Reply on: Mikimaus #139209:
Mne je jedno čo tu bude. Ale ak to má byť električka, tak nech je v pozemnom variante, s mimoúrovňovými križovaniami s miestnymi komunikáciami. Neviem kde je problém, že by ponad trať boli vybudované nejaké tie pešie lávky, hlavne ak je možné trať mierne zapustiť do terénu, resp. pod neho aby neboli stúpania na prípadných križovaniach pre chodcov a IAD veľké. Ak chceli metro mali konať skôr, než sa rozhodlo, že metro nebude a bude električka. Ďalej považujem estakádny variant za somarinu. Električka v takom Brne na Starý Lískovec premáva po povrchu a ľudia sa môžu v pohode dostať cez trať lávkami a nikto si nesťažuje. Opticky to síce danú oblasť delí ale chce snáď niekto povedať, že tie zelené plochy, bez chodníkov (medzi Nám. hraničiarov a Vlasteneckým nám. sa možno akurát tak dostať cez jeden rozpadnutý improvizovaný chodník z panelov a jednu drevenú lávku pri pošte), ďalej "jama" pri Topoľčianskej, priestor medzi Technopolom a Tupolevovou... to sú všetko hluché miesta a vybudovanie električkovej trate by pomohlo tieto lokality upraviť a dodať im nejakú tvár.
genu
Buhužiaľ, v DPB si neuvedomujú dôležitosť niektorých funkcií. Pred nedávnom prepustili niekoľko dispečerov, aj keď audit jasne ukázal, že dispečing DPB je silno poddimenzovaný. No a na miesto toho zriadili flek ombudsmana. To je baba, ktorá nemá o fungovaní MHD ani páru. Čo asi bude riešiť ? Samozrejme sťažnosti cestujúcich, vodiči DPB, tešte sa, každá sťažnost bude oprávnená. Vaši vedúci budú v riti, ombucmanka ja vyššia.
Kto o tomto rozhodol ? Zasa to odserú ti nevinní. A magistrát ostane čistý.