Som presvedčený, že jediné riešenie bude politické, t.j. niektorých pracovníkov z magistrátu vykopnúť a stanoviť jasný program podpory MHD v dynamickej doprave...
Zelenú vlnu na MHD si viem určite predstaviť tam, kde sú BUS pruhy, napr. na Prievozskej. Inde to môže spôsobiť problémy aj pre MHD. Napr. na takej Šancovej asi veľmi niet čo optimalizovať.... ale dajú sa robiť aj rôzne drobné úpravy na CSS pre podporu MHD, dajú sa vypínať niektoré semafory, tých nápadov, je veľa, ale človek ani nemá chuť začínať, keďže sú tu na kompetentných miestach takí ľudia akí sú...
V predpisoch je určite napísané, že ak zbadám na trati prekážku, nečakám, kým zmizne, ale hneď brzdím. Všímam si, že pre mnohých to neplatí a takto to dopadá. A tým nadnes končím.
a podla mna isla lokomotiva celkom pomaly lebo s busom sa zastavili len kratko od priecestia. ale to je jedno co si tu ktokolvek z nas mysli. pokial nebol vodicom busu alebo lokomotivy.
Re #127800 Majo: ten co to nahovoril povedal ze vodicka (zevraj) chcela od cestujucich aby zatiahli rucnu brzdu. mali vobec niekedy elektricky rucnu brzdu? ?
lebo zeleznicne priecestie sluzi na to aby tam stali vozidla vsak? Rusnovodic je vestec a vedel ze autobusu zdochol motor a nepohne sa odtial. A samozrejme lokomotiva zabrzdi na 10 metroch ved isla "iba" 60-kou... ?
toms
pokial viem na uzemi mesta je max 80km/h a v spravach (markiza) sa vyjadrili ludia zo ZT Cargo, ze lokomotiva pri zrazke sla 30km/h.