vsetkym tym co zahlasovali v ankete za moznost:
Posilnenie MHD je iba predvolebným ťahom predsedu predstavenstva DPB
by som odobral cele to MHD a vratil na stav v roku 2006..vsak ked si myslia ze je to predvolebny tah..tak uz je po volbach a zahradnik tam nie je takze by som im to cele zobral....ti uboziaci co za to hlasovali su naozaj ubohi
Posilnenie MHD je iba predvolebným ťahom predsedu predstavenstva DPB
by som odobral cele to MHD a vratil na stav v roku 2006..vsak ked si myslia ze je to predvolebny tah..tak uz je po volbach a zahradnik tam nie je takze by som im to cele zobral....ti uboziaci co za to hlasovali su naozaj ubohi
Ike
Naposledy som písal tuším v roku 2003 keď sa staval tunel Sitina, či by ranné spoje linky 21 nemohli chodiť cez Dúbravku po Harmincovej, kde sa vtedy stálo podstatne podstatne kratšie ako na diaľnici D2, alebo či by aspoň nemohol dispečer sledovať situáciu a operatívne spoje presmerovať...
Odpísali, že autobusy linky 21 by nevyliezli do kopca na agátovej ulici a že dispečer situáciu sleduje každé ráno a spoje presmerováva...
Mimochodom linku 21 som využíval v časoch 2002 až 2006, pričom tunel Sitina sa staval v rokoch 2003 - 2007. Za ten čas som dispečera na sledovanom úseku ani raz nevidel a cez Dúbravku sme išli asi 2x kvôli nehode... Inak som v zápchach na diaľnici pravidelne tvrdol +- 30 minút...