tam budú bývať. Trasa tejto linky by išla aj okolo mňa ale to len preto lebo inak sa nedá dostať na zjazd na Devínsku cestu, ale ja mám pomerne blízko zastávku oproti ním takže petíciu nebudem organizovať. ?
Ja som do dpb písal asi 4x a vždy odpísali... ale vždy sa našlo prečo to nejde...
Naposledy som písal tuším v roku 2003 keď sa staval tunel Sitina, či by ranné spoje linky 21 nemohli chodiť cez Dúbravku po Harmincovej, kde sa vtedy stálo podstatne podstatne kratšie ako na diaľnici D2, alebo či by aspoň nemohol dispečer sledovať situáciu a operatívne spoje presmerovať...
Odpísali, že autobusy linky 21 by nevyliezli do kopca na agátovej ulici a že dispečer situáciu sleduje každé ráno a spoje presmerováva...
Mimochodom linku 21 som využíval v časoch 2002 až 2006, pričom tunel Sitina sa staval v rokoch 2003 - 2007. Za ten čas som dispečera na sledovanom úseku ani raz nevidel a cez Dúbravku sme išli asi 2x kvôli nehode... Inak som v zápchach na diaľnici pravidelne tvrdol +- 30 minút...
? S DPB mi odpísali len jediný raz a aj to DPB v tom zohrával len stredný orgán nakoľko to museli preposlať magistrátu. A aj vtedy mi odpísali len po tom čo mi istý pán z magistrátu napísal, že DPB mi je povinné odpísať a nejaké veci k tomu a teda som tak sformuloval ďalší mail a na druhý (či tretí?) deň som mal zrazu odpoveď. ? Teda ešte mi odpísali aj z právne oddelenie DPB keď som požadoval vrámci zákona o poskytovaní informácií jednu vec. A nepredpokladám, že mi odpíšu. ?
Bolo by dobré kebyže by nejaká organizácia alebo spravodajský server spraví rebríček mestských častí, ktoré sú najviac občanovi orientované a naopak najmenej a prvé a posledné miesto by dostali ocenenie. Mám aj kandidáta na posledné. ?
Toto su take diskusie prečo neni niečo tam, prečo hintam a pod... nic tym nevyréšiš tak neviem aky je problem. A ked su tie 415 z 91 v perfektnom stave tak nevidim dovod aby tam aj dalej nejazdili
Akoto že su nazaslúžia???? Pozrite sa na tie 415 z linky 91 v akom su perfektnom stave. A čo ich majú dat na 99??? Tam to vydrží mesiac a možu ist na opravu.
Presne tak. Nejaká pravdepodobne "náhodná" Nitrianska firma poskupovala ojazdené kĺbaky z Nemecka (bazáry sú tam plné týchto autobusov) prestriekala ich na červeno a ponukla ich DPB. Otázne je či tu budú jazdiť len do príchodu prvých CapaCity alebo aj neskôr. Ale tipujem, že tu budú jazdiť aj potom lebo by sa to neoplatilo tej firme kupovať. ?
Inak taká otážočka, prečo majú prenajaté MB O405 GN2 nitrianske poznávacie značky? Nejaký pádny dôvod či "len tak"? ? DP nepatria, tak potom komu, nejakej spoločnosti v NR kraji?
Tak tam mohli poslať niečo s kamerovým systémom (no to sú tušímže tiež len staré autobusy nie?) ale dúfam v to, že v zmluve o objednaní je kolónka, že za škody spôsobené v autobuse (určite aspoň kladivká zmiznú...) platí objednávateľ... Ináč som si všimol ako dobre su zabezpečené kladivká. Videl som už v nejakom Tedome tak zabezpečené kladivko, že kebyže ho fakt treba sa ani odmontovať nedá. Omotané dákym drôtom a ešte umelou páskou, ktorá sa používa v elektrotechnike tušímže. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.