Reply on: eripmav #131699:
Yosaria palace... byvaly OD Ruzinov... trh s nakupnymi centrami bol v bratislave nesyteny uz par rokov dozadu, teraz este upadol zaujem spotrebitelov a klesa tak ako vsetko v krize...kancelarske priestory - dopyt bol vysoky kym tu nebola kriza, co spravi kriza s damorzracmi v kancelariach asi tak....
hotelove izby - to iste, ano bratislava mala akutny nedostatok hotelovych izieb, kym sem chodili stovky darmozracov a minali stovky eur na hotelove izby, co s tym asi tak spravi kriza...
kto moze dnes zacat stavat hotel? kancelarske priestory? obchodne priestory? - hlupad jedine...
inteligentne firmy ako siroky sa uz brusia na dostavbu razsoch, zimny stadion, dialnice... to je jedine co sa bude stavat v krize...
MiroBA
Re #131682 810zssk:
Nečakal som teda takú rakciu. -Takže hlavne križovatku SAV a okolie treba precpať viac autami smerujúce do tej mega garáže.
Ten kto raz sadne do auta,resp. má auto na čo mu je vlak? Pojde rovno do cieľa cesty tým autom.
Skorej by som povedal opačne -problém individuálnej dopravy je hlavne v meste a blízkom okolí. Každopádne preferujem hlavne diaľovú železničnú dopravu.
No, nechtie garáže tam sú, ale zásadne odmietam aby to bolo na úkor čo len časti nejakej hist. kult. pamiatky.
No ja som zvedavý čo to za ten hotel bude a pre koho a kde ko chcú postaviť a ako bude vyzerať.
Prečo by to celé malo realizovať výhradne mesto a ŽSR? -už aj len preto lebo peniaze z prenájmu kancelárskych, obchodných priestorov, tržba z hotela atd by šli do mestkého a štátneho rozpočtu. A z toho by sa mohlo financovať aj obnova vozového ho parku napríklad. Prečo sa vedenie mesta nemože správať ako podnikateľ? Samozrejme to, by sa ale mestkí poslanci nemohli na tom nabaľovať pre súkromné účely.
Berlin Hbf -OK . Len Bratislava nie je Berlín. V Berlíne bolo skoro všetko už za vojny zničené, tak tam taký skleník až tak nekričí a je to aj omnoho vačšie mesto.
K poslednej vete -likvidácia pôv. stanice a výstavba centra so sekundárnou funkciou stanice -veľmi vážny problém to ozaj je.
Aj spústa miest má zase historické budovy staníc - napr. Leipzig