Inak videli ste uz CP L17 - rano ma z Karlovky uz iba 8 odchodov - mi to pripada ako stary grafikon tbusovej L133 ?
Re #128513 MiroBA: Ta trasa L16 je stavana, tak aby Raca mala zachovane spojenie s o Spitalskou ( namiesto zrusenej L11 ) a aby mal Ruzinov spojenie s Obchodnou ( namiesto presmerovanej L9 ) .
Každopadne nikdy sa nenajde 100 percente vhodne riesenie - vsetko ma svoje pre a proti
napriklad aj vecer po 20-21 hodine nebude uz priame spojenie Safka s Ruzinovom ani Racou
Sklamem ťa ale mám na viac, ako byť len obyčajný šofér a potom tuto po večeroch vypisovať poradia a ukájať sa nad somarinami v MHD. Mňa MHD baví ale tým môj život nekončí. Ak ju budú robiť takí ako ty, 810 a pod. tak moja doprava bude auto a ty aj ostatní tu môžete večer čo večer oplakávať zrušené linky, predĺžené intervaly a to krásne linkové vedenie ?
Keby mali vodiči rovnakú inteligenciu ako Ty, tak by asi tiež zle odbočovali. Keďže však našťastie takí tupí (väčšinou) nie sú, neverím, že budú zle odbočovať. Nie som zaujatý, ale Tvoj nápad bol (ako vždy) úplne na nič.
Re #128520 21Tr: Už len s Tebou si potrebujem dávať zraz. ? Jedine, že by som Ťa zrazil... Linku 16 nebude mať pridelenú nikto, bude v zadelení (a pokiaľ sa nemýlim, tak až v dvoch).
Dajme si v pondelok zraz pri Blumentáli a poïme poèítať ko¾ko šoférov na L16 z toho zmagorí... Alebo kto tu pozná nejaký elektrièkárov nech s nimi prehodí reè èo si myslia o L16 a èo na òu hovoria tí èo ju majú pridelenú ?
Povedzme si potom keï budeme s pobavením pri Blumentáli sledovať elektrièky L16 ako zle odboèujú. Vidím, že si tak silno zaujatý, že ani 10cm od seba nevidíš - slepota, pol života. ?
Je zbytočné, aby sa človek, čo sa nevyzná do mestskej dopravy, svojimi debilitami zapájal do diskusie. Keby si mal aspoň trocha toho rozumu v tej lebeni, kde máš asi len piliny prinajlepšom, pochopil by si, že NIKTO ťa nenúti sa voziť celou trasou linky č. 16. Len úplne zmagorený človek môže toto napísať. Jasné, 11tky a 14tky sa výluka netýka, ale že všetky linky jazdia cez nábrežie Ti nevadí ?
jak tak kukam na tie nove cestovne (ne)poriadky tak som uplne happy z toho ? cez tyzden sa to este da vikend uplen pokaslali. 5 kazdych 20 minut a 16 a 9 zacinaju az po osmej. ked mi zdrhne 5 tak mozem aj jamu vystat na safku ? ?
Ešte k tým zmenám električkového linkovania. Tak to je dobrá blbosť, úplne zbytočne sa to komplikuje. Neviem ako je to z tou priepustnostou teda ale tunel sa neuzatvára prvý krát -vždy sa to riešilo len odklonom liniek 5, 9 cez nábrežie, teraz aj č. 1. Však kedy to bolo, pár rokov dozadu bol tuším celé leto tunel uzavretý a tiež sa to tak riešilo, tak neviem čo sa vymýšla.
Príp. skôr by som upravil -predĺžil intervaly ak je problém z napájaním trolejového vedenia aj to len v špičke.
Absolútne nechápem prečo do toho zamontovali linku 14 ktorá nemá totálne nič z tunelom spoločné ani z nábrežím tak načo??
11 detto.
Možno ked tak zrušiť linku 12 pretože vo velkej miere ju nahradí linka 5 a 9 - tu by sa však stratilo spojenie Šafka na smer Karlová Ves, Dúbravka.
Alebo by som zrušil linku č 1. pretože z velkej časti to nahradí linka 4.
Tá 16ka je očom? Nie je to trocha tupé spojenie Rače s Ružinovom? To nemože ísť ked tak rovno cez Vazovovu?
To je blbosť ak je to kôli centru mesta tak pojdem 5kou, 9nou a nepotrebujem žiadnu 16.
16-kou sa vozidlá naopak ušetria (keďže nahrádza linky 11 a 14, ale bez závleku Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - Šafko). Pridať vozidlá bude ale naopak treba na linky 1, 5 a 9 kvôli obchádzkovým trasám. Mňa hlavne zaujíma, či budú na 16-ke jazdiť súpravy, K2(G/S)-ky alebo kombinácia jedných aj druhých...
No snáď sa nebudú mýliť - hádam by ich nenapadlo ísť takou zvrhlou trasu, že z Krížnej cez Vazovovu a Americké nám. hneď zase naspäť na Krížnu... A nakoniec, takýmito otázkami nie je podľa mňa potrebné sa ani zaoberať, ak si niekto nedokáže zapamätať trasu električkovej linky, je podľa mňa na tom inteligenčne horšie ako cvičená opica. Keby sa ešte sekol vodič električky povedzme v Prahe, tak pri zložitosti a rozsiahlosti tamojšej siete to pochopím, ale v Blave, to naozaj nie... Aj keď v praxi som už išiel (za riadneho prevádzkového režimu) 4-kou cez Nám. SNP alebo 1-kou cez Jesenského a keď som sa spýtal vodiča, prečo tak ide, vždy som dostal odpoveď "aha, pomýlil som sa".
Aby mala Dúbravka priame spojenie s Obchodnou, preto 5-ka cez Obchodnú. Tým pádom aj 9 a 16 musia byť tak, ako budú. Na otázky ohľadom CP Ti neviem odpovedať, ešte som ho nevidel.
To je neporovnateľné, pretože železničnému sa menil po celej dĺžke profil. A skončilo to pred dvomi rokmi, takže to trvalo cez 20 rokov, lebo železnica...
- začatie stavby - odovzdanie staveniska - 7. júna 1984,
- zariadenie staveniska, prípravné práce - začiatok 3. septembra 1984,
- demontáž trolejového vedenia - jún 1985,
- vlastné práce na injektážnych vrtoch a injektáž - 26. júna 1985
- búranie starého muriva na zväčšenie prierezu - 15. november 1985
- montáž skruží Tubosider - 13.-17. január 1986
- začatie betonáže za skružami - 20. marca 1986
- ukončenie pokusného úseku a jeho vyhodnotenie - 10. decembra 1986
- praktická realizácia na tuneli č.I - koniec roka 1988
Tunely električkový pod hradom i Lamačský sú dlžkovo približne rovnako a tiež sa ide robiť komplexná rekonštrukcia.
Takže zrejme aj doba trvania 1 rok je nedôveryhodná nie to tých 6 mesiacov. Len aby sme sa nedivili.
Žial mal sa tunel lepšie udržiavať priebežne a nemusela
by rekonštrukcia toľko trvať.
Vlastne, je tu ešte jedno veľké plus pre 5 cez Obchodnú - že do Karlovky bude z Obchodnej spojenie o poldruhej hodiny dlhšie a cez víken o tri hodiny skôr. Ale ďalšie mínus pre L 16 - dosť vodičov sa asi bude pliesť, keď majú pri Blumentáli striedavo odbočovať k nemocnici a pokračovať rovno.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.