Úplne jasné: Lokomotíva neprimeranou rýchlosťou vletela do stojaceho autobusu, ktorý musel železničiarsky retard vidieť možno aj dve minúty predtým. Dúfam, že si namlátil hubu. Iba čakám, kde si zase prečítam žvásty o brzdných dráhach.
"b1) čoskoro to predá za facku developerovi, čo tam postaví lacnu treťotriednu sklenenú škatulu "
- toto je jeden z vašich problémov. Že sa naparujete kde kto postavil akú škatuľu, ale podstatné veci vám pritom často unikajú. O kvalite realitných projektov rozhoduje kto? Predsa trh, ponuka a dopyt. Vývoj sa nedá urýchliť, nemôžete čakať, že by mali hneď od konca socializmu rásť v Bratislave architektonické divy sveta ako huby po daždi. A teraz čo chceš urobiť? Navrhneš ako VZN nejakú ficovinu, vyhlásiš diktatúru? ?
Problém je iba v tom, že volení zástupcovia hospodária s majetkom ako dementi, predávajú, vymieňajú, kradnú so stámiliónovými škodami pre mesto... Ale tých tam nedosadili nejakí imaginárni developeri, ale boli žiaľ zvolení. Napríklad tí aktivisti by lepšie urobili, keby namiesto podnecovania korupcie a kolaborácie so starostom už zbierali podpisy pod petíciu za odstúpenie starostu Ďurkovského.
sefe, neviem ktory si bol ty, ale ked si tam stal, tak si urcite videl, ze inac to neslo...bus s rusnom boli na seba tak nelepeni, ze ked zacali rusen posuvat, tak isiel aj bus...ako by si to urobil ty???
Primárne by mala byť podla mňa zelená vlna nastavená pre IAD, pretože IAD produkuje aj viac dopravných zápch, v ktorých by potom zostala vysieť aj MHD.
Ak by sa zrušili zbytočné semafory (ako jelenia a pod) a používali by sa tie odpočítavacie semafory, resp. predzvesti pre MHD, pričom vozidlá MHD by na zastávkach stáli ten cyklus, čo zmeškajú kvôli autistickej zelenej vlne, a predzvesť by im dala voľno tak, aby došli k semaforu na čele ďalšej zelenej vlny, tak by to bol prínos aj pre cestujúcich, nie len pre plynulosť dopravy.
A potom v BA sú miesta, kde má IAD červenú, keď nejde MHD a MHD červenú keď nejde IAD (úkážkový príklad je Kuklovská, kde či idem MHD, či IA tak stojím a úplne zbytočne )
Autisti volajú po zelenej vlne, iní zasa tvrida, že zelená vlna nie je OK, lebo iba podnecuje ďalší nárast IAD, že autistom to treba sťažovať, a že zelená vlna by mala byť nastavená na MHD, teda vrátane zastavenia na zastávke medzi dvomi CSS...
V tomto pripade by to zavory este cele zhorsili.. Zasadny problem celej krizovatky je totiz v tom ze vodici sa nas*ru na precestie bez toho aby mali volnu cestu za nim. Ale treba povedat ze inak by cez neho nepresli.
S IAD sa tomu priecestiu vyhybame (s vynimkou velmi neskorej noci). Nebudeme riskovat zivot len preto ze bez toho sa tade neda prejst..
ja som to myslel samozrejme ironicky, veď viem, že tých schopných ľudí je tu veľa, no nikto ich nechce práve z príčin, čo si pomenoval... a to je smutné.
Na to nemusím byť odborník v dopravných spojoch, aby som vedel, že semafory, možno v kombinácii s odpočítavacími semaformi, by zlepšili aj individuálnu dopravu a v kombinácii s preferenciou MHD by sme určite zredukovali zápchy.
To, že mesto kašle na ľudí vidíme nielen v doprave, ale aj v iných oblastiach, viď nedávno zverejnený rozhovor s naším pánom prímátorom. To PKO teátro (s predskokanmi hokejová hala a Starý most) hovorí za všetky drobné.
Prečo sa to týka len 67? 61 cez to priecestie nejazdí?!
Inak ma napadá otázka : Dá sa z Tomášikovej v smere od ŽST Nové mesto odbočiť na Max. Hella? Ak áno tak namiesto zachádzania cez ŽST Nové Mesto by mohla 67 ísť po Tomášikovej, odbočiť na Max. Hella a vyšla by pri Martinskom cintoríne.
Ludia by sa nasli. A myslim, ze to mozem uplne otvorene povedat, ze u namestnika primatora som osobne pred vyse rokom ponukol veducemu ODP ze spracujem normalnu dynamicku preferenciu aspon pre ten banalny prejazd pri PKO, a potom sa uvidi, ci bude mat zmysel pokracovat aj pri dalsich krizovatkach. Uz sa mi len mal veduci ODP ozvat. A myslite, ze sa aj ozval? Tak sa pytam - mam ja vsemozne vtirat, aby som spravil pracu za niekoho ineho? Mozno sa niekto boji, ze by im niekto zvonka ukazal, aki su neschopni...
BTW vcera som bol na danom prejazde zase svedkom, ze 1 (slovom jedno) auto zastavilo dva elektrickove vlaky a jeden autobus. Len aby to auto mohlo prejst.
Taktiez sa nam podarilo v septembri 2008 ziskat prislub namestnika magistratu a cloveka z KDI, ze sa vypne svetelna krizovatka Kamenne nam. A zeby sa nieco zrealizovalo? Figu. Lebo v tomto meste nik z kompetentnych nema zaujem, aby sa nieco progresivne robilo. A ani sa nedivim, viem o pekne vela biznisoch, ktore za krizovatkami a vobec dopravnymi projektami su a celkom by sa niektori divili, kto vsetko za tym je... Tak preco si kazit biznisy, vsakze... Preco ukazat, ze niekde to ide aj bez semaforov...
Mimochodom kvoli tej otrasnej signalizacii budu 11 a 14 pocas nadchadzajucej vyluky tunela skratene po Kamenne nam./Nam. SNP, lebo elektrickovu zapchu na Kamennom nam. - Jesenskeho / Sturova - Kamenne nam. nik nechce a pri dodrziavani vsetkych predpisov jednoducho zo Spitalskej do Jesenskeho neprejde viac ako 1 suprava za 90 sekund.
Takze taka je smutna realita a treba to nahlas povedat...
ano to by bolo najlepšie najjednoduchšie možné riešenie avšak vieš ako to tu chodí.
1) tam, kde semafory treba a kde by zabezpečovali bezpečnosť premávky, tam ich nedáme (križovatka II/505 a I/2, Ivanská-Vrakunská, privádzač z Vajnor na D1)
2) tam, kde ich absolútne netreba, tam ich dáme (Jelenia, Kuklovská, Prokopa Veľkého a pod), pretože spomalovanie premávky je náš cieľ.
3) napriek tomu, že v BA je najväčší absolútny počet vysokoškolských vzdelaní, že tu sídli STU a rôzne VŠ rôzno-technického zamerania, napriek tomu sa nenájde jeden jediný človiečik, čo by to vedel zosynchronizovať (viď. zelená vlna, premenné dopravné značenie na diaľnici, "preferencia")
Ike
1) tam, kde semafory treba a kde by zabezpečovali bezpečnosť premávky, tam ich nedáme (križovatka II/505 a I/2, Ivanská-Vrakunská, privádzač z Vajnor na D1)
2) tam, kde ich absolútne netreba, tam ich dáme (Jelenia, Kuklovská, Prokopa Veľkého a pod), pretože spomalovanie premávky je náš cieľ.
3) napriek tomu, že v BA je najväčší absolútny počet vysokoškolských vzdelaní, že tu sídli STU a rôzne VŠ rôzno-technického zamerania, napriek tomu sa nenájde jeden jediný človiečik, čo by to vedel zosynchronizovať (viď. zelená vlna, premenné dopravné značenie na diaľnici, "preferencia")