riko: problemom nie je, aby po moste preslo 20 alebo 40,000 aut denne. Problemom je ako ich potom ucinne v meste odpratat, nech sa nezapchavaju.
Zo stareho mosta je to omnoho vacsi problem ako z noveho.
Zo stareho mosta je to omnoho vacsi problem ako z noveho.
riko
- lávka pre peších a cyklistov
- 2 pruhy pre IAD
- 2 pruhy pre eliny, po ktorých by jazdili aj autobusy (videl som to v Mníchove a fungovalo to) + sanitky, hasiči. Pokial by bola na moste zácpa IAD, tak eliny a autobusy by išli vo svojom páse a autobusy by nečakali v kolónach.
Aj ked bude fungovať MHD na úrovni, tak IAD bude existovať či sa to niekomu páči alebo nie. Pokial sa vylúči IAD zo Starého mosta tak sa autá presunú na most Košická a Nový most a je rozdiel ak 100 000 aut/24hod jazdí po 2 alebo 3 mostoch.
Ked sa pozriete na stránku http://www.metro-bratislava.sk/most/intenzita.html tak zistíte že v roku 2005 sa predpokladá na Starom moste za 24 hod cca 20 000aut, Novom 40 000aut, Košická 40 000aut.
Takže tých 20 000 aut bude musieť prejsť cez Dunaj po iných mostoch ak vylučite IAD zo Starého. Najbližšie sú Košická + Nový takže ked po každom pojde + 10 000 aut tak to je zvýšenie na oboch mostoch o 25% a to je dosť.