... samozrejme, že v prípade potreby na Olejkárskej podobné potvrdenie dostaneš. Nie je to jednoduché, treba cez dopravný dispečing vypátrať, na základe tvojich presných údajov, konkretné údaje o meškaní na linke, ale aj každé jednotlivé vozidlo, ktorého sa meškanie týka.
Buhužiaľ, v DPB si neuvedomujú dôležitosť niektorých funkcií. Pred nedávnom prepustili niekoľko dispečerov, aj keď audit jasne ukázal, že dispečing DPB je silno poddimenzovaný. No a na miesto toho zriadili flek ombudsmana. To je baba, ktorá nemá o fungovaní MHD ani páru. Čo asi bude riešiť ? Samozrejme sťažnosti cestujúcich, vodiči DPB, tešte sa, každá sťažnost bude oprávnená. Vaši vedúci budú v riti, ombucmanka ja vyššia.
Kto o tomto rozhodol ? Zasa to odserú ti nevinní. A magistrát ostane čistý.
Buhužiaľ, v DPB si neuvedomujú dôležitosť niektorých funkcií. Pred nedávnom prepustili niekoľko dispečerov, aj keď audit jasne ukázal, že dispečing DPB je silno poddimenzovaný. No a na miesto toho zriadili flek ombudsmana. To je baba, ktorá nemá o fungovaní MHD ani páru. Čo asi bude riešiť ? Samozrejme sťažnosti cestujúcich, vodiči DPB, tešte sa, každá sťažnost bude oprávnená. Vaši vedúci budú v riti, ombucmanka ja vyššia.
Kto o tomto rozhodol ? Zasa to odserú ti nevinní. A magistrát ostane čistý.
Technopol
Z popisu citelisov: "Vozidlá #2331 - 2346 boli zaradené do premávky dňa 30. septembra 2009 na linke 50. Autobusy #2347 - 2363 boli sprevádzkované 27. septembra 2009 na linkách 20, 22 a 50."
- opravte si na 27. októbra 2009, ak sa nemýlim