od toho je tu predsa možnosť kamerového systému vo vozidlách, ktorý ti umožní ako vodičovi pohľad ku všetkým dverám a do interiéru v celej dĺžke ? inak čo sa týka Van Hoolov tak ma vozidlo nesmierne oslovilo po designovej stránke, hlavne tým mierne zakloneným čelom (pripomína SOR, ale našťastie v lepšom prevedení a nie je celý predok šikmý, ladný oblúk práveže), že nevyzerá ako obyčajný kváder. Vadilo by keby v BA premával AG300, teda trojdverový klbák?
od pána F. o NDS snáď ani nič nové očakávať nemožno,
odznela novinka, že trasu električky cez Starý most údajne úmyselne nazvali dočasnou, aby nebol problém s územným plánom, a od začiatku sa chystali na legalizáciu v tichosti, ako výsledok realizácie,
Kratke Citelisy boli vždy 100 perc. nízkopodlažné ( tuším len staršie CITYBUSY mali pri 3.dverách 1 schod ) a iba staršia verzia kĺbových Citelisov bola 50 perc. nízkopodlažná, teraz už sú taktiež 100 perc. NP
ad Karosa: ano pamatas si dobre, este stale to aj plati
ad zvysok: vsak prave, nevieme ako je to vyriesene. Ale to nie je len o tom. Zober si v akom stave su nase zastavky. Do niektorych mam problem vojst uz len s obycajnym klbakom najma pre parkujuce auta (najma zastavky Podzahradna na strane kde je bankomat TB, tam lubia idioti zastavit tak ze tam nevojdem, alebo Luky V smer HlSt, takisto tusim Budatinska smer Jasovska na L98 - vo vsetkych takych pripadoch do zastavky nevchadzam a cestujuci musia tym padom prekonat vacsi vyskovy rozdiel co je niekedy utrpenie pre starsich). Potom dalej, ja osobne rad vidim na cely autobus vlastnymi ocami aby som vedel a videl ci hodla niekto vystupovat a uz v klbaku je to problem, ked je autobus plny, pripadne mi niekto stoji v tocni na strane dveri, vynikajuco mi tym cloni na 3. a 4. dvere. Ale to vlastne dokaze vyriesit aj fotobunka
co si posledne pamatam, tak Ty si mal Karosu
Moje pozorovania su take, da sa to pekne sledovat ked napadne sneh, ze ked toci do zakruty dlha Karosa, tak 3. naprava prejde v kolajniaciach 2. napravy, zatial co 3. naprava Ik 435 skutocne potrebuje vacsie nadbehnitie v zakrute, aby podobne presla.
Podobne, ked ide po ulickach stareho meste vlacik Presporacik, tak aj ked ma 3 vozne, tak vsetky uzke ulicky prejde bez problemov.
Neviem, ako je to vyriesene u 3 clankoveho Van Hoola, ale ak je porieseny podobne, ako Karosa, tak sa vodic nemusi vobec stresovat o 3. clanok, pretoze 3. clanok si neskrati polobluk zakruty ani o centimeter a krasne nou prejde tak, ako druha naprava prveho clanku.
Ani zo srandy. To uz vidim ako by tieto spoje mohli jazdit len na vybranych linkach, bolo by tam vela komplikacii - nadbiehanie, nezvycajny typ vozidla, nehovoriac o cuvani. A viem si predstavit zivo situaciu ked vypadne napr. z linky 39 nejaka karosa a "trojclanok" tam nebude moct ist kvoli ostrym zakrutam. Ako ked uz tak, my potrebujeme autobusy, ktore su schopne dostat sa vsade, uz Solaris je dost extrem do niektorych zakrut (uz som sa stretol aj s nazorom ze sa s tym jazdi najlepsie, ze je to len zvyk - ano, vidim to na obrubnikoch a na tych skrabancoch na autobusoch, obuchanych dolnych rohoch - a vlastne aj na odrazenych zrkadlach ako lahko si vodici "zvykaju"). Nechcem byt mudry ako radio, ale su podstatne vacsie mesta, ktore si poradili s kapacitou inym sposobom ako kupou tychto "trojclankov" - systemovejsim sposobom (hustejsia siet elektriciek atd). Tudy proste cesta nevede.
ADMIN:
toto je navrh pre admina:
su prispevky, s ktorymi sa da len suhlasit a nepotrebuju dalsich 20 nadvazujucich, suhlasnych prispevkov.
Neviem ako je technicky narocne urobit odkliky na reakciu v diskusii, aspon pre registrovanych uzivatelov, podobne ako je to na facebooku, tlacitko a pocitadlo "paci sa mi".
Mam osobne pocit, ze by som niektorym prispevkom vyjadril svoj suhlas len tymto "bodovanim" a nespamoval suhlasnymi reakciami na tieto prispevky.
Osobne, momentalne chcem vyjadrit plny suhlas s prispevkami, ktore hovoria o tom, ze som skutocne nepostreho absolutne (zatial) ani jedno vozidlo vycistene a to jazdim MHD kazdy den!
Skutocne sa daju v hnusne spinavych vozidlach, kde identifikujete stare, spinave, cierne, zazuvackovane, zasrane a smradlave, cierne calunene sedacky, najst novonalepene nalepky o generalnom vycisteni, avsak tieto nalepky su, suhlasim s predchadzajucimi prispevkami, trestuhodne sa vysmievanie nam danovnikom do oci, ktori tieto nalepky platime a nadalej sa v spine a smrade vozime!!! ?
ked mi to tak strasne prekaza? ha ha si vtipny. ako uz chalani pisali, ked dostali za to zaplatene a navyse to bolo aj medializovane ako velka vec tak nech to tak aj vyzera. a povedz mi, co maju zuvacky na zemi a prach (nie v kute) spolocne s vekom vozidla? keby som pisala o zasednutych farbach a vyblednutych potahoch na sedadlach tak vtedy mozes pisat o veku vozidla.
Preprava bicykla môže byť štandardná služba zadarmo a nemusí. Ja osobne som proti tomu, aby bolo niečo úplne zadarmo - skôr by som to využil motivačne, napríklad preprava bicykla zadarmo pre majiteľov ročných PCL, ostatní platia za bicykel rovnako ako za osobu.
Mmch., vo vlaku je aj možnosť za 50,- CZK na celý deň bez ohľadu na počet vlakov, prípadne to isté za 30,-/60,- s možnosťou ÚBP (pojazdná úschovňa).
Tá preprava bicykla v električkách v pražskom podaní je kompletný alibizmus.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
stevo
Moje pozorovania su take, da sa to pekne sledovat ked napadne sneh, ze ked toci do zakruty dlha Karosa, tak 3. naprava prejde v kolajniaciach 2. napravy, zatial co 3. naprava Ik 435 skutocne potrebuje vacsie nadbehnitie v zakrute, aby podobne presla.
Podobne, ked ide po ulickach stareho meste vlacik Presporacik, tak aj ked ma 3 vozne, tak vsetky uzke ulicky prejde bez problemov.
Neviem, ako je to vyriesene u 3 clankoveho Van Hoola, ale ak je porieseny podobne, ako Karosa, tak sa vodic nemusi vobec stresovat o 3. clanok, pretoze 3. clanok si neskrati polobluk zakruty ani o centimeter a krasne nou prejde tak, ako druha naprava prveho clanku.