Suhlasim s prvou vetou, na linky typu 39 je to naozaj uplne v pohode. ALE su aj mestske linky primestskeho charakteru kde nie je problem ani s autobusom primestskym (napr. 191 kde v minulosti pokial viem primestsky bus jazdil)..
Osobně považuji na městské linky s častými zastávkami autobus s více dveřmi, kdy je výměna cestujících rychlejší. Na příměstské a meziměstské linky potom více sedadel a třeba jen dvoje dveře ?
Re #127424 Martin Fundárek: to zaujímavé na celej veci je však to, že po Černockého nepremáva žiadna linka MHD. Pokiaľ viem, tak ani nikdy v minulosti sa tou ulicou nejazdilo. (Nemýliť si so zastávkou Černockého linky 55, tá nie je na Černockého ul., ale na Račianskej ? )
Mne menej dverí tiež nevadí, pokiaľ je interiér usporiadaný tak, aby sa tam dalo hýbať. Skôr považujem za blbosť štvordverovú sorku (a 5dv. kĺbak). Prioritou by mali byť miesta na sedenie. A vôbec, toľko dverí je v systéme, kde lístky predáva aj vodič (čiže brzdou je nastupujúci substrát, nie vystupujúci), kravina...
BTW, vtip (prebratý od S499.1023): Ďalšia genarácia SORov nebude mať dvere, ale vyklápaciu bočnicu. ?
Veď ja viem, ale nevidel som ešte 3. sor NB. Pokiaľ viem Sor má v základnej výbave 4 dvere. MB má v základnej výbave pri kĺbaku 3 dvere a ďalšie sú za príplatok. Ja viem, že autobus je skladačka a ešte väčšia než osobné auto. To je niečo ako individual packet pri osobných autách vyššej ceny.
Veď lebo Sor nechápem. Načo dáva 4 dvere? Hej urýchlia nástup, ale sú úplne zbytočné priam ja by som mal k tomu odpor... Ja preferujem maximálne 2-3 dvere na 12m autobuse a 3-4 na kĺbovom. Viac určite nie. Dokonca aj Credo (licenčný výrobca Sorov v HU) pochopil, že 4 dvere sú nezmysel a vyrába ich len s 3... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.