Tvoje gramaticke vypady nie su nic nove, ale "o vikendoch" to uz fakt dorazilo... Nehovoriac o tom ze neviem co by si ziskal tym ze by ti tam namiesto plynoveho busu chodil naftovy trolejbus. To je hovadina. Bud zatrolejovat, alebo na to kaslat.
dalsi polus nikde nikto nepostavi, pretoze je tu kriza alebo skorej prebudenia sa do reality - bratislava uz ziadny dalsi polus neuzivi, aj tie sucasne nakupne centra maju problem, jedine ze by ponukli nejaku vyssiu kvalitu, a tie povodne ako polus by zanikli, co pochybujem... take vypustanie nezmyslov ako o prestavbe predstanicneho to su posledne pokusy 'investora' nakradnut este od hlupakov nieco co naletia... samozrejme ze projekt vyzera vieryhodne ked sa o nom pise v novinach a ziada stavebne povolenia... kolko ludi je blbych a naleti... osobne silne pochybujem ze nejaky velky projekt bude v bratislave dokonceny najblizsich niekolko rokov, nie to este ZACATY - teda nie zacaty per hubam a per paprier, ale stavebne zacaty
co sa deje s Centralom? taka otazka veduca k indicii co bude so vsetkymi projektami, a tam sa uz zacalo burat a zahadne to stoji...
co sa deje s projektami v oblasti lamacskej brany?
co sa deje s juznym mesto - tazke scifi ale este pred rokom sa boli ludia co tomu dokonca verili ze to je realny projekt:)))
scifi projektov ma bratislava momentalne viac nez dost, problem maju rozostavane projekty ako river park, a dokonca problem maju zacinat mat aj zabehnute projekty ako polus a aupark - odchadzaju najomcovia alebo tlacia znizit najomne, ludia setria pre krizu a zvysok nakupuje v madarsku...
Ja kebyže mám v tom sklade teraz vystavené hist. vozidlo (nakoľko niektoré autá sú od súkromníkov, kde sú vystavené) by som si to auto urýchlene dal preč... ?
Tak vo Van Hooloch je to takmer nevyhnutné nakoľko pokiaľ som sa pozeral nemajú takmer žiadné okná a sú to sauny... Veď aj naše 25Trky ich majú viac a zase nie je v nich až také horko v poslednom čase zatiaľ. V Tedomoch je väčšie pokiaľ vodič nezapne podtlakové vetranie alebo aký to má ten vetrací systém.... Avšak v Bratislave sa oplatí inštalovať len do minima nových vozidiel lebo napr. do takých Ikarus 415, ktoré sa čoskoro (snáď) vyradia by to nebolo veľmi efektívne... Raz som sa tu to pýtal, ale nikto mi neodpovedal, že či sa používa aj v CapaCity klíma, alebo je to ako pri Tam Buse 3700, že je príliš drahá náplň? ?
A načo by bolo dobré preháňať tam trolejbus, ktorý pri jazde na agregát vypustí do ovzdušia viac škodlivín ako autobus a navyše nedokáže vyvinúť ani takú rýchlosť? Skôr by sa mohla Železná studnička zatrolejovať, nemalo by to síce ekonomické opodstatnenie, ale aspoň by tam premávali 100% ekologické vozidlá a bola by to svojím spôsobom atrakcia, cez víkendy by tam mohli navyše byť pravidelne nasadzované aj historičáky...
V súvislosti s článkom http://bratislava.sme.sk/c/4896788/bratislava-pred-100-rokmi.html
Možno by bolo dobré pouvažovať o čiastočnom znovuzavedením trolejbusov na Železnú studienku
a to nasledovne: O víkendoch by tam mohla byť predĺžená linka 212 -niektoré spoje, pričom na nich by bol nasadzovaný jeden 25tr -úsek Červený most - Železná studienka by využil pomocný agregát. Závisí od to aj od toho či by nechýbal zase na Dlhodielskej trati. Ak by sa to osvedčilo výhľadovo by sa mohlo vybudovať i trolejové vedenie, len pravda teraz sú iné priority ohladom trolejových tratí - napr. Staré grunty.
Nevedel som kolko miest tam ma byt ani neviem odhadnut kolko by sa hodilo. Ale samotne garaze ako take nie su zle pre ludi co z nejakeho dovodu potrebuju odstavit auto pri stanici na den / viac dni. A samozrejme nieco pre "nalozenie" ludi.
Co sa tyka tej verejnej dopravy vs. ostate veci, plne suhlasim a na tom sa zhodneme.
Ja som v podstate len chcel povedat ze samotne tie veci ako hotel, obchody, etc. nie su zle, ale problem je celkove prevedenie a prave to ze stanica bude len sekundarna funkcia.
Len aby sa pri burani casti skladu zahadne neporusila statika a investor to bude musiet cele zburat..prikladov sme videli kopu ? Pripadne pri burani zistia, ze je konstrukcia nestabilna a ohrozilo by to ludi...a sklad strhnu jak je ?
Garáže v počte 1200 miest v tom priestore SÚ jednoznačne zlé, a v konečnom dôsledku budú generovať viac IAD. Parkovacie možnosti by tu mali byť v obmedzenom množstve, rýchloobrátkové parkovanie pre tých, ktorí naozaj nestíhajú alebo potrebujú niekoho vyzdvihnúť zo stanice, prípadne krátkodobé platené parkovanie.
Takisto je zlé to, čo hovoríš, že verejná doprava tu nebude prioritná funkcia, ale skôr sekundárna. Nákupné možnosti možnosti, príp. aj hotel, môžu mať doplnkovú funkciu. Aj v tomto kontexte nie sú potrebné parkovacie miesta pre obchody, nakoľko tie majú slúžiť cestujúcim, nie niekomu, kto príde autom nakupovať na Hlavnú stanicu.
Aj priestor Predstaničného nám. by si zaslúžil niečo viac ako kompletné zastavanie.
Výsledok projektu, ak by mal byť realizovaný tak, ako je, bude nárast IAD v danej lokalite, a takisto potlačenie funkcie verejnej dopravy.
Pričom pre MHD bol problém vôbec "vybojovať" dostatočné priestory pre obratiská.... ani vlastne neviem, ako to nakoniec dopadlo.
Zatial som našiel len: http://www.bratislavskenoviny.sk/6451/vystavba/zamer-prestavat-predstanicny-priestor-sa-dostal-vpred#msg_2997
sú tam aj dva náhľady celkovej vizualizácie.
Nie je to také zlé ako som sprvu myslel.
Čo ma teší je zachovanie a obnova Hist budovy hl. stanice, odstránenie prístavby. Ale nezakrýval by som ju tým objektom vedľa Pražskej, že by ten hotel?
No, ako som písal určite nesúhlasím s tým nájazom v mieste
budovy skladu č.2 Technického múzea. Tam by som to posunul bed až za budovu skladu čo pozerám na satelitnej google mape priestor by tam aj bol.
Alebo prístup nechať len od Šancovej tak ako je teraz a prestavať mimoúrovňovo Križovatku pri SAV. Čo by výrazne pomohlo aj autobusom MHD napr. L93. Stáť na troch semaforoch za sebou ked sa človek ponáhľa na vlak je našľak trafenie.
Objekty v priestore dnešnej cesty k stanici a nad el. tratou by som dal pod terén a na povrchu vytvoril park so stromami.
No neviem či ten posun do podzemia by umožnovali geologické pomery.
Este ad. Berlin: To ze Bratislava nie je Berlin s tym vobec nesuvisi. Navyse som nenarazal ani tak na sklenenu kocku (mimochodom, Berlin Hbf ma celkom fajn dizajn), ale na funkcnost interieru. Da sa tam nakupit, dokonca sme tam boli na SKVELY obed v restauracii (vies si to predstavit na nasej hlavnej?). Ale na rozdiel od BA uloha stanice nie je potlacena.
Ty si megagaraz. Lepsie bude ked budu auta kruzit okolo a hladat parkovacie miesto?
"Ten kto raz sadne do auta,resp. má auto na čo mu je vlak? Pojde rovno do cieľa cesty tým autom." - Prave na takychto s prepacenim blbcoch padaju systemy MHD na Slovensku. Pretoze ludia za urcitych okolnosti su ochotny presadnut na vlak. Ak poskytne dostatocnu kvalitu (sam par takych poznam.. milionove auto, ale nema problem pouzit vlak).
"No ja som zvedavý čo to za ten hotel bude a pre koho a kde ko chcú postaviť a ako bude vyzerať." - Aj ja. Bude pre toho na kom najviac zarobia (t.j. podla dopytu a sumy ktora sa uctuje za dany typ ubytovnia).
"už aj len preto lebo peniaze z prenájmu kancelárskych, obchodných priestorov, tržba z hotela atd by šli do mestkého a štátneho rozpočtu" - To mozu aj tak urcitym podielom. Inak, ja nehovorim ze to MUSI robit sukromna firma. Ja len tvrdim, ze moze ak to bude vyhodne.
Re #131682 810zssk:
Nečakal som teda takú rakciu. -Takže hlavne križovatku SAV a okolie treba precpať viac autami smerujúce do tej mega garáže.
Ten kto raz sadne do auta,resp. má auto na čo mu je vlak? Pojde rovno do cieľa cesty tým autom.
Skorej by som povedal opačne -problém individuálnej dopravy je hlavne v meste a blízkom okolí. Každopádne preferujem hlavne diaľovú železničnú dopravu.
No, nechtie garáže tam sú, ale zásadne odmietam aby to bolo na úkor čo len časti nejakej hist. kult. pamiatky.
No ja som zvedavý čo to za ten hotel bude a pre koho a kde ko chcú postaviť a ako bude vyzerať.
Prečo by to celé malo realizovať výhradne mesto a ŽSR? -už aj len preto lebo peniaze z prenájmu kancelárskych, obchodných priestorov, tržba z hotela atd by šli do mestkého a štátneho rozpočtu. A z toho by sa mohlo financovať aj obnova vozového ho parku napríklad. Prečo sa vedenie mesta nemože správať ako podnikateľ? Samozrejme to, by sa ale mestkí poslanci nemohli na tom nabaľovať pre súkromné účely.
Berlin Hbf -OK . Len Bratislava nie je Berlín. V Berlíne bolo skoro všetko už za vojny zničené, tak tam taký skleník až tak nekričí a je to aj omnoho vačšie mesto.
K poslednej vete -likvidácia pôv. stanice a výstavba centra so sekundárnou funkciou stanice -veľmi vážny problém to ozaj je.
Aj spústa miest má zase historické budovy staníc - napr. Leipzig
Takze radsej nech nie su garaze a tym prinutime ludi vyuzivat MHD? Blbec. Tak dosiahneme mozno to ze niekto kto este ako-tak zvazoval cestu vlakom, pojde autom. Na garazach nie je nic zle.
Hotel pri stanici je v Europe bezny (hoci je pravdou ze v Europe - teraz myslim na zapad od nas - nie su bezne zvuky nasich voznov) a popravde nevidim dovod preco by tam hotel byt nemohol.
"Prestavbu stanice a predstaničného priestoru by mali ako investor realizovať Výhradne ŽSR a Mesto Bratislava., čiže žiadny sukromný zbohatlík." - Preco? Ak pride sukromny podnikatel s dobrym riesenim, ktore bude vyhodne aj pre zeleznicu a mesto, nevidim problem aby to financoval on.
"Do objektov by som dal hlavne to čo je tam treba - čakárne, pokladne pre odbavovanie cestujúcich proste služby železničnej spoločnosti. Možno by nebol by odveci menší supermarket." - Odkazujem ta na Berlin Hbf.
Problem je skor v tom ze sa chystaju zlikvidovat stanicu a vybudovat tam nakupne centrum so sekundarnou funkciou zeleznicnej stanice. To je velmi vazny problem.
Vcerajsi update opat raz ukazal ako DPB vie zabezpecit spravne oznacenie linky.
Na druhej strane musim pochvalit vcerajsiu/dnesnu posilovku na festival, za to ze to dokonca BUSE zobrazovalo aj zastavky a za profesionalny vykon revizorskej sluzby
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MiroBA
Zatial som našiel len:
http://www.bratislavskenoviny.sk/6451/vystavba/zamer-prestavat-predstanicny-priestor-sa-dostal-vpred#msg_2997
sú tam aj dva náhľady celkovej vizualizácie.
Nie je to také zlé ako som sprvu myslel.
Čo ma teší je zachovanie a obnova Hist budovy hl. stanice, odstránenie prístavby. Ale nezakrýval by som ju tým objektom vedľa Pražskej, že by ten hotel?
No, ako som písal určite nesúhlasím s tým nájazom v mieste
budovy skladu č.2 Technického múzea. Tam by som to posunul bed až za budovu skladu čo pozerám na satelitnej google mape priestor by tam aj bol.
Alebo prístup nechať len od Šancovej tak ako je teraz a prestavať mimoúrovňovo Križovatku pri SAV. Čo by výrazne pomohlo aj autobusom MHD napr. L93. Stáť na troch semaforoch za sebou ked sa človek ponáhľa na vlak je našľak trafenie.
Objekty v priestore dnešnej cesty k stanici a nad el. tratou by som dal pod terén a na povrchu vytvoril park so stromami.
No neviem či ten posun do podzemia by umožnovali geologické pomery.