V predpisoch je určite napísané, že ak zbadám na trati prekážku, nečakám, kým zmizne, ale hneď brzdím. Všímam si, že pre mnohých to neplatí a takto to dopadá. A tým nadnes končím.
a podla mna isla lokomotiva celkom pomaly lebo s busom sa zastavili len kratko od priecestia. ale to je jedno co si tu ktokolvek z nas mysli. pokial nebol vodicom busu alebo lokomotivy.
Re #127800 Majo: ten co to nahovoril povedal ze vodicka (zevraj) chcela od cestujucich aby zatiahli rucnu brzdu. mali vobec niekedy elektricky rucnu brzdu? ?
lebo zeleznicne priecestie sluzi na to aby tam stali vozidla vsak? Rusnovodic je vestec a vedel ze autobusu zdochol motor a nepohne sa odtial. A samozrejme lokomotiva zabrzdi na 10 metroch ved isla "iba" 60-kou... ?
Úplne jasné: Lokomotíva neprimeranou rýchlosťou vletela do stojaceho autobusu, ktorý musel železničiarsky retard vidieť možno aj dve minúty predtým. Dúfam, že si namlátil hubu. Iba čakám, kde si zase prečítam žvásty o brzdných dráhach.
"b1) čoskoro to predá za facku developerovi, čo tam postaví lacnu treťotriednu sklenenú škatulu "
- toto je jeden z vašich problémov. Že sa naparujete kde kto postavil akú škatuľu, ale podstatné veci vám pritom často unikajú. O kvalite realitných projektov rozhoduje kto? Predsa trh, ponuka a dopyt. Vývoj sa nedá urýchliť, nemôžete čakať, že by mali hneď od konca socializmu rásť v Bratislave architektonické divy sveta ako huby po daždi. A teraz čo chceš urobiť? Navrhneš ako VZN nejakú ficovinu, vyhlásiš diktatúru? ?
Problém je iba v tom, že volení zástupcovia hospodária s majetkom ako dementi, predávajú, vymieňajú, kradnú so stámiliónovými škodami pre mesto... Ale tých tam nedosadili nejakí imaginárni developeri, ale boli žiaľ zvolení. Napríklad tí aktivisti by lepšie urobili, keby namiesto podnecovania korupcie a kolaborácie so starostom už zbierali podpisy pod petíciu za odstúpenie starostu Ďurkovského.
UT