DPB nevydáva potvrdenie o meškaní z jednoduchého dôvodu. Denne sú vypravované stovky vozidiel na desiatky liniek s intervalom na linkách od 8 do 10 minút. Na železnici chodí jeden rýchlik za hodinu a medzi tým nejaký ten osobák. Hravo vydajú niekoľko meškaniek, ktoré majú aj tak predtlačené. Už chápeš ? Nie že by DPB nechcel, technicky je to nemožné.
Za roky fungovania strániek imhd a diskusného fóra nechápem ,prečo niekto nevysvetli, ako vlastne DPB funguje.
Mesto Bratislave je hlavným akcionárom v DPB. Teda rozhoduje o všetkom, ale zodpovednosť vôči cestujúcim nechalo na podniku !!! Zahradník, a aj zvyšok managementu DPB sú dosadení politickými nominantmi strán víťazov volieb. A sú tak aj figúrkami na šachovnici mesta. Jednoducho úpovedané, nič, okrem niektorých odborných, technických a personálnych problémov nijako novplyvnia. Avšak sú hromozvodom pre cestujúcu verejnosť, aby bolo na koho kydať a magistráti ostali čistučkí. Preto je dne DPB tam, kde je. Kedysi boli B.E.U.S.-áci hrdí na príslušnost k firme a ta si aj ľudí vyberala. 40 rokov vlády jednej strany urobilo nielen z B.E.U.S.-u jeden veľký grcanec a túto tradíciu DPB nesie do teraz.
Za roky fungovania strániek imhd a diskusného fóra nechápem ,prečo niekto nevysvetli, ako vlastne DPB funguje.
Mesto Bratislave je hlavným akcionárom v DPB. Teda rozhoduje o všetkom, ale zodpovednosť vôči cestujúcim nechalo na podniku !!! Zahradník, a aj zvyšok managementu DPB sú dosadení politickými nominantmi strán víťazov volieb. A sú tak aj figúrkami na šachovnici mesta. Jednoducho úpovedané, nič, okrem niektorých odborných, technických a personálnych problémov nijako novplyvnia. Avšak sú hromozvodom pre cestujúcu verejnosť, aby bolo na koho kydať a magistráti ostali čistučkí. Preto je dne DPB tam, kde je. Kedysi boli B.E.U.S.-áci hrdí na príslušnost k firme a ta si aj ľudí vyberala. 40 rokov vlády jednej strany urobilo nielen z B.E.U.S.-u jeden veľký grcanec a túto tradíciu DPB nesie do teraz.
luky133