Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kacka #133093:
ano bude pokracovat na lucanku 😉 ?
Reply on: Solider #133092:
Aký zákaz majú pantografy v Žiline?
Reply on: S499.1023 #133085:
Aké bobiny???
kedze sa tu v noci S499.1023 realizoval a prispevkami na celu stranu ? tak sa opytam znovu

v novinke "Presmerovanie 91, 93, 98, 99 v Petržalke počas Rally Bratislava (25.7.2009)" neni chyba pri linke 98?
"Linka 98 medzi zastávkami Smolenická a Lúčanka pôjde cez Šintavskú ul., Jantárovú cestu a Lietavskú ul., pričom zastaví na zastávkach Holíčska, Šintavská a Strečnianska."
ako moze ist na lietavsku? mala by pokracovat po jantarovej na zastavku LUCANKA a nie na lietavsku ulicu ?

tu je aj mapa, kde by mala byt cervena farba presmerovana trasa 98. pochopila som to spravne?
http://213.215.107.200/fotoalbumy/265/208/mf_265208854_f5298125dcdb8ba81d94ab353
32b060a.jpg
Reply on: Martin Fundárek #133088:
Sú na tej tratiach v okolí Žiliny dostatočné kapacity na to, aby tam jazdili nové poschodové jednotky? V Žiline sú ešte aké také vozne, pantografy tam majú nepísaný zákaz, zatiaľ strašia len na trati do Prešova, kde by nové jednotky so zavedením taktu prilákali viac cestujúcich 🙂
Reply on: Martin Fundárek #133089:
To rozdelenie nemalo byť náhodou akási nultá etapa privatizácie Carga, ktorú stopla táto komunistická banda?
Reply on: S499.1023 #133046:

Nemusím sa vyznať najodbornejšie do dopravy, možem byt aj hlúpák aj truľo ale aspoň tu do každého nerýpem.
Nikde som nevidel napísané, že by som tu nemohol vyjadriť svoj názor na niečo ohľadom dopravy, takisto ako aj ostatní.
Tak nech sa vymedzia jasné pravidlá - keď sa určí, že táto stránka je určená pre užšiu odbornú verejnosť a zamestnancov dopravných podnikov tak pochopím a nebudem tu písať. K tomu nech sa ale vyjadrí admin.

Inak
-O nič väčší "odborníci" nie sú ani v našom DPB - lebo to by nemohla byť doprava taká aká je. Za 11rokov jediný sprostý veľkokapacitný autobus nevedia kúpiť akurát prťaté hrbáče a kindervajcia, zvyšok šroty. OK, aby som bol presnejší jeden Méďa-Béďa bol veľkoryso podarovaný - pretože danému obchodnému reťazcu sa už nechce zabezpečovať autobusovú dopravu vo vlastnej režií. Električky - všetky doradu šunty, ...."supernové" K2S a niektoré s 30ročnou skrinou" pomály také ani Ukrajina nebede chcieť. Trolejbusy až 7 nových vozidiel, 6 25Tr kúpil a zasekli sa.
-nie je penazí na nákup vozidiel, nevedia slušne vodičov zaplatiť hlavná vec -že ja za električenku každý mesiac slušne cálujem.
A na rozdiel od vedenia DPB ja, neberiem velké prachy - za robotu na velké Há a dve O.
....TAK ČO
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Papyr #133033:
85x sa vo veľkom šrotovali až po nezmyselnom zastavení dopravy na lokálkach Prok***tovičom v roku 2003 a najmä po vyčuranom rozdelení majetku medzi ZSSK a Cargo, v dôsledku čoho ZSSK prišla takmer o všetky depá, takže zošrotovala všetko, čo sa dalo, aby platila Cargu čo najmenej.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Solider #133008:
Ja by som nové jednotky prskol práve do Žiliny, kde by sa mohli uplatniť na krátkych ramenách typu Púchod-Horní Lideč, Žilina-Čadca a najmä Čadca-Skalité Serafínov (pre neznalých - S.S. je len zastávka bez koľajového rozvetvenia, takže tam môže buď motorák, alebo vlak s mašinami na oboch koncoch). Na východe sú podľa mňa pantografy vhodné na rameno Košice-Prešov(-Lipany). Do Čiernej je to už dosť dlhá trasa a tam by skôr pasovali klasické súpravy, než na vyššieuvedené trate v okolí Žiliny.
Reply on: Peon #133084:

1) Drobné dielenské zásahy.
2) Že tie linky sú po celej trase zaplnené cestujúcimi, ktorí necestujú z konečnej na konečnú.
Reply on: Emo #133080:
Ja som reagoval na to, že Ámos už vopred pozná ich pôvod aj kádrovýá profil. Na svojom vyjadrení trvám.
Reply on: Papyr #133075:
850/851 sú vozidlá tzv. ľahkej stavby, kompletne plesnivé, rekonštrukcia iracionálna. 852/853 boli vozidlá klasickej stavby.
Osobne považujem modernizáciu EM488.0 za logickú ale keďže Zločinecké už začína likvidovať SM488.0 (šmelí ich s ČD za plesnivé bobiny), tak sa obávam, že ničoho taqk racionálneho sa nedočkáme.
Reply on: S499.1023 #133063:


1) Tak potom na čo slúžia tie vozidlá "Pohotovost autobusy"? Doplním, že som to auto videl zaparkované na obratisku pri ZOO v Tróji.

2) "Nácestná frekvencia" - čo je to? Môžeš mi to pls bližšie vysvetliť? Či to si len dvomi slovami napísal to, čo Papyr a m@rtin?
neni vam toto povedome? ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=40012&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=428
vyzera to tak, akoby 7108 vratila 7117 náraz do 7933+34 z pred tristvrte roka ?
Reply on: no.ev.di. #133070:
Ak si videl odstavené 850/851, tak to boli len odstavené vraky. ?
Reply on: no.ev.di. #133035:
"Mimochodom to fakt sú motoráky radu 850 a 851 už v šrote?!"

Už niekoľko rokov.
Reply on: S499.1023 #133045:
Si prečítaj celú diskusiu. Ako má človek reagovať, keď je najprv slušný, no bezvýsledne?
Reply on: toldo #132958:
Nebudeš ty z DPB?
čo keby DPB začal kontrolovať kolesá električiek a ZSSK na svojich vlakoch?! Koľko vozidiel by bolo v prevádzke?! ? http://dromedar.zoznam.sk/cl/11276/516035/BERLIN-Chaos-v-doprave

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.