http://staznosti.sme.sk/cpld/3059/Dopravny-podnik-Bratislava-a-s/Ake-su-podmienky-pouzivania-SMS-listka.html
Pridaná odpoveď právnika. DPB musí pravdepodobne vrátiť cestovné SMS lístka ak ste ho poslali pred kontrolou, ale kontrolovali Vás keď ste ho ešte nemali. Taktiež píše, že prepravný poriadok DPB by malo preskúmať Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky či neobsahuje neprimerané podmienky v zmysle ustanovení občianskeho zákonníka o ochrane spotrebiteľa. Len ten podnet musí na to ministerstvo asi niekto zaslať. ?
Linka 33 SOR BN 10.5? Také tam nikdy nejazdili. Pravdepodobne myslíš linku 133 a autobusy TEDOM. Jazdia tam preto lebo je to súčasť predvolebnej kampani. A tie spoje električiek nejdú len do Karlovej Vsi, ale aj do Dúbravky. Čo sa týka linka 133 bolo tu veľa krát spomínané prečo je a prečo má svoj význam a jej klady a mínusy. A ráno teda električky nie sú prázdne hlavne keď už chodia aj vysokoškoláci.
Toto bude najhorší krok tohto vedenia DPB, že povolil zmeniť informačný systém. ? Nechápem prečo sa DPB vracia o jeden krok dozadu. Máme tu jedny z najlepších displayoch, ktoré nesvietia ako vianočné stromčeky alebo display na Molecke, majú terčíky a nielen LED-ky a idú to vymieňať. Ak toto nie je plytvanie peňazí tak potom už neviem čo je. ? Nepoviem, že DPB sa rozhoduje o zavedení informačného systému, ale meniť ho keď ho už má temer každé vozidlo. Mňa by zaujímalo čo urobia s týmto čo je teraz... V článku, ale nespomínajú tabuľe, ale pokiaľ viem EmTrest palubáky a tabuľe nejdu spolu nie? Už sa teším koľko rokov ho budú vylaďovať ako v KE. ?
1,4,5,9,12 a 33...toto vsetko su spoje ktore idu od karlovky do mesta po rovnakej trase.....horsie je, ze idu hned za sebou a tak ked sedite ci uz na safarikovom namesti alebo na Nam. L.Stura, pride vam az do placu ako uzasne nas branko setri bratislavsku mhd....vsetky tieto spoje totiz chodia nie poloprazdne ale PRAZDNE...vcera isla elektricka c.5 kde bolo 25 ludi...za nou c.4 v ktorej bolo 10 ludi...a nakoniec c.12 v ktorom bolo 5 ludi....naozaj je potrebne aby do karlovky chodilo tolko spojov? preco kvoli uzavretiu tunela sa zrusila linka do race a ruzinova miesto aspon jednej linky do karlovky??
A moze mi prosim este niekto vysvetlit, z akeho dovodu jazdia na linke c. 33 iba nove autobusy znacky SOR BN 10.5 ???
Som skutocne sklamana a nehnevana ako sa "setri" v mhd.
Odporucam ist sa posadit na 15min. na safarikovo namestie a pochopite o com pisem.....
"Autobus Mercedes Capa City, ktorý skúšobne zadarmo jazdí na bratislavských mestských linkách, stojí približne 14 miliónov korún. Má však nadštandardný stupeň výbavy, čiže sa dá zakúpiť takýto autobus aj lacnejšie" nerozumieš písanému textu? tam sa nepísalo, že "predvádzací voz" stojí v nadštandardnej výbave 14 mil. #136874) nový aj po zahradníkom skresanej cene (aj keď sa mi to zdôvodnenie zdá dosť divné) stojí 14,8 mil.
Pomaly sa to ale k taktu blíži, veď napríklad už aj rýchliky od Kútov sú v návrhu každé dve hodiny - 9:14, 11:14, 13:14, 15:14, 17:14 a 19:14, podobne osobné vlaky od Kútov - 8:14, 10:12, 12:12, 14:12, 15:17, 16:12, 17:17, 18:12, 20:12, ako aj popoludní od Záhorskej Vsi - 15:30, 16:30, 17:30, 18:30, 20:30
Aha, čiže to, že si v Ružovej doline označím jeden lístok, na ktorý sa doveziem bez ohľadu na to, či moje vlaky budú označené R20 a R25 alebo nie a bez ohľadu na to či mi pôjdu zo stanice v takte alebo nie, je zlé a zbytočné.
Ale ak si dobre pamätám, podobná snaha tu už bola - bratislavská VUCka vypísala tuším v roku 2002 alebo 2003 výberové konanie pre oblasti Záhorie a Senec/Pezinok, okrem vtedajšej SAD BA sa o to uchádzal aj Blaguss a ešte niekto. Ale napokon sa rozhodlo, že prípadná prehra by mohla znížiť cenu podielu v SAD BA, ktorá bola vtedy pred privatizáciou, tak sa projekt odložil. A odložený je doteraz...
Predovsetkym by som spravil to ze akonahle bude istu dobu fungovat BID, zacnu sa postupne jednotlive skupiny liniek (napriklad Zahorie) rozdelovat vo vyberovych konaniach kde budu nejake poziadavky (napr. priemerny vek voz. parku), ktore ked dopravca splni moze sa zucastnit a vyhra na zaklade toho ze ponukne niektore vopred urcene veci navyse (nizkopodlaznost, etc.).. plus istu vahu moze mat cena.. Tak to funguje takmer vsade..
luky133
http://bratislava.sme.sk/c/5032493/mesto-chce-novy-tarifny-a-informacny-system-pre-integrovanu-dopravu.html