Pri elektricke som skor narazal na to ze bude spajat letisko s inymi destinaciami ako bus/t-bus. Elektricka ma zmysel maximalne tak pre Ruzinov.. cestovat kamkolvek inam po ruzinovskej pomalodrahe je zly vtip. Stale som toho nazor, ze tbus tam nejako velmi netreba.
zas nejaký poondiaty kontraproduktívny zákon? Čiže po Vrakunskej ceste budú navždy premávať autobusy? Čo sa týka návrhu električky do Vrakune z Ružinova, tak som zvedavý kadiaľ si predstavuje autor vedenie danej trasy ?
ZAUJÍMAVÉ ZMENY "V TICHOSTI" V OKOLÍ BRATISLAVY (2/2)
Re #138971 Peon:
2) BLAGUSS od 28. 9. 2009: V Rajke (okrem centra obce blízko potravín CBA) pridali aj zastávku "Ori magállo", čo je tipujem, že na hlavnej ceste neďaleko železničnej stanice alebo pumpy MOL. A v Bezenye má asi inú zastávku (inde) - lebo tú pod pôvodným názvom Volán naďalej obsluhuje.
Nie som si istý ako predtým, ale teraz už v nedeľu Blaguss do Maďarska vôbec nepremáva! A v sobotu je to iba jeden spoj tam a späť do Mosonmagyaróvaru. Predtým mala linka v názve aj Gyor (kam reálne žiadny spoj nikdy nepremával), teraz už nemá.
Stále však Blaguss nestojí priamo v centre mesta. Ale pridali novú zastávku "Termal", ktorá je (ak sa nemýlim) na rozdiel do hypermarketu Tesco bližšie k pešej zóne, a teda centru mesta.
Prakvapilo ma, že prvý spoj ráno začína v Bezenye a podobne podvečer posledný končí v Bezenye. Žeby tam bývali vodiči tejto linky? Teda tie autobusy Blaguss negarážuje u seba na Galvaniho v Bratislave?
PS 1: Zastávka "Bratislava,Petržalka" pre Blaguss je v skutočnosti "ŽST Petržalka" (MHD 91, 93, 94, 191). Pre Slovak Lines / Postbus je to však pred Inchebou - v skutočnosti "Einsteinova" (80, 88, 92). Teda dve úplne iné zastávky pod rovnakým názvom môžu spôsobiť problém pri vyhľadávaní na www.cp.sk ...
PS 2: Tuším Valec tu nedávno spomínal, že zverejní vyťaženosť tejto linky. Ak to máš a nechceš to tu zverejňovať, môžeš mi to pls poslať e-mailom?
ZAUJÍMAVÉ ZMENY "V TICHOSTI" V OKOLÍ BRATISLAVY (1/2)
1) SLOVAK LINES: Od 12. 10. 2009 zriadili novú zastávku "Bratislava,,Volkswagen" pri novom vchode. Ani som nevedel, že pre 24, 25, 26, 92 sa už volá "Volkswagen" a nie VW2.
Došlo aj k miernemu rozšíreniu premávky, kedy 7 dní v týždni 3 krát denne prichádza k obom VW z Malaciek a Stupavy na smeny a späť.
Naďalej však existuje aj spoj, ktorý ide jednosmerne od J. Jonáša-VW 14:35 h po ceste okolo Kremátoria do Záhorskej Bystrice (pokračuje cez Stupavu do Malaciek).
lenže Záhradník to robí tak okato, takým spôsobom, že prekonal doteraz všetky známe prípady, spôsoby a očakávania... Ja jak ho vidím na tých pekných billboardoch, tak nechápem ako sa taký slizký plaz dokáže tak pokojne a spokojne tváriť... ☠
aj Gyurkovský ponúkal čo všetko možné, motto bolo vždy "Viem ako zlepšiť/zaobstarať/pomôcť..." ale čo v reále dokázal?! Nič podstatné čo by mestu pomohlo. Električka do Petržalky je stále na papieri len, prerobenie Starého mosta v prdeli, nové autobusy/trolejbusy/električky v prdeli. Teda až na tie autobusy no ani to nie je sláva. Koncom roka 2008 nám slúbil prvých 40ks z 240ks série a pomaly sa blíži koniec roka 2009 a stále nič. Capacity sú vysúťažené, ale kto vie či aj objednané. Pravda je, že sa zameriavam len na MHD, najmä na to teda, ale celkovo v meste som postrehol akurát jednu zmenu - budujú sa nové a nové stavby a dopravné riešenia stále stagnujú. Som zvedavý kedy to chce Gyurkovský riešiť ?
Co rozumies pod "schopnym manazerom"? To, ako vedie uz takmer 3 roky DPB? Alebo to, ze sa vie krutit pred mediami ako had na palici a pouziva vyjadrenia v style "outsoursovali sme segment nepatriaci do core biznisu DP"?
No a? My Slovaci mame mozno aj negativne crty, ale hlavne vela pozitivnych. Stravil som vela rokov v roznych cudzich krajinach, ale som rad, ze zijem prave na Slovensku. Nasim nestastim nie su nase typicke slovenske povahove vlatnosti, nasim nestastim su politici, ktori tieto vlastnosti zneuzivaju.
810zssk