Nemusím sa vyznať najodbornejšie do dopravy, možem byt aj hlúpák aj truľo ale aspoň tu do každého nerýpem.
Nikde som nevidel napísané, že by som tu nemohol vyjadriť svoj názor na niečo ohľadom dopravy, takisto ako aj ostatní.
Tak nech sa vymedzia jasné pravidlá - keď sa určí, že táto stránka je určená pre užšiu odbornú verejnosť a zamestnancov dopravných podnikov tak pochopím a nebudem tu písať. K tomu nech sa ale vyjadrí admin.
Inak
-O nič väčší "odborníci" nie sú ani v našom DPB - lebo to by nemohla byť doprava taká aká je. Za 11rokov jediný sprostý veľkokapacitný autobus nevedia kúpiť akurát prťaté hrbáče a kindervajcia, zvyšok šroty. OK, aby som bol presnejší jeden Méďa-Béďa bol veľkoryso podarovaný - pretože danému obchodnému reťazcu sa už nechce zabezpečovať autobusovú dopravu vo vlastnej režií. Električky - všetky doradu šunty, ...."supernové" K2S a niektoré s 30ročnou skrinou" pomály také ani Ukrajina nebede chcieť. Trolejbusy až 7 nových vozidiel, 6 25Tr kúpil a zasekli sa.
-nie je penazí na nákup vozidiel, nevedia slušne vodičov zaplatiť hlavná vec -že ja za električenku každý mesiac slušne cálujem.
A na rozdiel od vedenia DPB ja, neberiem velké prachy - za robotu na velké Há a dve O.
....TAK ČO
85x sa vo veľkom šrotovali až po nezmyselnom zastavení dopravy na lokálkach Prok***tovičom v roku 2003 a najmä po vyčuranom rozdelení majetku medzi ZSSK a Cargo, v dôsledku čoho ZSSK prišla takmer o všetky depá, takže zošrotovala všetko, čo sa dalo, aby platila Cargu čo najmenej.
Ja by som nové jednotky prskol práve do Žiliny, kde by sa mohli uplatniť na krátkych ramenách typu Púchod-Horní Lideč, Žilina-Čadca a najmä Čadca-Skalité Serafínov (pre neznalých - S.S. je len zastávka bez koľajového rozvetvenia, takže tam môže buď motorák, alebo vlak s mašinami na oboch koncoch). Na východe sú podľa mňa pantografy vhodné na rameno Košice-Prešov(-Lipany). Do Čiernej je to už dosť dlhá trasa a tam by skôr pasovali klasické súpravy, než na vyššieuvedené trate v okolí Žiliny.
850/851 sú vozidlá tzv. ľahkej stavby, kompletne plesnivé, rekonštrukcia iracionálna. 852/853 boli vozidlá klasickej stavby.
Osobne považujem modernizáciu EM488.0 za logickú ale keďže Zločinecké už začína likvidovať SM488.0 (šmelí ich s ČD za plesnivé bobiny), tak sa obávam, že ničoho taqk racionálneho sa nedočkáme.
to ťažko ide, ale tak sa pozri koľko ľudí si tu pochvaľuje pomer "práca : plat"... myslím, že o slušnom plate sa dá hovoriť od 900EUR mesačne a to je stále dosť podpriemerom krajín na západe Európy...
850-ky a 851-ky neboli vhodne na taku reko? Mimochodom, teraz zacinaju pomaly dosluhovat 460/560, z nich by sa nedalo vyrobit 854?
Re #133066 S499.1023: No sak inak by to ani neslo. Ovsem furt lacnejsia 460 s novymi podvozkami, nez napriklad dvojica Desir. Ked uz sa bavime o obnove
nie nie je to tým, je to tým, že sú tu niekedy až dvojnásobné mzdy ako v iných oblastiach SR...
a by ma veľmi zaujímalo, ako chceš deliť "obyčajných" ľudí od celebrít
nie je tých 102% spôsobených tým, že tu je veľa ľudí čo tento štát okrádajú a nabaľujú sa + mediálne hviezdy + športovci a pod. darmožráči?! Pričom keby sa to rátalo z bežných ľudí, tak by to dalo možno 85-90%...
bol... ale ja sa nebavím o tom, ako to vyzerá, ale o HDP k parite kúpnej sily EU15.... to má Bulharsko 40,1%, Rumunsko 45,8%. Slovensko má 71,9%, pričom Bratislavský kraj má 102%, a ostatné oblasti (Záp. SK, Str. SK, Vých. SK) majú medzi 41 - 45%
Verím, že slovnú hračku "ostatné oblasti SR sú na úrovni Rumunska" si teraz už pochopil
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
1) Drobné dielenské zásahy.
2) Že tie linky sú po celej trase zaplnené cestujúcimi, ktorí necestujú z konečnej na konečnú.