Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #138171:

prečítal,
mení niečo na matematike a logike, ktorých ste sa domáhali? mení dĺžku intervalu 6 min., o ktorom ste písali?
Reply on: drink #138153:
som rád, že ste hneď vyriešili úlohu z logiky a zápis získal u Vás také uznanie,
navrhujem zaviesť Nobelovku za chápavosť ?
Reply on: no.ev.di. #138178:
Už by sa hodilo ukončiť túto offtopic debatu - trať cez ÚNS sa neruší. Dvojičky? Si zaspal dobu? Načo také zastaralé HDV, navyše dvojdielné s výkonom menším ako 189,1216...? A o nákladnej doprave som písal, že v prípade výluk a možno niečo pravidelné - nie všetko. Ale končím na túto tému, tu to má byť o MHD.
Reply on: Ike #138173:
prelepiť im ústa, zviazať ruky a ENJOY THE SILENCE ?
Reply on: Martin Fundárek #138172:
keby sme mali k dispozícií niečo ako sú Dvojičky - rad 131 - pre napájanie 25Kv 50Hz tak by mohli ísť aj cez tunel ale ťahať nákladnú dopravu tam kde je predpokladaná hustá osobná doprava je somarina. Síce sám nedúfam, že tam nebude tak hustá ako niektorí blázni básnia, ale predsa. Od toho tu máme trať cez Prístavný most a ÚNS. Určite je podľa mňa 3min interval somarina, ak si to niekto namýšľa len z dôvodu, že sa tu bude stavať moderná trať po zemou za ťažké milióny. Ak je hento dôvod toho, že sa má x-násobiť dopyt po železničnej doprave tak je to fakt, ktorý nemá vôbec zmysel. Ďalší dôvod je určite ej choromyselná predstava Slávika, že celá Petržalka pôjde do mesta vlakom ? Železnice určite niesú tak štedré aby vypravovali prázdne vlaky. Takže podľa mňa do taktu vlakov zo smeru TT do Petržalky cez Filiálku sa vložia vlaky prichádzajúce zo smeru Galanta, ktoré majú mať interval 30min (myslím) a aby bol interval 7-8min počas celej špičky tak by sa vložili dva spoje do hodiny z N.M. do Petržalky, resp. s pokračovaním do Rusoviec a Rajky.
Reply on: Mike #137992:
tak "první vlašťovku" nízkopodlažného typu 26xx na 88čke som už dnes ráno videl...
Re #138090 MatejBA: "aj tych predrazenych 40 kusov je uspech na DPB a pre BA- ale co je naozaj dobre je, ze bude celovozova klima" ad1/nie je to úspech DPB, ale BZ & co., s.r.o. a ad2/ si si istý, že tá klíma bude aj pustená?
Re #138120 TeBeCe: takže DDtriumvirát Zahradník-Kadnár-Derkay sa rozrastá o "náhradníkov"?
Re #138117 boxcar: BAnoviny, č.32/2009 (1.10.09) strana 1 (citelisy): "v priebehu niekoľkých dní ? dorazí do BA ďalších 19"
Banoviny31/2009 (24.9.09) strana 1 (méďovia): "podarilo sa mu nájsť 10 mercedesov, ktoré by mohli byť ? v BA 5. októbra 2009..."
Reply on: Martin Fundárek #138172:
Laminátku? ? No dúfam, že Cargo už bude v tom čase len nejaký slabý dopravca a na Viedeň a Rajku nebude nič voziť.
Reply on: Ike #138173:
Jeden taký inteligent mi raz vysvetľoval, aké úžasné je mať baráky na mieste toho vyrúbaného lesa na Krasovského. A dodnes sa tam nič zásadné neudialo, hlavne že sme prišli o nie zanedbateľnú zalesnenú plochu vďaka jednému "geniálnemu" návrhu pána billboardov. ?
Reply on: luky1 #138156:
Predajna na Obchodnej bola vyuzivana. Ale v sucasnosti nemam pocit, ze by to predajna v podchode nezvladala. Skor mam pocit, ze s vynimkov par hektickych dni to v klude zvladaju. A este k tomu bol zavedeny nakup elektriceniek cez internet, co odlahcilo predajne. A dalsia vec, nebola medzitym otvorena predajna v Mlynskej doline?
http://bratislava.sme.sk/c/5054916/krajsia-bratislava-ostrovceky-pri-ktorych-dupnete-na-brzdu.html

neviem či to tu bolo...

pri čítaní neodporúčam nič konzumovať, piť a naopak odporúčam pevne sa držať stoličky...

?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: ufo #138151:
Aha, na Skalité som zabudol. Ale tam sa dokonca pred elektrifikáciou jazdilo s postrkom aj príprahom.

Nejde o nijaký zákaz jazdy nákladného vlaku na sklone 25 promile. Pokojne by tam mohol ísť. Lenže ak by mal v čele laminátku, tak by mal normatív hmotnosti S 500 ton, kdežto cez ÚNS pri rovnakej rýchlosti S 1400 ton. Čiže aby si cez tunel previezol rovnakú záťaž, ako cez ÚNS, musel by si ju rozdeliť na trojnásobný počet vlakov, alebo používať postrky a príprahy, čo je dosť neekonomické.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: vlado13 #138150:
Prečítali by ste si láskavo aj nasledujúci príspevok, kde je presný citát TEŠ, namiesto toho, aby ste len vyrývali?
Reply on: no.ev.di. #138169:

Posledné spoje vychádzajúce z obratísk okolo jedenástej sú ešte o.k., ale niektoré električky (napr. L9) vyrážajú na poslednú jazdu pred ôsmou...
Reply on: luky1 #138167:
Tak počas večerných hodín to nie je taká tragédia, to už väčšina ľudí nejde nikam za prácou, aj keď sú aj výnimky. Na hovno je napríklad cestovať počas sedla pracovných dní. Ľudia ešte chodia do práce, alebo po vybavovačkách a jazdí sa jak počas víkendov až na linky, ktoré cez víkendy nepremávajú. Čo sa týka ubratia z neskorovečerných spojov, tak niesme jediné mesto kde denná MHD končí poslednými spojmi vychádzajúcimi z obratísk o 23cca. Ale je pravda, žeby to mohlo byť aj lepšie! A to zvlášť spoplatnenie nočnej dopravy, tak to je svinstvo par excellence a on si to dokáže s úsmevom jemu typickým obrániť. Divím sa kde sa v tom človeku naberá toľko tej drzosti a chorého sebavedomia. ?
Reply on: 810zssk #138166:


Ďakujem za lichôtky. Vážim si Tvoj názor a súhlasím s ním. Ak by som nebol to, čo spomínaš, tak už dávno jazdím do roboty autom ako väčšina mojich kolegov a nezostávam verný MHD...
Reply on: AAA #138160:


Dokázal to vďaka skrytému zdražovaniu, keď za zdanlivo nezmenenú cenu cestovného poskytoval cestujúcimu stále menej. Myslím tým redukciu spojov, najmä vo večerných hodinách... Viem o čom hovorím, mám odložené cestovné poriadky z minulých rokov a sem-tam si ich porovnám so súčasným stavom.
Reply on: luky1 #138138:
Aj by som ti povedal ze si debil na druhu, ale ty si debil minimalne na tridsiatudeviatu a este aj to treba vynasobit stovkou.
Reply on: AAA #138160:
Ked cena ropy padla pod polovicu od "Jeho" nastupu, tak ani nevedel ako sa tie vydavky na PHM sami znizili.
Rovnako skoro nijak neobnovili vozopark, napriek nepatrnej obmene vozoparku a stale sa zmensujucej prepravnej kapacite. Nezabudnime im, ze gro noviniek vo vozoparku bolo precizne naplanovane a dodane az teraz pred volbami.
Oni velmi dobre kalkuluju s vymletostou dnesnej populacie bez pamate ?
Reply on: AAA #138163:
aj Slovnaft ju myslím využiva
Reply on: drink #138161:
Tá trať musí ostať pre napojenie prístavu (ŽST Pálenisko).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.