Hosi toto je dopravne forum a nie hodina dejepisu. Chodte sa bavit o tom co sa (ne)stalo v Ceskoslovensku na ICQ, Skype, azet, alebo niekam inde. Sa divim , ze admini nezasiahli este. ?
Ty si úplne mimo. Čo malo Deutschböhmen s Rakúskom?
A kde bolo územie Slovenska priemyselne pri vzniku Československa a kde bolo pri jeho zániku?
Ja si proste nechám prepísať národnosť na českú, lebo k týmto nacionalistickým trubkám sa ja veru hlásiť nebudem.
Keď dojde ďalšia generácia, ktorá si nepamätá staré čísla, ale bude si pamätať iba tie nové, tá oblastné označenie môže využiť, (za predpokladu že bude aj naďalej propagované a ľudia ho budú ovládať)
Ja som v roku 1918 nežil, no prečo sa s tým nič nerobilo až do 2. svetovej vojny? Prečo to Česi sami sľúbili v Clevlandskej a Pittsburghskej dohode? Aby oklamali nás aj spojencov?
ČSFR bola už od svojej kreácie ako federácie na konci 60. rokov odsúdená po páde režimu na zánik. (Abnormálna konšttitúcia ČNR, nefedarilozovanie KSČ, neuzavretie štátnej zmluvy, neexistencia celoštátnych novín,...).
A ako najdes LUDI na VYKONAVANIE vlastnej administrativy a vlastneho sudnictva, ak v celej krajine je v 1918 -tom len niekolko desiatok vysokoskolsky vzdelanych ludi, ktori vedia po slovensky? Ako by si to technicky po odstraneni madarskej vrchnosti dokazal BEZ instalacie ceskych vzdelancov?
A tym, ze bude platit oblastne cislovanie liniek sa nejako MHD zlepsi? Ja si myslim, ze nie. Zhorsi sa MHD zbytocnym precislovanim liniek? Zhorsi, a to vyrazne. Na co je teda oblastne cislovanie liniek? Na onaniu sotousov v DPB.
Len nevieš od ktorého nového roka. Každopádne od 1.1.2010 sa nespúšťa isto nič. ?
Re #137315 Pežot: "pokiaľ nebola linka 133 z Dlhých Dielov sa nedalo dostať do mesta"
Takže na DD sa všetci 20 rokov sťahovali a len tak sedeli a čakali kedy sa bude dať dostať do mesta? A kam do mesta sa dostanú taký obyvatelia Vajnôr, ktorým už vyše 50 rokov chodí autobus maximálne na Trnavské mýto.
Re #137323 S499.1023: Ale keďže sa pomaly zBIDovatieva, tak to prečíslovanie treba spraviť tak či tak. A osobne by som sa skôr priklonil k tomu, aby sa prečíslovanie spravilo aspoň 3 mesiace pred spustením BID (aby sa zrazu z linky 212 na Patrónke nestala linka idúca niekam 50 km za mesto).
Re #137332 Pežot: "DD majú polikliniku na Antolskej? A než sa tam dostanem v noci, tak sa môžem ísť vypchať"
V noci sa na polikliniku chodí autobusom? Som nevedel že ti vlastné zdravie nie je hodné ani cca 6€ (toľko vyjde taxík z DD na Antolskú).
"Lebo nám sem behali 20 ročné karosy a 18 ročné TAMy, ktoré už akosi doslúžili."
JJ, doslúžili na DD, ale v pohode behajú do iných mestských častí.
Len pre upresnenie dodám, že nie som proti posilneniu dopravy tam kde kapacitne nestačí (čo príklad DD bol), ale aj to posilnenie treba robiť s rozumom. Ak sú ráno niektoré spoje preplnené, treba ich posilniť (či už kapacitnejším vozidlom-ako to bolo doteraz, alebo zdvojeným odchodom-ako je to oddnes), prípadne úpravou intervalu, ale len v danom čase a nie po celý deň. Neviem ako chodí plná L133 ráno keďže s ňou necestujem, ale v popoludňajšej špičke (vždy okolo 16tej) som v nej nikdy nevidel viac ako 30-40 cestujúcich. Na druhej strane si osobne myslím, že pre obyvateľov KV aj DD by bolo vhodnejšie posilniť linku 17 ak je čím, lebo tá ich (síce s prestupom) odvezie predsa len na viacero miest ako L133.
Ámos
http://www.cesi.sk/akt/08/mrs1.jpg
http://i.pravda.sk/09/051/skcl/P232add47_stefanikV.jpg
(na zaklade poslendej fotky vieme, ze aspon tri Mig-y 29B su este letuschopne ? ? ? )