Reply on: m@rtin #135802:
tiez si myslim, ze miesto 1.5metra navyse u 40 autobusov, by bolo mozno rozumnejsie keby nebolo tych autobusov 40 ale 60 napriklad... to uz nech sa zamysli kazdy sam... 40 krat 1.5metra, alebo 20 krat 15metrov, co je viacej? ?
no.ev.di.
1. Vyhodené peniaze za fiktívne čistene vozidiel MHD - si DPB môže žvástať koľko chce, fotky sú fotky a sú na webe jasne dostupné a hovoria sami za seba, resp. za prácu firmy, ktorá má čistiť vozidlá DPB.
2. Uniformy - v čase keď je každé euro dobré DPB si zmyslí, že priorita sú uniformy pre šoférov ? čo tak chodím MHD, tak možno 2 z 10 sú v nich navlečení ?
3. Capacity - DPB narieka ako nemá cash na nákup nových autobusov, tak sa rozhodne pre tri tendre na nákup kĺbových autobusov (pravdepodobne počet tendrov = počtu výrobcov = sľubovaná unifikácia VP v nedohľadne) a hneď v prvom sa rozhodne pre síce pekný autobus, kapacitný ale v cene 585 000 EUR/kus (17 623 710 SKK), čo je cena o riadny kus nad pôvodne proklamovanou čiastkou. Neovládam ceny ostatných vozidiel, ale určite za 17,6 milióna SKK, resp. 585 000 EUR sa nekupuje žiadny autobus od výrobcu z Európy, možno aj tak nejaké trojčlánkové busy.
Robí vôbec niečo náš DPB čo je v súlade s rozumom? Sťažuje sa na krízu ale peniaze rozhadzuje ako keby sa im množili... ☠