Ale aj tak nepoviem, že je to taxík vo forme minivanu, ale do taxíku sa taktiež zmestí len 5 osôb z toho 4 zákazníci a do autobusu aj vyše sto podľa toho aký typ ide... Podľa mňa by mali byť bus pruhy len pre autobusy. Ale teraz nás to nemusí trápiť lebo nenastáva situácia, že stojí v kolóne 20 taxíkov a podľa mňa tak skoro ani nenastane. ?
Re #136920 luky133: Pokiaľ som sa dobre pozeral podnetom by sa zaoberala asi "Komisia na posudzovanie podmienok v spotrebiteľských zmluvách".
Re #136921 toso0077: Nie a pokiaľ viem nie je ani jeden v BA ešte.
IDS znamená mať nejakého koordinátora, ktorý si tie vlaky objedná tak ako bude chciet (teda ITG) a aj si ich zaplatí (je jedno, u ktorého dopravcu, nemusí to byť ZSSK). Ale žiaľ toto ani po pripravovaných zmenách vo financovaní nebude reálne, takže na Slovensku nejaký integrovaný systém s taktom najbližšie roky nehrozí.
Stále sa budeme pohybovať len v rovine vzájomného akceptovania cestovných dokladov (BID, ŽRIDS) a nulovej koordinácie.
(Teoreticky je možné, že ZSSK časom pochopí, čo je to takt, ale BID ako fungujúci IDS tu stále nebude ak sa nezmení financovanie a objednávateľ výkonov).
http://staznosti.sme.sk/cpld/3059/Dopravny-podnik-Bratislava-a-s/Ake-su-podmienky-pouzivania-SMS-listka.html
Pridaná odpoveď právnika. DPB musí pravdepodobne vrátiť cestovné SMS lístka ak ste ho poslali pred kontrolou, ale kontrolovali Vás keď ste ho ešte nemali. Taktiež píše, že prepravný poriadok DPB by malo preskúmať Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky či neobsahuje neprimerané podmienky v zmysle ustanovení občianskeho zákonníka o ochrane spotrebiteľa. Len ten podnet musí na to ministerstvo asi niekto zaslať. ?
Linka 33 SOR BN 10.5? Také tam nikdy nejazdili. Pravdepodobne myslíš linku 133 a autobusy TEDOM. Jazdia tam preto lebo je to súčasť predvolebnej kampani. A tie spoje električiek nejdú len do Karlovej Vsi, ale aj do Dúbravky. Čo sa týka linka 133 bolo tu veľa krát spomínané prečo je a prečo má svoj význam a jej klady a mínusy. A ráno teda električky nie sú prázdne hlavne keď už chodia aj vysokoškoláci.
Toto bude najhorší krok tohto vedenia DPB, že povolil zmeniť informačný systém. ? Nechápem prečo sa DPB vracia o jeden krok dozadu. Máme tu jedny z najlepších displayoch, ktoré nesvietia ako vianočné stromčeky alebo display na Molecke, majú terčíky a nielen LED-ky a idú to vymieňať. Ak toto nie je plytvanie peňazí tak potom už neviem čo je. ? Nepoviem, že DPB sa rozhoduje o zavedení informačného systému, ale meniť ho keď ho už má temer každé vozidlo. Mňa by zaujímalo čo urobia s týmto čo je teraz... V článku, ale nespomínajú tabuľe, ale pokiaľ viem EmTrest palubáky a tabuľe nejdu spolu nie? Už sa teším koľko rokov ho budú vylaďovať ako v KE. ?
1,4,5,9,12 a 33...toto vsetko su spoje ktore idu od karlovky do mesta po rovnakej trase.....horsie je, ze idu hned za sebou a tak ked sedite ci uz na safarikovom namesti alebo na Nam. L.Stura, pride vam az do placu ako uzasne nas branko setri bratislavsku mhd....vsetky tieto spoje totiz chodia nie poloprazdne ale PRAZDNE...vcera isla elektricka c.5 kde bolo 25 ludi...za nou c.4 v ktorej bolo 10 ludi...a nakoniec c.12 v ktorom bolo 5 ludi....naozaj je potrebne aby do karlovky chodilo tolko spojov? preco kvoli uzavretiu tunela sa zrusila linka do race a ruzinova miesto aspon jednej linky do karlovky??
A moze mi prosim este niekto vysvetlit, z akeho dovodu jazdia na linke c. 33 iba nove autobusy znacky SOR BN 10.5 ???
Som skutocne sklamana a nehnevana ako sa "setri" v mhd.
Odporucam ist sa posadit na 15min. na safarikovo namestie a pochopite o com pisem.....
"Autobus Mercedes Capa City, ktorý skúšobne zadarmo jazdí na bratislavských mestských linkách, stojí približne 14 miliónov korún. Má však nadštandardný stupeň výbavy, čiže sa dá zakúpiť takýto autobus aj lacnejšie" nerozumieš písanému textu? tam sa nepísalo, že "predvádzací voz" stojí v nadštandardnej výbave 14 mil. #136874) nový aj po zahradníkom skresanej cene (aj keď sa mi to zdôvodnenie zdá dosť divné) stojí 14,8 mil.
Pomaly sa to ale k taktu blíži, veď napríklad už aj rýchliky od Kútov sú v návrhu každé dve hodiny - 9:14, 11:14, 13:14, 15:14, 17:14 a 19:14, podobne osobné vlaky od Kútov - 8:14, 10:12, 12:12, 14:12, 15:17, 16:12, 17:17, 18:12, 20:12, ako aj popoludní od Záhorskej Vsi - 15:30, 16:30, 17:30, 18:30, 20:30
luky133
Pridaná odpoveď právnika. DPB musí pravdepodobne vrátiť cestovné SMS lístka ak ste ho poslali pred kontrolou, ale kontrolovali Vás keď ste ho ešte nemali. Taktiež píše, že prepravný poriadok DPB by malo preskúmať Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky či neobsahuje neprimerané podmienky v zmysle ustanovení občianskeho zákonníka o ochrane spotrebiteľa. Len ten podnet musí na to ministerstvo asi niekto zaslať. ?