Mne až tak nevadí,že sa namiesto ďaľšch 25 TR kúpili BN 9,5 .Veď mordovať agregát na nezatrolejovanej 32ke je hovadina , ale ani nasadenie BN 9,5 na 30,37 nebola práve tá najšťastnejšia voľba.
keby nebolo záhradníka, mohli byť 25Tr-ky a DD by malo po problémoch s dopravou. Zaujímalo by ma, že koľko ľudí na DD vie, že za pôsobenia Záhradníka a ostatných Karlovešťanov v DPB sa práve za peniaze určené na zvyšné 25Tr-ky pre DD kúpili SOR 9.5 BN a neskôr pre tento nesystematický krok lietajú ďalšie peniaze na prenajaté Tedomy namiesto zakúpenia väčšieho počtu SOR 10.5 BN, ktoré by aspoň patrili DPB. Ešte chcem dodať, že Karlovešťanom vadí to, že nejakí ľudia z Dúbravky robia v Karlove Vsi bordel, ale to, že práve Karlovešťania v DPB kazia dopravu v celom meste s výnimkou privilegovanej m.č., to sa už tak hlasno neozývajú ? česť výnimkám, ale tie výnimky sú väčšinou tie čo sa o dopravu zaujímajú a prispievajú na toto DF, takže vedia o čo ide.
sem ja nevidím... do AVIONU som dlho nešiel, ak aj hej tak určite nie L61. Neviem inak prečo je medzi intervalom v rannej a poobednej špičke taký rozdiel. Nie je tam treba 12min poobede? Chápem, že ráno je nával lebo všetko ide do práce medzi 6 a 8, poobede však sú ľudia rozložení a centrum opúšťajú v rozpätí 14 a 18.
Ak je pre letisko najlepšia trasa L61 cez Ivanskú cestu a nie je možné to prepojiť trolejbusom, kvôli priecestiu, tak potom asi ostať pri autobusovom variante. A navyše, myslím si, že viesť linku od letiska do centra cez Trnávku je zdĺhavé, podľa mňa to trvá dlhšie, síce L63 trvá cesta od AVIONU o 1min dlhšie a navyše ani nestojí na Sabinovskej, čiže zo zastavením na Sabinovskej by bol trolejbus cez Galvaniho ešte pomalší o 1min, čiže 2min. Ale záleží od toho, ktoré spojenie je žiadanejšie. Či je to okolo Martinského cintorína a Ivanskej cesty, alebo cez Trnávku a Galvaniho. Ktoré to je podľa teba?
Priamo pri železničnej stanici určite nie je ani jedna z tých zastávok, keďže Blaguss ide cez stred obce mimo hlavnej cesty a železnice. Ale v blízkosti pumpy MOL sa smerom na Bezenye (aj opačne) samozrejme napája späť na hlavnú cestu, preto som napísal to, čo som napísal v #138975
Pri elektricke som skor narazal na to ze bude spajat letisko s inymi destinaciami ako bus/t-bus. Elektricka ma zmysel maximalne tak pre Ruzinov.. cestovat kamkolvek inam po ruzinovskej pomalodrahe je zly vtip. Stale som toho nazor, ze tbus tam nejako velmi netreba.
zas nejaký poondiaty kontraproduktívny zákon? Čiže po Vrakunskej ceste budú navždy premávať autobusy? Čo sa týka návrhu električky do Vrakune z Ružinova, tak som zvedavý kadiaľ si predstavuje autor vedenie danej trasy ?
no.ev.di.