Reply on: Zvero #136575:
od toho je tu predsa možnosť kamerového systému vo vozidlách, ktorý ti umožní ako vodičovi pohľad ku všetkým dverám a do interiéru v celej dĺžke ? inak čo sa týka Van Hoolov tak ma vozidlo nesmierne oslovilo po designovej stránke, hlavne tým mierne zakloneným čelom (pripomína SOR, ale našťastie v lepšom prevedení a nie je celý predok šikmý, ladný oblúk práveže), že nevyzerá ako obyčajný kváder. Vadilo by keby v BA premával AG300, teda trojdverový klbák?
stevo
Moje pozorovania su take, da sa to pekne sledovat ked napadne sneh, ze ked toci do zakruty dlha Karosa, tak 3. naprava prejde v kolajniaciach 2. napravy, zatial co 3. naprava Ik 435 skutocne potrebuje vacsie nadbehnitie v zakrute, aby podobne presla.
Podobne, ked ide po ulickach stareho meste vlacik Presporacik, tak aj ked ma 3 vozne, tak vsetky uzke ulicky prejde bez problemov.
Neviem, ako je to vyriesene u 3 clankoveho Van Hoola, ale ak je porieseny podobne, ako Karosa, tak sa vodic nemusi vobec stresovat o 3. clanok, pretoze 3. clanok si neskrati polobluk zakruty ani o centimeter a krasne nou prejde tak, ako druha naprava prveho clanku.