doprava bicyklom zdarma prisla prave vcas! ked teploty klesly pod 10°. dufam ze do jari to zase zrusia a povedia ze to nebolo vyuzivane. nase mhd rulez ? ?
na Šancovej električka nepremávala, krátky úsek na bývalom násype pred budovou, v ktorej je dnes Múzeum dopravy, bol mimo cesty,
o vedení trate pri chodníku som už viackrát písal, má úskalia ako vedenie stredom, počet prejazdov v smere do mesta by sa zvýšil o všetky vjazdy z vedľajších ulíc (Krížkova, Lermontovova, Tolstého, Palisády), na Hodžovom nám., by vznikol problém s umiestnením zastávky a pokračovaním k Hurbanovmu nám., zastávka busov je o dva pruhy odsunutá, čo vyhovuje ich pravému odbočovaniu na Staromestskú, električková by mohla byť pred križovatkou s Palisádami, ale v rámci zásad bezpečne a plynulo asi už pred Tolstého,
pre linky idúce na hl. st. a z nej by sa na Predstaničnom nám. zastávka vybudovať nedala, resp. ak by sa vybudovala v súlade s konceptom vedenia pri chodníku, bola by ako päsť na oko, komplikovala by podmienky dopravy, nemala by nič spoločné so zásadami bezpečne a plynulo,
trať hl. st. - Šancová – Trnavská by opäť bola spojená so súbehmi, mala by zmysel iba vtedy, ak by sa založil úplne nový koncept linkovania MHD, opäť je to o vedení trate pri chodníku,
čo sa týka predĺženia podjazdu – návrh predstavuje tunel, ak už taký budovať, tak v súvislosti so severnou tangentou by bolo efektnejšie a výhľadovo účelnejšie viesť jednu úroveň pod Štefánikovou, čo sa týka rozšírenia Štefanovičovej o šírku po zrušenej ET, je to presne to, čo som písal o tom, že dopravný prúd by sa preniesol zo Štefánikovej na Mýtnu atď., to čo mi nie je jasné ohľadom rozšírenia Štefanovičovej je zmysel takej kapacitnej línie zo širšieho do užšieho stredu mesta, navyše s vyústením na kapacitne nedostatočnú Radlinského,
budovanie podzemných parkovísk má veľký boom, Nám. slobody ako vážny adept sa skloňuje už dlhšie, súhlasil by som, ak by zanikli parkovacie miesta na povrchu, pred STU i oproti, ale oveľa výhodnejšie by bolo nevťahovať IAD do centra a ľudí radšej prepravovať MHD, cieľ výrazne zvýšiť podiel MHD na prepravných výkonoch sa nedosiahne, ak budeme podporovať IAD budovaním ďalších a ďalších parkovacích kapacít, Bratislava by mohla odskúšať opačný nmodel - obmedzovaním počtu parkovacích miest a skutočným preferovaním MHD k vyššej kvalite života v meste
mno... napr. jedna kolegyňa začala robiť predvčerom po mnohotýždňovej pn-ke, opravovali jej nejakú nohu...
mne je šumafuk či niekto vie alebo nevie, či sa niekto robí že vie alebo nevie alebo či nepočuje alebo nevidí alebo oboje alebo sa len robí, že nevidí a nepočuje. sú to dospeláci, pravdepodobne svojprávni a ja určite nebudem nikomu hovoriť čo má a čo nemá. mám dosť starostí so sebou ?
Neviem ako presne prebieha nastup do sluzby, ale predpokladam ze vodic sa u niekoho hlasi. Idealne by bolo keby v pripade takejto zmeny dostal informaciu o nej na papieri + by podpisal ze o nej vie. A bolo by po problemoch..
Témy pokecu na konečných.. tak to je fakt individuálne.. ako všetká česť viem že vodiči sú všetkých vzdelanostných kategórií od škôlky po vš, takže toto nemôžeš generalizovať. . ja mám dojem že témy pokecov na konečných sú o niečom inom..závisí aj trakcia A/E/T
áno všade boli také porady.. ale či to odznelo na každej.. a aké % vodičov z tej ktorej prevádzky boli na tých poradách, a koľkí dávali pozor počas celej porady?
No "zhora" keď ide nejaký celoplošne dôležitý oznam, zvyčajne ide na milíon päť mailových adries, teda to išlo asi na všetky prevádzky. Ale zasa ako sme sa bavili o nástenkách: každý si tam vešá niečo iné...
a už idú aj oznamy mám pocit že do každého voza.. ale vieš ako to zasa berú niektorí vodičí - oznam pre cestujúcich, nie pre vodičov...
a oznam sa hodí na uteiranie skla napr...
Teda nechcem obhajovať vodičov, určite sa nájdu aj špekulanti ako písal ZloŠuk v #138700. Ale určite je ešte dosť takých, ktorí o tom "normálne" nepočuli.
no ja sa v úradovaní moc nevyznám. len sa mi marí, že dopravný príkaz je jedno (dočasne obmedzí platnosť nejakého ustanovenia, napr. rýchlosť alebo zatvorené dvere počas jazdy alebo sťahovanie zberačov) a zmena predpisu je zas druhé. ale možno je to úplne inak, neviem. viem, že zmenu prepravného poriadku ohľadne bicyklov sme mali inzerovanú niekedy v polovici októbra a nejak sa mi nechce veriť, že by to "zhora" dali vedieť iba nám, nikomu inému. ale ktovie...
inak okolo 15. tm boli na prevádzkach porady. boli na nich aj vedúci prevádzok a prinajmenšom tam sa mohli dozvedieť o tej nešťastnosti s bicyklami ("horní" páni o tom vraveli sami od seba). týždeň je dosť dlhá doba na to, aby dali vedieť vodičom. sa mi zdá... okrem toho sú plagátiky o danej veci aj s vyobrazením určených dverí vyvesené cca 2 týždne vo vozidlách, bicykle sú vďačná téma "pokecu" na konečnej... chcem tým len povedať, že je dosť ťažké o tom nevedieť. jeden sa musí fakt fest snažiť ?
Na každej jednej výpravni je nástenka,, aj viac.. majú tam zadelenia, dopravné príkazy a niekde aj plno dlhodobých nariadení príkazov zákazov a podľa možností čo najpestrejšie farebne zvýraznených.. teraz ide o to že o tej zmene prepravného poriadku tuším neinformoval dopravný príkaz a niekde majú iba zadelenia a dopravné príkazy vycapené...
a samozrejme ako píšeš, sú vodiči, ktorí žiadnu nástenku a z rôznych dôvodov čítať nebudú.
kadiaľ by si ale viedol potom trolejbusy z Kramárov? Jedine cez Štefanovičovu by to bolo možné potom. Ja som sa vzdal možnosti električky cez Štefánikovu a Šancovú a riešil by som to inak - metro. Viem, že dosť ľuďom to nie je po chuti ale mám celkom zaujímavé riešenie :
1.etapa, trať - Podvornice (vozovňa, za obratiskom Pri kríži) - OD Saratov - Záluhy (cca Švantnerova) - Lipského - (tu sa trať pod zemou spája s vlakovou traťou 110, kde sa mení na trojkoľajný úsek, vlaková trať vchádza pod zem za ŽST Lamač smerom na HL.ST.) - TESCO Lamač - Patrónka - Kramáre (cca Hroboňova) - Hl.st. (poloha zastávky ako je nástupište bus+t-bus, vlaková trať vychádza ako dvojkoľajná na povrch v súčasnej polohe portálu tunela pri stanici) - Hodžovo nám. - Kamenné nám. - AS - Dulovo nám. - Prievozská (zastávky prímestkých liniek) - Prievov (križovatka Tomášikova - Gagarinova) - Cintorín Ružinov (P+R, terminál prímestské linky smer Šamorín, Dunajská Streda)
2. etapa - dobudovanie úseku Podvornice - DNV, sídlisko : trať vystupuje na povrch a napája sa na vlakovú trať, zastávka Bory - DNV, sídlisko (ako je mimoúrovňové križovanie Eisnerova x trať 110) - ŽST DNV
3. etapa - Cintorín Ružinov - Toryská - Dudvážska - trať vychádza na povrch a napája sa na vlakovú trať 131 v ŽST P.Biskupice
možno by pomohlo, keby si zriadili nástenku na výpravni. u nás to funguje.
alebo že by ju mali, len sa niekomu nechce čítať, čo je na nej? ? to tiež u nás funguje. poniektorí "mazáci" (niekedy aj takí, čo sú tu AŽ 3-4 mesiace) sa predsa nebudú ponižovať a strápňovať pozeraním na nejakú nástenku, však. majú predsa svoju hrdosť, šak sú "profíci"... ?
heh, v pákových je prepínač na piesočníky zvlášť, pre cestujúcich sú stupne 2. pri nejakých cca 10 stupňoch vonku aj ten prvý stupník spraví dosť veľa tepla, takže ho treba občas vypnúť... to je podobné ako v kabíne. tiež môžeš stiahnuť termostat na minimum, ale kalorifer alebo semtam vypneš, alebo otváraš okienko alebo oboje lebo je tam nedýchateľne (a to patrím k tým zimomrivejším)...
a ešte k tým telesám: pri nejakej teplote zapni kúrenie v dvoch vozoch na rovnaký stupeň (teda teoreticky by mala byť teplota v oboch rovnaká). po nejakom čase zistíš, že v jednom je nedýchateľne, v druhom sotva vlažno. a pri tom funguje všetko. len niečo nejak a niečo iné inak. cestujúcich to samozrejme nezaujíma, zlý je vodič... ?
V nedeľu po obede ma vodič trolejbusu 207 6281 na Miletičke smerom do mesta odmietol zobrať s bicyklom aj keď bol prázdny, pretože ho nikto neinformoval o novom prepravnom poriadku!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
2xT3SUCS
inak okolo 15. tm boli na prevádzkach porady. boli na nich aj vedúci prevádzok a prinajmenšom tam sa mohli dozvedieť o tej nešťastnosti s bicyklami ("horní" páni o tom vraveli sami od seba). týždeň je dosť dlhá doba na to, aby dali vedieť vodičom. sa mi zdá... okrem toho sú plagátiky o danej veci aj s vyobrazením určených dverí vyvesené cca 2 týždne vo vozidlách, bicykle sú vďačná téma "pokecu" na konečnej... chcem tým len povedať, že je dosť ťažké o tom nevedieť. jeden sa musí fakt fest snažiť ?