Prepáč, ale to naozaj považuješ SMS lístky a zatrávnenie za negatíva? Ja ani logo a zrušenie 30 minútových lístkov, ale to Ti neberiem. Čiernočierne videnie a kritizovanie býva často kontraproduktívne.
Logo - nie je (az take) zle
uniformy - chyba
cistenie vozidiel - chyba
zatravnena trat Ruzinov - predrazena? To mas odkial?
zatravnenie trate pri RP - to nahodou nebude spolufinancovat aj J&T ? (RiverPark)
Nocna doprava - diskutabilne zdrazenie - ano zdrazelo to na 2xhodinovy listok, ale mozes poslat 1 SMS listok
zrusenie 30 min listka - skor to vidim ako pozitivum, aj ked je pravda, ze ked som nemal PCL tak som ho pouzival najcastejsie
Obchodna ulica - je zavreta preto, lebo v podchode na Hodzovom vznikol novy "shop" pricom mat 2 obchody pri sebe je zbytocne.
Tender na 240ks - vzdy sa stane chyba, avsak kebyze neroztrubuje, ze 3 tyzdne to dava kontrolovat pravnikom, nech neni chyba, tak to nikomu az tak nevadi
CapaCity - radsej mat nieco ako nic
L133 - prehnal to on, ale aj ty to prehanas, ze poloprazdna - ked ide TEDOM je plna, ked SOLARIS tak poloprazdna. Interval 6min krizitujem aj ja, radsej mal jazdit uz od 13.00
SMS listok - zo sumy 24 Sk idu 4 Sk operatorovy a 20 Sk DPB ? (+- par percent)
No nie všetko je zlé... Spravil sociálny program pre vodičov a teda ešte pred krízou sa ustálil ich počet. Nakúpili sa autobusy aj keď nie kĺbové. Že bol zrušený obchodný priestor na Obchodnej je logické z ekonomického hľadiska. Načo budú vedľa seba dve predajne? A odkiaľ vieš, že priestor patrí DPB? Čo ak ho si ho prenajímal? Ak avšem patrí mohol ho prenajať to je pravda. Posilnenie 133 je blbosť s tým musím súhlasiť. Ale s tvrdením, že bolo poloprázdna musím nesúhlasiť. Posilnenie potrebovala len v tesne pred siedmou a po siedmej... Je pravda, že teraz bude treba dvojnásobný počet autobusov/vodičov. Ale 133 rozhodne predvolebná nie je jedine jej posilnenie. 133 tu bola už pred Zahradníkom a ten urobil aj logický krok, že na nich zrušil 25Tr, ktoré sa kazili... ☠ SMS lístky beriem kladne a zarába na nich aj DPB kebyže nie určite ich nezavedie.
A čo také dobre spravil? Že zmenil logo (s vynútenými ďalšími nákladmi, ktorých výška je neznáma)? Že dal vodičom našiť nekvalitné uniformy, ktoré nechcú nosiť? Že zrealizoval "hĺbkové vyčistenie" vozidiel, ktoré takmer nepoznať? Že draho zatrávnil koľajový zvršok na Záhradníckej a chystá podobné zatrávnenie pri Riverparku? Že zdražel nočnú dopravu? Že zrušil 30 minútové lístky? Že predajňa lístkov na Obchodnej je zavretá a tento lukratívny priestor je už pol roka nevyužitý, hoci sa mohol prenajať? Že sa spolupodieľal na príprave tendra na nákup 240 busov, ktorý bol pre chyby zrušený? Že potom vysúťažil luxusné Mercedesy, ktoré nechcel ani Berlín ako pridrahé? Že zahustil intervaly poloprázdnej volebnej 133 na 6 minút, hoci v iných častiach nové busy tak urgentne a zúfalo chýbajú? Že zaviedol SMS lístky, na ktorých zarábajú skôr mobilní operátori ako DPB?
Neviem, koľko vlakov za hodinu v tuneli TEN-T sa predpokladá zo ŽST Petržalka, to si budete musieť vyhľadať v dokumentácii k TEN-T (akiste existujú nejaké štúdie). Ale nie je to podstatné, pretože bez ohľadu na to, koľko tých 6-minútových dier bude, bude to znamenať nerovnaký interval a preťažovanie spojov nasledujúcich po diere (s možným dôsledkom nepobratia všetkých cestujúcich, ktorí si budú musieť počkať na ďalší spoj).
A kde že to je napísané, že tam diera bude? V základnej matematike a logike. Ak bude v tuneli následný interval 3 minúty (čiže rovnaký, ako na trati stredom Petržalky - vzhľadom na podobné vzdialenosti zastávok nevidím dôvod, aby sa zásadne odlišoval), tak ak v minúte T pôjde vlak zo ŽST Petržalka, potom v intervale (T-3;T+3) nemôže ísť vlak zo stredopetržalskej trate.
Máš pravdu, že neexistuje protikandidát, ktorý by nejako zlášť nadchol, ale teraz nejde ani tak o to, kto "áno", ale skôr kto "nie".
Osobne nemám najmenšie pochybnosti o tom, že človeka ako je Záhradník nechcem nielen za župana, ale ani za predsedu predstavenstva DPB, či v inej dôležitej verejnej funkcii. Nikdy som ho osobne nestretol a mohol by mi byť úplne ukradnutý, ak by som každý deň nepociťoval na vlastnej koži spolu s ďalšími cestujúcimi negatívne dôsledky jeho pôsobenia v DPB. A to, že sa zaňho kúpili aspoň nejaké busy, by som nepokladal za nejakú mimoriadnu zásluhu, veď už len to by chýbalo, aby sa za takmer 3 roky nekúpilo vôbec nič! Okrem toho tie nákupy sprevádzali dosť čudné okolnosti. Nebudem tu opakovať podrobnosti, poznáme ich všetci.
Podľa dostupných informácií by som to videl tak, že
1. Solaris odflákol montáž (elektroinštalácia v každom voze inak) a výstupnú kontrolu,
2. DPB objednal vozy, ktoré nikde inde nejazdili (okrem jedného v Košiciach) a odflákol prípravu zmluvy (obtiažne až nemožné reklamovanie) a kontrolu pri preberaní vozidiel.
sa toho nakecalo... v PDF bol nejaký dokument, resp. jedna z mnoho prezentácií toho čo DPB "dokázal" a aké má ciele... Koncom tohto roku mala mať BA už 140 nových kĺbový autobusov a nabudúci rok malo prísť ďalších 100ks. Sú to neschopní slimáci, zašliapnuť ich len ?
Na začiatku prázdnín Záhradník spomínal, že do konca roka by mal byť nejaký tender na trolejbusy a predpokladá, že koncom budúceho roka majú prísť? Zaujímavé kde je... Myslím, že ani nebude... ?
ale kto mu ide ako protikandidát alebo ako zviditeľniť nejakú protikampaň, resp. poukázať na jeho pravú tvár?! Je pravda, že sa aspoň za jeho vedenia DPB zmohol na nejaké nové autobusy (aj keď SORiek nedošlo zatiaľ potrebný počet a Citelisy nám spadli doslova z neba a to vďaka neudeleniu licencie pre dopravcu), podarilo sa zmodernizovať konečne všetky K2S-ky. Ale podstatný a potrebný krok - kĺbové autobusy, nové trolejbusy sa nepodarilo furt naplniť. Potom bizarnosti ohľadom nových liniek pre m.č. Karlova Ves. Síce je zázrak, že sa podarilo vysúťažiť Capacity pre BA (možno ani nie, Chruňo Gardenescu sa prekecol už pri skúškach Capacity, že DPB chce práve tento typ autobusov vysúťažiť a stala sa vôľa Záhradníkova) za danej situácie s financiami vo svete, na druhej strane nie je známe či DPB už zadal koľko kusov chce a kedy...
"Človek ako my" má stovku drahých bilboardov zaplatených vraj z vlastných zdrojov a z prostriedkov jeho priateľov, my máme ústa, elektronickú poštu a celý rad informácií a faktov o jeho pôsobení v DPB. Nenadávajme len ak do vetra, nikoho neurážajme, ale urobme mu namiesto toho kvalinú protikampaň a informujme čo najviac ľudí o jeho skutočnej tvári, mnohí ju totiž nepoznajú, dali sa zblbnúť jeho častým vystupovaním v médiach.
Záhradník neznamená len "pestovateľ", znamená to aj "ten, čo je za hradom". Takže pán občiansky kandidát na župana má vo svojom mene (okrem neznámeho počtu dĺžňov) skrytú aj odpoveď na svoje volebné snaženie:
Záhradník vie prečo robí takú kampaň v KV... Vie, že veľa Karlovešťanov nemusí terajšie vedenie KV teda starostku a jej ľudí... Ja viem, že určite nebudem voliť terajšiu starostku ak sa nepohnú ľady... Ak bude na výber napr. Kavecký verzus terajšie vedenia budem dlho zvažovať. Presne po !ROKU! sa mi podarilo vyriadiť jednu sťažnosť a aj to len na cca 20%? Na iné sťažnosti sa ani nepozrú... To, že si tu niekto sám dal značku zákaz státia. iný namaľoval vodorovné značenie (na čo nebol oprávnený lebo nemal dopravný projekt od dopravného projektanta a nemal tam teda určite ani pečiatku) ich nezaujíma... Ani to, že pri výstavbe nenahradili parkovacie miesta. Rozmýšlam, že pôjdem teda rozmiestniť pár značiek aj ja keď im je to jedno (vtip). ?
deje sa ešte niekde vo svete takéto svinstvo, že sa DP zneužíva na predvolebné kampane? Ja dúfam, že ak aj príde málo ľudí voliť, tak nebudú tak blbí a nebudú voliť tohoto chumaja a hlavne aby celý magistrát vyletel jak špinavé prádlo. DPB si predsa nemôže robiť anarchiu, tie veci musí niekto schvaľovať, takže Gardenescu & Co. v tom niesú sami.
čo takto začať pestovať kanibalizmus a uvariť predvolebný guláš zo Záhradníka a jeho družiny?! ? potom by sme mohli kandidovať, síce by sme nemali žiadne šance u Karlovešťanov (stáli by sme vôbec o nich?!...) ale za to zvyšok mesta by nás miloval ?
luky1
A čo také dobre spravil? Že zmenil logo (s vynútenými ďalšími nákladmi, ktorých výška je neznáma)? Že dal vodičom našiť nekvalitné uniformy, ktoré nechcú nosiť? Že zrealizoval "hĺbkové vyčistenie" vozidiel, ktoré takmer nepoznať? Že draho zatrávnil koľajový zvršok na Záhradníckej a chystá podobné zatrávnenie pri Riverparku? Že zdražel nočnú dopravu? Že zrušil 30 minútové lístky? Že predajňa lístkov na Obchodnej je zavretá a tento lukratívny priestor je už pol roka nevyužitý, hoci sa mohol prenajať? Že sa spolupodieľal na príprave tendra na nákup 240 busov, ktorý bol pre chyby zrušený? Že potom vysúťažil luxusné Mercedesy, ktoré nechcel ani Berlín ako pridrahé? Že zahustil intervaly poloprázdnej volebnej 133 na 6 minút, hoci v iných častiach nové busy tak urgentne a zúfalo chýbajú? Že zaviedol SMS lístky, na ktorých zarábajú skôr mobilní operátori ako DPB?