Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
takze animaciu uz ma si, pockajte, kym ju volade umiestni. hadam posle linku a budete si to moct vsetci stiahnut.
mickey: posli mi to a ja to hodim na web :-))
Tu flash animaciu zatopenia metra mam k dispozicii. Nemam to momentalne kam dat na web, takze zaujemcovia, obratte sa na mail. Obratom poslem.
martin: yle si ma pochopil. Ja som myslel , že dať možnosť výberu vodičom či áno alebo nie doplnkový preto, avy sme DPB zobrali argument, čo keď nám budú vraždiť vodičov. Potom by sme mohli povedať, každý vodič sa royhodne, či chce podstúpiť to riyiko. Samoyrejme každý vodič, by si chcel privyrobiť.

Ten most by mal mať kapacitu 80000 vozidiel za hodinu, čo je dosť. Ale mal tam byť pruh pre busy a eliny, to je jeho blbá stránka. 2x2 pruhy pre autá bz aj tak zostali.

Ak bude namiesto y z a opačne tak sorry je to tu naopak.
martiner: s tymi vyhybkovymi zelezami to nie je az tak ucinne, lebo treba potom ten zdemolovany gumokol odpratat este z kolajiska aby nezavadzal doprave :-)))
riko: no tak sa budu tie gumokoly tlacit na napchatejsich mostoch... mali s v metre a.s. uvedomit ked zadavali most kosicka ze stavat most s 2x2ma jazdnymi prihmi je blbost... Keby existovali 2 kolajove spojenia petrzalka - mesto, dalo by sa znacne zredukovat busovu dopravu cez dunaj, tak kolajova je aj tak kapacitnejsia a to ze budu neake gumokoly trcat v zacpe ma trapit potom nemusi... aspon sa im viac oplati prejst z IAD na MHD :-)) A stary most by som si za urcitych podmienok vedel predstavit aj uplne bez dopravy, iba ako promenadu pre pesich, avsak je umiestneny v takej polohe, kde je jeho vyuzitie pre MHD najjednoduchsie a potrebne...
a čo takto Starý most:
- lávka pre peších a cyklistov
- 2 pruhy pre IAD
- 2 pruhy pre eliny, po ktorých by jazdili aj autobusy (videl som to v Mníchove a fungovalo to) + sanitky, hasiči. Pokial by bola na moste zácpa IAD, tak eliny a autobusy by išli vo svojom páse a autobusy by nečakali v kolónach.
Aj ked bude fungovať MHD na úrovni, tak IAD bude existovať či sa to niekomu páči alebo nie. Pokial sa vylúči IAD zo Starého mosta tak sa autá presunú na most Košická a Nový most a je rozdiel ak 100 000 aut/24hod jazdí po 2 alebo 3 mostoch.
Ked sa pozriete na stránku http://www.metro-bratislava.sk/most/intenzita.html tak zistíte že v roku 2005 sa predpokladá na Starom moste za 24 hod cca 20 000aut, Novom 40 000aut, Košická 40 000aut.
Takže tých 20 000 aut bude musieť prejsť cez Dunaj po iných mostoch ak vylučite IAD zo Starého. Najbližšie sú Košická + Nový takže ked po každom pojde + 10 000 aut tak to je zvýšenie na oboch mostoch o 25% a to je dosť.
hroch: ad pokuty pre gumokoly na starom moste... po 2 elektricky na kazdej strane (zablokovat ho) = 4 suhaji s vyhybkovymi zelezami v rukcah. Mimoriadne ucinne.
hroch2: cca 1,5-2 m od muzea (lavy obrubnik uz existuje, ale na uzsej ceste - sucasna by sa rozsirila o nejaky kus). Miesta je tam dost, minule som si to bol overit.. Tych par stromov by sa vsak muselo presadit na ine miesto (teraz nemyslim park pred muzeom, ale stromy pri osobnom pristave). S pozemkami by som si az take starosti nerobil, su aj pravne paky ako ich ziskat.

klimo: ochranari by tiez nemali byt problem, ked havaruje auto na novom moste, je riziko podobne az vacsie. Gumokoly prepravujuce nebezpecne chemikalie maju vjazd do centra zakazany. A ked s tym nie je problem na devinskej ceste.

Netvdrim, ze to riesenie je idealne, urcite je vsak lacnejsie a ma vyssiu priepustnost ako podjazd. Okrem toho vchod do tunela by Vajanskeho nabrezi na krase rozhodne nepridal 😎, staci sa kuknut na Suche myto.
juro: ad stary most - to mi tiez napadlo, ale je to akceptovatelne riziko, ked si uvedomis, ze napriklad zachranna sluzba by mala skrateny dojazd do mesta/z mesta. a vyhcane individua? do prcic, a petrzalskej strane, tam kde je dnes krizovatka s viedenskou cestou by som tak postavil policajtov, az by z toho zozeleneli aj vychcani vodici... minimalne v prvych mesiacoch by sa tam dali nadherne vyberat pokuty 🙂
#12753 M.Fundarek + ufo: Presne tak, treba aby si kazdy region sam urcil co je pre neho prioritne. Ci bus, alebo zeleznica. Mne islo len o prevadzku zeleznic pod hlavickou regionu (alebo niekoho ineho ako stat - ZSSK) za sucasnych podmienok. Neviem ci dostane dotacie niekto iny, ked ho nedostala ani ZSSK a potom sa bude tazko konkurovat.

Vladimir, Papyr, martin: Plny suhlas s doplnkovym predajom, aj s nazorom na niektorych miestnych myslitelov.
#12791 Kami: VUC (ako zastupca statu) schvaluju aj CP ZSR, aj SAD, ak ide o prepravy vo verejnom zaujme.

all: Nechapem snahy niektorych zachovat IAD na Starom moste, Zavedenim elin na most sa uz tak dost skomplikuje doprava na Safku, tak naco tam zachovavat IAD. Ponechanim nejakej nudzovej moznosti prejazdu vozidiel poiciie, sanitiek atd. sa to bude zneuzivat roznymi vychcanymi individuami.
Moja predstava o Starom moste: (v smere toku Dunaja)
- lavka pre pesich
- 2 jazdne pruhy pre auta
- 2 elektrickove pruhy
- priestor pre cyklistov.

elektrickovy pas by som oddelil nejakym vysokym obrubnikom od gumokolov a dal tam kryty povrch (asfalt). Tento pruh by bolo mozne v pripade mimoriadnej udalosti vyuzivat pre zvysne prostriedky MHD (bus, prip. T-BUS), vozidla zacharannej sluzby, policie, poziarneho zboru. Aby tam nevliezol ziaden "tiez panboh", tak tento pas by bol monitorovany kamerovym systemom policie.

krizovanie na Safku by som asi riesil mimourovnovo - auta podjazd (ak to ale dovoli spodna voda, nad tym sa tu nikto nezamyslal), prip. urovnovo.


Martiner: auta na nabrezi ti urcite nedovolia ochranari - v pripade akejkolvek havarky by bolo obrovske riziko toho, ze sa ti olej, benzin/nafta dostane rovno do Dunaja

all: Most Kosicka je uz schvaleny tak, ako je. je to dost nafigu, pretoze zachvilu na nebude stacit. Takze s tym teraz uz nic nespravime. Ja len dufam, ze Durkovsky je natolko rozumny, ze vyhadze nekompetentnych ludi z magistratu a zacne robit nieco s MHD.

MHD je sice fajn, no v sucasnosti by som asi aj ja radsej pouzival auto - je zial na 90% rychlejsie nez MHD (aj so rannou zapchou na nabrezi som na Prievozskej rychlejsie nez kombinaciou elina9 + trolik 208 a to mam odsledovany taky spoj, ze mi na seba nadvazuju. Nehovoriac o tom, ze cestujem ako sardinka v konzerve). Ale zase na druhu stranu, v pripade dobre fungujucej MHD s kratkymi intervalmi prestava mat zmysel - pridem na miesto A odtial pesi na miesto B stadial na najblizsiu zastavku a hura domov. Nemusim sa vracat pre auto, hladat miesto na zaparkovanie a pod.


Sorry za dlhy prispevok.
klf: ja sa radsej spytam takto: viem kedy a viem kde, ale ako vas vlastne spoznam? predpokladam, ze nebudes mat uniformu vodica 😉

si: tie eliny si pozriem inokedy, teraz uz nemam silu...

martiner: lod do mosta chcel naburat si 🙂 nie ja, ja som len reagoval. co sa tyka toho nabrezia, zda sa mi to ako dobra, ale v reali nepriechodna myslienka... ja nechcem byt negativista, ale povedz mi KADE PRESNE by si tu cestu postavil? fajnorovo nabrezie sa mi na to zda prilis uzke, a pristavisko by si asi do pozemkov zasahovat nenechalo...
Dobrý nápad, pokiaľ by sa tá metro-animácia k niekomu dostala, pošlite to ďalej 🙂
To prvé je pre KLF.
Mám skúšku, takže až vo februári. A kedže mi ukradli mobil tak kontakt je len na pevnej a to 63827760.

Nemáte niekto ten program, čo ukradli metroprojektu?
a este jeden detail... presmerovanie gumokolov na nabrezie by vyriesilo kopec veci sucasne. zacnem IAD (tam by to bolo citelne, a chytili by sa na to aj tiipci ako Kovalcik 🙂 ), na safku by bolo o polovicu menej aut a stali by tam OVELA menej (zapcha na dostovejskeho rade by hrozila velmi tazko).. domyslite si skratenie intervalu elektrickoveho semaforu a casove straty busov...
hroch2: naklady by az take velke neboli.. vprincipe sa jedna asi o 2km cesty. Investorom by samozrejme muselo byt mesto... alebo si predstavujes ze by sa na tej ceste vyberalo myto??
Cela ta zona sa zatraktivni az ked bude hotova promenada Lafranconi - Kosicky most.

Problemy typu naburana lod sa vyskytuju velmi zriedkavo, to by si musel ratat aj s kravinami typu usama vyhodi Novy most atd...
hroch2: z martineroveho nazoru sa mi lubilo hlavne to presmerovanie gumokolov na nabrezie :-))
a co sa tyka toho smeru na ruzinov, pozri si napriklad toto: http://pieskovisko.sk/eliny.gif - ono k tomu je este jeden taky dlhy dokument o tom, co by si to vyzadovalo a co a preco by k tomu bolo treba a co by to prinieslo, pachal som to pred par rokmi s beusom... a skus sa zamysliet ze kam sa da pri takej sieti dostat v smere na ruzinov (hned za mostom kosicka je inac kolajova krizovatka do smerov safarikovo nam. a slovnaft). To, ze su tie jednotlive useky oznacene roznymi pismenami a roznymi farbami je preto, lebo su vyznacene jednotlive vetvy trati a podla toho su popisane a zaroven navrhnuta aj postupnost realizacie. Jasne ze nik nepredpokladal ze sa taketo nieco postavi za 2 roky, bolo to koncipovane ako plan rozvoja elektriciek na najblizsich 30 rokov pri sucasnej strukture mesta....S najskorsou stavbou sa ratalo pri tratiach A, B, C1, C2, J1, G1 (nie v tomto poradi:-))
Si: dik 🙂 potom by sa mohli busy, ktore koncia pod mostom, tocit okolo olejkarskej, usetrili by sa dvaja dispececi (kukalo by sa priamo zo sidla dpb) a za usetrene peniaze kupit ostatnim dispecerom nieco slusnejsie ako sustaky 😎

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.