Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
9Re #132625 no.ev.di.: alebo by sa to dalo vyriešiť aj takto.
L80: Vyšehradská, Lúky II, Smolenická, Jiráskova, Kopèianska(na Kopèianskej), ŽST Petržalka, Záporožská, Einsteinova, Zochova, Kollárovo nám. - klbák (8/12/8/12)
L83: Ovsište, Bulíková, Lachova, Nám. Hranièiarov, Hálova, Dvory, Zochova, SAV, Patrónka......... Pri Kríži. - klbák 4/7-8/5/12
L81: (nová linka) Technopol, Romanova, Osuského, Nám. Hranièiarov, Hálova, Záporožská, Einsteinova, Zochova, SAV, Hlavná stanica (po starej trase) - solarisy (8/15/10/15)
L84: Ovsište, EU, Bosáková, Farského, Šafárikovo nám., Nám. ¼. Štúra, Zochova, SAV, Patrónka...... Pri Kríži ( tak ako 34)(v úseku Ovsište - Šafko, by nahradil bývylú linku 88) - klbák (8/15/10/15)
L88: AS Mlynské Nivy, Apollo, EU, Bulíková, Lachova, Osuského, Romanova, Markova, Jiráskova, ŽST Petržalka, Rusovská cesta, Záporožská, Einsteinova, Nový most - klbák (8/12/8/12)
L93: Vozovòa Petržalka, Lúèanka, Budatínska, Lúky II, Smolenická, Jiráskova, ŽST Petržalka, Dvory, Zochova, SAV, Hlavná stanica - klbák (tak ako teraz)
L94: Technopol, Romanova, Markova, Jiráskova, ŽST Petržalka, Dvory, Zochova, Vazovova - sólo (6/12/6/12)
L95: Vyšehradská, Technopol, Osuského, Šafárikovo nám. - klbák (6/7-8/6/7-8)
L98: Antolská, Lúèanka, Budatínska, Lúky II, Tupolevova, Technopol...... OD Slimák - klbák /tak ako teraz)
L99 Jasovská, Dolnozemská, Lúèanka, Budatínska, Lúky II, Holíèska, Tupolevova, Markova, Romanova, Osuského, Nám. Hranièiarov, Hálova, ŽST Petržalka, Kúpalisko Matador/Kopèany - sólo (7-8/12/7-8/12)
L34 a L184: by boli zrušené

Háje, Lúky aj ovsište by boli spojené z centrom.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7317

a reklama na 7115 ostane alebo sa "presunula" na 7122 a 7115 dostane novu? ?
Reply on: Puki #132637:
V 90. rokoch bolo programovacie obdobie 1985 - 1993, kedy boli iné ciele, iné smerovanie, iné priority a iné fondy... nedá sa to porovnávať

Re #132636 810zssk: Sorry, jedného a práve tam je rozdiel...
Za prvé, išlo o skúmanie dopravných prúdov a dotovanie jednej súkromnej spoločnosti DPB

Neviem, či by v prípade toho železničného spojenia šlo o cezhraničnú spoluprácu (či to nie je z hľadiska územia na inej úrovni) a takisto je tu viacero subjektov nie jeden... štrukturálne fondy sú viac menej zamerané na konkrétne subjekty... Možno z kohézneho fondu by to šlo... presnú oprávnenosť toho projektu neviem...
Reply on: Ike #132622:
Keď mohla EU cpať peniaze do pochybných projektov v Španielsku v 90tych rokoch a do východného Nemecka môže aj sem.
Reply on: Ike #132635:
Ktorych dvoch dopravcov? ä
Inak, ja som reagoval na nasledovne: "veľmi to nesúvisí s tým, na čo sú eurofondy určené" - suvisi rovnako ako Rajka 🙂
Reply on: 810zssk #132623:
rozdiel je v tom, že v prípade prevádzky autobusovej linky ide o dohodu dvoch dopravcov, zatiaľ, čo v prípade výstavby výstavby trate nejde len o dva podnikateľské subjekty ale aj o verejné orgány, čiže je tam veľa činiteľov na ktorých to môže stroskotať...
Reply on: M3go #132631:
takisto je to aj so zastávkou JJ-VW pri N21
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Mike #132616:
Hlavne by tým okašlali Lola a celý projekt tunelu z Predmestia do Petržalky...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Majo #132606:
Ja mám iný názor. Ak by sa postavilo provizórium, potom už by neboli namieste nekonečné špekulácie, či metro, rýchlodráha, električka alebo vlak, a otázka by bola akurát kam a kedy to predĺžiť.
Reply on: 810zssk #132629:
Jáááj už viem ak oje to myslene 🙂 Diky
Reply on: 810zssk #132629:
Teda, idu tam vsetky spoje 🙂
Reply on: M3go #132628:
Ziaden spoj tam nezachadza. Korytnicka je priebezna konecna. Ako keby mala linka 7 na Marianskej poznamku "ide len po Vysoku" hoci Vysoka tam v CP nie je 😉
Reply on: pepke #132627:
No ano mala by tam byť kedže jeden spoj tam zachádza 🙂
Reply on: IGIs #132626:
a mala by?
Reply on: kecho #132612:
No dalo by sa to vyriešiť aj inak a priaznivejšie k spokojnosti viacero strán, nasledovnými zmenami (uvádzam len linky ktorým by sa interval alebo trasa menili a pre vyhnutie sa misinterpretácii uvádzam ulice ktorými linka prechádza) :
L80 : Technopol - Romanova - Jiráskova - Kopčianska - (na Kopčianskej) - Einsteinova - Nový most - Vazovova (8/12/8//12), klbák
L83 : Ovsište - Mamateyova - Bosákova - Rusovská cesta - a po starej trase... (4/7-8/5//12), klbák
L88 nasadzovať klbáky (8/12/8//12)
L94 : Holíčska - Panónska cesta - Nový most - Kollárovo nám., klbák
L95 : interval 6/7-8/6//7-8, klbák
L99 : Antolská - Lietavská - Budatínska - Holíčska - Technopol - Osuského - Nám. hraničiarov - Rusovská cesta - Kopčianska - Kúpalisko Matador/Kopčany (7-8/7-8/7-8//12), sólo
L195 : Šafárikovo nám. - Starý most - Nám. hraničiarov - Osuského - Technopol (6/-/6//-), klbák

Určite ťa napadá otázka, že ako som mohol vyhodiť spojenie Háje - Nový most a moja odpoveď je : "Normálne" ? a dôpvod je ten, že L99 je veľmi spoľahlivá, oproti ostatným linkám má zanedbateľné meškania a tak, keby tak často premávala nerobilo by mi problém ňou ísť na Hálovu a tam prestúpiť na 83, ktorá by v mojom návrhu mala interval nosnej linky, keďže teraz ak mi nejde 83 a idem skúsiť šťastie na Hálovu, tak 84 zas ide nejak inak, skrátka tie preklady 34+83 a 83+84 fungujú len ak dojde k chybe ?
Reply on: kecho #132612:
keby ten poslanec tam bol najznamejsi obcan dlhych dielov tak by sa aj na tie busy asi vyzbieralo dost penazi ?
Reply on: Ike #132622:
Aky je rozdiel medzi tym ked sa z programu cezhranicnej spoluprace SK-HU financuje bus do Rajky a ked by sa z cezhranicnej spoluprace SK-AT financoval vlak do Wolfsthalu?
Reply on: Mike #132621:
"Pochybujem že Eú dá na to peniaze...to sa mi vidí ako šotoušovina..."
asi tak, veľmi to nesúvisí s tým, na čo sú eurofondy určené
Reply on: 810zssk #132618:
Áno to je asi tá spojka... dnes je v pojazdnom stave, naposledy išiel tade mimoriadny osobný vlak v januári (viezol predstaviteľov samospráv, obchodných a priemyselných komôr a železníc združených okolo TEN-T 17).. a vraj sa využíva občas pre nákladnú dopravu...
Neviem či je to zdĺhavé ale tak si to OeBB naprojektovali a je to asi najlepšia možnosť ako s TEN-T 17 spojiť naše letiská za čo najnižšie náklady (ak teda TEN-T pôjde tade...)

V prípade Marcheggu - u nás by bolo letisko napojené, ale či rkúšaci vo Viedni napoja tú trať na Schwechat...

S7 (Pressburgerbahn) do Ba je nereálna, najviac na to tlačia rakúski podnikatelia, ale spolufunancovať by to podľa nich malo aj SVK (BA) (Hahaha)..
Pochybujem že Eú dá na to peniaze...to sa mi vidí ako šotoušovina...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.