Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
co je tohle ❓ ? ?
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=35441&idt=u&idg=3284&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

to vždy ako je nejaká zmena v linkovom vedení tak dávajú celý označník komplet nový a ten starý tam ostane? ?
Reply on: Solider #138999:
lepšie ako nič... či je podľa teba lepšie na DD ťahať ako náhradu 15Tr-ku, ale poslať tam autobus? Síce... keď sa na to tak pozerám, tak t-bus trať na DD boli akurát tak vyhodené peniaze. Namiesto toho sme si mohli počkať na príchod Chruňa Z. do DPB, ten by za ušetrené peniaze objednal rovno 30-40 Tedomov na prenájom a všetko by mohlo jazdiť na DD ?
Reply on: no.ev.di. #138996:
Ďalšie 25Trky? Už nie, prosím...
Reply on: no.ev.di. #138997:
ze mas pravdu
Reply on: MatejBA #138995:
s prihliadnutím na to, že ti vypadlo "v DPB" sa na ten príspevok pozeráš ako?
Reply on: Petto #138993:
čoby agregát na L32, ale problém je už len samotnú L33 zabezpečiť, o to tu ide ❗ na L32 malo vždy čo jazdiť, síce nie vždy to bolo v dobrom stave... vypadne jeden-dva trolejbusy a už treba ťahať 15TR na DD, keby boli namiesto SORiek BN 9.5 tie 25Tr-ky, doprava na DD by bola vyriešená a L33 by mohla veselo v špičke kmitať každé 3minúty. Lenže nie... trolejbusová trať sa vybudovala, nakúpil sa polovičný počet trolejbusov, a L33 šla do 4-5min intervalu. Vypadol jeden trolejbus a už na DD bola buď 15Tr alebo IK280 (fotky hovoria sami za seba). Teraz je každý druhý spoj v špičke autobus (ak by som rátal ešte aj L32 tak počet spojov t-bus vs. bus je v prospech bus, pričom sa nariekalo ako veľmi treba trolejbusovú trať na DD).
Reply on: MatejBA #138994:
moja chyba, prehliadol som "v DPB"
Reply on: no.ev.di. #138992:
opakujem znova, asi si nechapavy, KARLOVA VES ZA NIC NEMOZE! (Za to moze tvoj oblubenec branko)
Mne až tak nevadí,že sa namiesto ďaľšch 25 TR kúpili BN 9,5 .Veď mordovať agregát na nezatrolejovanej 32ke je hovadina , ale ani nasadenie BN 9,5 na 30,37 nebola práve tá najšťastnejšia voľba.
Reply on: Petto #138991:
keby nebolo záhradníka, mohli byť 25Tr-ky a DD by malo po problémoch s dopravou. Zaujímalo by ma, že koľko ľudí na DD vie, že za pôsobenia Záhradníka a ostatných Karlovešťanov v DPB sa práve za peniaze určené na zvyšné 25Tr-ky pre DD kúpili SOR 9.5 BN a neskôr pre tento nesystematický krok lietajú ďalšie peniaze na prenajaté Tedomy namiesto zakúpenia väčšieho počtu SOR 10.5 BN, ktoré by aspoň patrili DPB. Ešte chcem dodať, že Karlovešťanom vadí to, že nejakí ľudia z Dúbravky robia v Karlove Vsi bordel, ale to, že práve Karlovešťania v DPB kazia dopravu v celom meste s výnimkou privilegovanej m.č., to sa už tak hlasno neozývajú ? česť výnimkám, ale tie výnimky sú väčšinou tie čo sa o dopravu zaujímajú a prispievajú na toto DF, takže vedia o čo ide.
Reply on: no.ev.di. #138990:
Tak asi áno. Tipujem to nazajtra 6620 alebo 6621
Reply on: Petto #138989:
čiže budú chýbať na L201/202/208?
Reply on: MatejBA #138984:
zajtra sa môžeš tešiť aj na 15 TR na nejakej 33ke ( 6701 a 6702 sú odstavené )
Reply on: 810zssk #138987:
sem ja nevidím... do AVIONU som dlho nešiel, ak aj hej tak určite nie L61. Neviem inak prečo je medzi intervalom v rannej a poobednej špičke taký rozdiel. Nie je tam treba 12min poobede? Chápem, že ráno je nával lebo všetko ide do práce medzi 6 a 8, poobede však sú ľudia rozložení a centrum opúšťajú v rozpätí 14 a 18.
Reply on: no.ev.di. #138986:
Podla mna je najlepsia trasa ako ide 63... tu 61 a 63 by som prehodil 🙂
Reply on: 810zssk #138981:
Ak je pre letisko najlepšia trasa L61 cez Ivanskú cestu a nie je možné to prepojiť trolejbusom, kvôli priecestiu, tak potom asi ostať pri autobusovom variante. A navyše, myslím si, že viesť linku od letiska do centra cez Trnávku je zdĺhavé, podľa mňa to trvá dlhšie, síce L63 trvá cesta od AVIONU o 1min dlhšie a navyše ani nestojí na Sabinovskej, čiže zo zastavením na Sabinovskej by bol trolejbus cez Galvaniho ešte pomalší o 1min, čiže 2min. Ale záleží od toho, ktoré spojenie je žiadanejšie. Či je to okolo Martinského cintorína a Ivanskej cesty, alebo cez Trnávku a Galvaniho. Ktoré to je podľa teba?
Reply on: no.ev.di. #138980:
Priamo pri železničnej stanici určite nie je ani jedna z tých zastávok, keďže Blaguss ide cez stred obce mimo hlavnej cesty a železnice. Ale v blízkosti pumpy MOL sa smerom na Bezenye (aj opačne) samozrejme napája späť na hlavnú cestu, preto som napísal to, čo som napísal v #138975
Reply on: N/A #138983:
no ja som prisiel z Avionu ? Ale dovtedy som nikdy nechytil 33/4 😛
Reply on: MatejBA #138982:
A ty si odkial prisiel?Bol to normalne na poradi spoj 33/4 ktory vykonavaju tedomy uz dost daaaavno ?
Som dnes zazil sok, ako nikdy predtym! NA 33 miesto 18metroveho tbusu bol 12metrovy ❗ tedom (tusim 1107)! Som si ani sadnur nemohol! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.