Reply on: Martin Fundárek #138172:
keby sme mali k dispozícií niečo ako sú Dvojičky - rad 131 - pre napájanie 25Kv 50Hz tak by mohli ísť aj cez tunel ale ťahať nákladnú dopravu tam kde je predpokladaná hustá osobná doprava je somarina. Síce sám nedúfam, že tam nebude tak hustá ako niektorí blázni básnia, ale predsa. Od toho tu máme trať cez Prístavný most a ÚNS. Určite je podľa mňa 3min interval somarina, ak si to niekto namýšľa len z dôvodu, že sa tu bude stavať moderná trať po zemou za ťažké milióny. Ak je hento dôvod toho, že sa má x-násobiť dopyt po železničnej doprave tak je to fakt, ktorý nemá vôbec zmysel. Ďalší dôvod je určite ej choromyselná predstava Slávika, že celá Petržalka pôjde do mesta vlakom ? Železnice určite niesú tak štedré aby vypravovali prázdne vlaky. Takže podľa mňa do taktu vlakov zo smeru TT do Petržalky cez Filiálku sa vložia vlaky prichádzajúce zo smeru Galanta, ktoré majú mať interval 30min (myslím) a aby bol interval 7-8min počas celej špičky tak by sa vložili dva spoje do hodiny z N.M. do Petržalky, resp. s pokračovaním do Rusoviec a Rajky.
Martin Fundárek