Kua fakt sem musím liezť aby ste nehlásali bludy. V prípade zlepeného zrýchľovača záchranná brzda (bezpečnostný spínač) samozrejme funguje (ak odpadne linkový stykač, tak je jedno, v akej polohe je ZR). Zrýchľovanie vozidla aj v prípade zásahu bezpečnostného psínača je prejavom zlepených motorových stykačov. Ale aj to sa dá ošetriť vypnutím riadenia.
V košickom prípade predpokladám, že išlo o prasknutie tzv. "stovky" (100 A poistky, istiacej celý 24 V okruh vrátane koľajnicových bŕzd), kedy je vozidlo brzdené iba ČB a tie sa samozrejme po pár metroch jazdy dolu spádom spália, príp. ide vozidlo šmykom. Toto pokladám za veľký systémový nedostatok vozidiel T3 a príbuzných. Zažil som to aj osobne, našťastie bez tých následkov - vozidlo 7607/08 alebo 7611/12 (to už si presne nepamätám), jezda zo zastávky Nad Lúčkami bola narušená pokusom o ed brzdenie do zastávky Segnerova, kedy došlo k výpadku 24 V. Vozidlo zastavilo za zastávkou (dnes) Jurigovo námestie. Fakt fasa pocit - nebrzdí to, nezvoní to, môžeš sa akurát držať madal a čakať, či ten voz pred tebou odíde zo zastávky skôr, než doňho vpáliš...
zabudli ste na 57ku, tá tiež chodí cez trať BA-SC-GA. Dokonca raz som tadiaľ šiel s IA a blikalo biele svetlo a zrazu prefrčala tá pracovná mašina... ?
Dvojnápravové áno, ale električky radu T už nie. Inak nechápem, prečo by chcela, aby stlačili núdzovú brzdu (zdôrazňujem elektromagnetickú koľajnicovú, nie ručnú), keď to mohla urobiť sama. Ale v prípade, že bola príčina nehody taká, aká bola (zlepený zrýchlovač, t. j. vozidlo stále pridávalo), by to aj tak veľmi nepomohlo.
Mne sa marí, že v dobe Karos a Ikarusov boli tadiaľ vedené obchádzky. Minimálne raz čo som sa viezol, šla vtedajšia 25-ka cez Nerudovu a Gašparíkovu a cez podjazd.
Inak už sa rozhodlo o dalšom osude 2636? Ale ten je tak dokrívaný celý, že možno pochybovať o oprave.
Inak ešte je aj štastie že sa nepoškodily plynové nádrže, vlastne kľudne to tam vtedy mohlo aj celé vyletieť do vzduchu.
Ako sú vlastne plynové bomby v busoch na plyn chránené?
Tak to je smutné, že sa zrejme len čaká na to kedy aj tam bude 20mrtvych a vela zranených. 61čkou chodí dosť ľudí. Inak
ako je tam vlastne vedená hlavná cesta?
Z Trnavskej pokračuje Vrakunskou alebo Ivanskou?
Osobne si myslim, ze siel na vyjazd 78ky, ak chces odbocit na Staru Ivansku musis zastat a dat prednost autam jazdiacich na hlavnej. Nakolko on odbocoval a daval prednost neakemu proti iducemu vozidlu tak zastal, zadok zostal na priecesti, takze umyselne to nebolo. Bohuzial, kazdy kto jazdi a jazdil na plynovom serbli, tak vie velmi dobre ako sa obcas spravaju, mne neraz zdochol motor z nicoho nic. Horsie ked zdochne a nejde natocit. a osobne si myslim, stalo sa to o pol siestej rano. Dnes je oficialne svitanie o 5:43, takze odhadujem pritmie, vlecka nevysvietena, autobus celym rozmerom nebol v priecesti a od Noveho mesta je kolajisko v Miernom obluku. Ak vchadzas do kolajiska od Letiska, tak vidis pariadne na trat, ale ked prides k tretej kolaji tak to uz nie je take
Problém je, že lokomotíva len tak hneď nezastaví a s vagónmi dupľom, mašiny majú veľkú hmotnosť i zotrvačnosť a aj 30km/h stačí aby bol bus našrot. Neviem teda ako to bolo, ja som bol v tom že bus stál v priecestí len preto, že musel dávať prednosť na križovatke ale potom vraj sa aj pokazil. Tu je vidieť že aj kvázi "nové" vozidlá 741CNG sú šunty a pod to sa podpísala iste zlá údržba.
Ako som písal predtým ja by som predsa len aj vlakom znížil rýchlosť aspon dočasne kým sa definitívne neprebuduje toto križovanie, možu to financovať i železnice -pri tolkých novovybudovaných nadjazdoch podjazdoch na trati BA - N.M. nad Váhom je výstavba 1ho navyše kde je to naozaj treba zanedbateľná. Stale tade chodí 61tka aj s ľudmi.
K semafórom na mieste včerajšej nehody len zopakujem to, čo som sem už raz písal.
V rukách držím (presný názov) Súťažné podklady verejnej súťaže na výber projektanta projektovej dokumentácie stavby: "Cestná svetelná signalizácia v križovatke Ivánska - Vrakunská Bratislava-Ružinov". Tieto súťažné podklady vydal GIB v máji 1998 . Teraz je len otázkou (však dnes je ten deň otvorených dverí na magistráte) prečo projektant vybraný nebol, keď aj tak všetci vieme kto to bude a kto to potom postaví.
2636 sa asi vyradí ale (no niesom expert do autobusov) mohla by sa pouzit aspon predna cast ?? ta nedopadla az tak zle ako zadna..ma sice nejake odreniny na boku a v predu ale to sa da urobiť a zachranit klbak pred vyradenim..zadna čast by sa použisa s vyradeneho pripadne takeho ktory ma neopravitelnu prednu časť..
neviem, ale tvojho vtaka ani nemam zaujem spoznavat, jednak moja sexualna orientacia je troska ina a okrem toho s tymi realnymi cca 2 cm dlzky to asi ani za vela stat nebude (teda ak vsetky dlzky prehanas priblizne rovnakou mierkou ako ten dohlad na trati...)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
V rukách držím (presný názov) Súťažné podklady verejnej súťaže na výber projektanta projektovej dokumentácie stavby: "Cestná svetelná signalizácia v križovatke Ivánska - Vrakunská Bratislava-Ružinov". Tieto súťažné podklady vydal GIB v máji 1998 . Teraz je len otázkou (však dnes je ten deň otvorených dverí na magistráte) prečo projektant vybraný nebol, keď aj tak všetci vieme kto to bude a kto to potom postaví.