Reply on: Turbo #13993:
Niekoľko dispečerských tvrdení:1) Na žst. NM stojí zdochnutá T3M (sólo, l.č.14, dávno). Prichádza dispečer, vlezie do kabíny, zapne riadenie, šliapne na jazdu a starostlivo počúva. Na to víťazoslávne vykríkne: Jasné, že Ti to nejde, veď sa Ti nevytáča zrýchľovač.
2) Na konečnej v búde sedí dispečer a poučuje: Tyristor (vtedy výhradne T3M) má na streche tyristory a v tej bedni za vodičom rozjazdové odpory. Nesmelo namietam: to je tyristor, načo by mu boli rozjazdové odpory? Dispečer: Ja som jazdil už s 8Tr a všetky vozy musia mať rozjazdové odpory, inak by sa nepohli.
Etc...
I.
Vladimír
Re #13985 J a #13987 Papyr: Mám dojem, že o chvíľu ktosi navrhne d3k0vi zriadiť nové fórum "Západ vs. Východ"
Re #13989 Andy a #13992 Turbo: Ja sa už nestačím čudovať! Neprevezme DPB reklamný slogan od Toyoty?
Inak, dispečeri sú fajn. Aspoň v PO mi vždy odpovedia aj na také otázky, koľko B961 je dnes vypravených a pod. (čo nie je štandardná otázka od cestujúceho), prípadne sa s nimi po telefóne dá dobre pokecať o organizácii výluky a tak...
Veľmi sa mi páčilo, keď som raz volal na váš DPB. Ja volám zo 400 km vzdialeného Prešova a "kompetentná osoba" preberajúca hovory to zodvihla so slovami - "Vrátnica". V tej dobre ešte na webe nič nebolo, a tak som chcel zistiť, aké zmeny sa udiali od septembra (bol rok 1998). Predpokladám, že ma prepojili na dispečing. Slušne som povedal, že čo som, kto som a čo chcem a "môj zdroj informácií" ma informoval kráááásnym bratislavským prízvukom typu "dvanástka už chodí len po šafko, šestka chodila hore námestím, teraz chodí dolu námestím, nové linky 206 a 207 jazdia..., šak v podstate sa nič nezmenilo". Hľa, moja skúsenosť.