bol som mimo, tak neviem jestli to tu uz nebolo:
Hlavne mesto SR obstarava:
Verejný obstarávateľ obstaráva dva nové sólo autobusy pre prímestskú medzinárodnú prevádzku mestskej hromadnej dopravy. Ponúknuté autobusy musia spĺňať všetky legislatívne podmienky pre prevádzku na pozemných komunikáciách všeobecne a ďalej v mestskej hromadnej doprave osôb platnej v Slovenskej republike.
Hlavné miesto dodania tovarov: Vozovňa Krasňany, Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Predmet zákazky bude hradený z prostriedkov programu cezhraničnej spolupráce Maďarská republika - Slovenská republika 2007-2013 (Európsky fond regionálneho rozvoja 85 % a štátny rozpočet 10 a z rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy 5 %.
Hlavne mesto SR obstarava:
Verejný obstarávateľ obstaráva dva nové sólo autobusy pre prímestskú medzinárodnú prevádzku mestskej hromadnej dopravy. Ponúknuté autobusy musia spĺňať všetky legislatívne podmienky pre prevádzku na pozemných komunikáciách všeobecne a ďalej v mestskej hromadnej doprave osôb platnej v Slovenskej republike.
Hlavné miesto dodania tovarov: Vozovňa Krasňany, Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Predmet zákazky bude hradený z prostriedkov programu cezhraničnej spolupráce Maďarská republika - Slovenská republika 2007-2013 (Európsky fond regionálneho rozvoja 85 % a štátny rozpočet 10 a z rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy 5 %.
Preßburg.Germane
Mohli prideliť aspoň 5-6 vozov z tých 35 aj do Petržalky a vypravovať ich aj na L99 a 80 po tri poradia. Už keď na kĺbových linkách sú prestarnuté vozidlá nech aspoň "krátke" linky sú zabezpečené ako-tak slušne.
Všetkých 35 vozidilel dávať do Jurajovho dvora (Vozovňa Trnávka je predsa tesne vedľa) je hlúposť. Navyše tam už je 20 Tedomov (Trnavka + Jurajov dvor) zatiaľ čo Petržalka má len dva podstatne staršie IK412 a nemyslím si, že by v Petržalke nízkopodlažné vozidlá nebolo treba.
A v tejto súvislosti prečo vlastne Jurajov Dvor + Trnávka nie je jedna vozovňa? -ved tie odstavné plochy sú vzdialené vzdušnou čiarou hádam ani nie 200m.