Reply on: vlado13 #136940:
keď je o tom reč tak by mohli niektoré linky jazdiť len počas špičky, lebo ostatné chodia ozaj prázdne. Osobne by som z Dúbravky nechal premávať dve linky s intervalom 8min celodenne, z KV jednu s 8min celodenne a druhú len počas rannej a poobednej špičky v 8min intervale. Zas tak plné električky nechodia, minule som šiel L9 v K2S-ke a všetci sedeli, ešte aj ostali voľné miesta, to isté platí aj o ostatných električkách. Akurát tak L4 (ako kedy aj L9 ak nejde pred ňou L4) a L5 nejdú naprázdno. Väčšina ľudí vystupuje na Šafárikovom námestí a reči o potrebe spojenia Šafko - Jesenského ako robí L12 sú ľahko zpochybnitelné, lebo väčšina ľudí síce vystupuje na Šafku, čo neznamená, že tam aj nastúpi! Ľudia síce neovládajú prestupy a miesta kde by mali nastupovať pre uľahčenie cestovania bravúrne, ale Dúbravčania a Karlovešťania pochopili,že čakať na električku na Šafku do Dúbravky, čo ide raz za 12min a cez víkendy každých 20min je mrhanie časom a tak radšej nastupujú na Jesenského kadiaľ chodí všetko do Dúbravky a majú do 3-4min istý odvoz domov. Po práci si väčšina ľudí už dojde pešo bez problémov na Jesenského, keďže sa tam neponáhľajú. Ja sám vystupujem na Jesenského a po vlastných prášim na Šafko na L95 alebo 78. Rovnako ako pri ceste na polikliniku Strečnianska používam nielen L92 a 95 ale aj L68 a 94 a šetrím tak čas aj nervy a zbytočné prestupovanie ak som v meste a mám to bližšie k L94 ako k zvyšným linkám a som ušetrený aj prestupovania a čakania-
no.ev.di.