outsourcovanie vzdelancov vsak nebrani autonomii. Ci?
Este taka otazka, pocas 1. Slovenskej republiky, kedy sa Cesi masivne vyhnali z uradov, skol, ... pracovali na uradoch iba mladi ludia, od 20-30 rokov, ktory si urobili skoly pocas 1. CSR?
1) a to je dovod na to, aby sme celej SUCASNEJ generacii poplietli hlavy zbytocnym precislovanim? A to je dovod na to, aby sme precislovali DVAKRAT s odstupom par rokov?
2) Prosim ta, nezosmiesnuj sa. Oblastne cislovanie mi moze nieco povedat, ak stojim na zastavke v centre. Ak stojim kdekolvek inde, co mam z oblastneho cislovania? Ked stojim v Devinskej a mam tam linky 20, 21, 22, 28, ako mi oblastne cislovanie pomoze zistit, kam idu?
Ospravedlnujem sa za CapsLock, ale musim to napisat velkym, aby to konecne pochopili aj autisticke mozgy:
OBLASTNE CISLOVANIE JE VYPLOD MODROGUMNEHO SOTOUSSKEHO AUTISTU, KTORY SI MYSLI, ZE KED LINKY NIE SU USPORIADANE PODLA JEHO, ZE JE TO NEPREHLADNE A NEPOUZITELNE. PRAVDA JE TAKA, ZE PRINOS OBLASTNEHO CISLOVANIA PRE CESTUJUCEHO JE NULOVY, JEHO ZAVEDENIE VSAK ZBYTOCNE SPOSOBILO ZNIZENIE POVEDOMIA CESTUJUCICH O SIETI LINIEK MHD A TEDA ZAFUNGOVALO AKO FAKTOR ODRADZAJUCI OD MHD.
Prispevok 137387 si citaj furt dookola, kym nepochopis. Bez vzdelanych ludi sa NEDA urobit vykonna moc, resp. v takom pripade sa musia vzdelanci outsourcovat, tj. ziskavat z ineho naroda. HOWGH. Mozno v Clevelande a v Pittsburghu fakt, ze Slovaci su bud nevzdelani, alebo odnarodneni, Cesi (a Slovaci) dostatocne neuvedomili.
No tak ten prvy clanok je pravda, tiez som si to vsimol niekedy pred tyzdnom...
Ten busovy pru pri Malej scene je dost na nic pre L70. Ide vo sovjom pruhu a ked dojde k Univerzite tak musi cakat kym j u niekto pusti. Vodici uz radsej ako vychadzaju zo zastavky idu do laveho pruhu. Skorej to ma vyuzitie pre L50, ktora nemusi cakat v rade na semafor a v pohode si odboci vpravo.
Takže aktuality z Dlhých dielov. Sú tri.
1.)Ododnes jazdia posilové spoje linky 133. Vodič prišiel na zastávku Matejkova 6:54 s takmer prázdnou 133 a išiel TEDOM 1112 (áno už sú preradené). Vodič šiel zjavne prvý krát pri každej zástavke pribrzďoval či tam má zastaviť. Zastavil aj na Botanickej, ale potom si všimol, že tam nie je ceduľka 133 tak ani neotvoril dvere. Spoj o 6:59 je s najväčšou pravdepodobnosťou vypravovaný ododnes Solarisom. Ten bol slušne zaplnený lebo ľudia o posilnení nevedeli. O spoji, ktorý by mal ísť o 7:04 nemám info.
2.)Prístrešok pri nikdy nevyužívanej zástavke Ľ. Sáru odstránili, hlavne, že tam platili creteprint.
3.)V okolí zástavky Tománkova sú v oboch smeroch rozmiestnené držiaky na mobilné dopravné značenie. Pravdepodobne sa tu teda plánuje oprava naklonenej cesty???
KLAMES! nevadil im lev, ale lev postaveni nad clovekom. Tvrdili, ze zviera ma byt posadene pod cloveka. (je to malichernost ale maju pravdu. Aj na jazdeckych sochach osobnost sedi na konovi, nie kon na osobnosti ? ? ) Nikto z nich neznepochybnuje Stefanika ako Cechoslovakistu. A vadil im Stefanik v CS uniforme. Nikdy ju nemal oblecenu, bol to francuzsky general.
to chcem vidiet ako by sam tam tie elektricky vyskriabali ..
Re #137393 S499.1023: hlupost .. cesi by bez slovenska rovnako neprezili .. cesi slovenksom potrebovali .. to su proste fakty ..
druha vec je, ze si zo slovenska urobili "slovenske zeme" ..
nehovoriac aj po rozpade federacie ako cesi ukradli statnu vlajku.. to doteraz povazujem za najvacsiu chybu po roku 1993, ze nedali slovaci cechov za toto na arbitraz .. preco nepouzivaju staru cesku vlajku ?
Vies co je zvlastne. Ze to Madarsko sa k Cechom nepripojilo a cuduj sa svete polnohospodarskou zaostalou krajinou neostali.
No nikde nepopieram, ze ked CSR vznikla slovensko vlastnilo iba 8% priemyselneho potencialu krajiny. Po rozdeleni boli cisla uplne ine. No je tazke urcit co bol prirodzeny vyvoj a co zasluha vlady v Prahe.
Ja by som najvacsi prinos CSR pre Slovakov nevidel v ekonomike ale prave v kulture a vzdelavani. (aj ked boli problemy no laska nehadana nie je milovana)
Inak napriklad po pripojeni Slovenska k CSR napriklad nemal kto viest rusne. Kedze za Uhorska bolo treba nejaky "kadrovy posudok" ze je clovek madar. A tak Madari odmietli viest vlaky. Na pomoc prisli stovky masinfirov z Ciech a Moravy, aby sa ekonomicky zivot nezastavil. Vela o rokoch 1918 - 1920 je dobre popisane v tejto knizke: http://www.artforum.sk/catalog/hanak-jozef:obsadenie-bratislavy-1918-1920/?mod=catalog§ion=4&detail=8078
Mischo1