Reply on: gagarintomik #127852:
Ja bz som tam nenechal ani tú 50ktu resp. povolil by som tam takú rýchlosť aby to vlak mohol ako-tak bezpečne ubrzdiť pri najhoršom. A malo by sa to striktne dodržiavať, ak tam raz vlak napáli v tej 110ine takto do utobusu tak zbytky sa v 100m dráhe budú zbierať.
Jednoznačne to treba riešiť mimoúrovnovo a nad terén by bolo vhodné dať, železnicu už aj preto lebo kúsok odtial od električiek cez trať prechádzajú chodci do obchodných reťazcov.
Inak ja som omrknúť určite nebol, pretože bývam na opačnom konci mesta.
MiroBA
Tu je to vidieť -celý kĺb odpísaný. Ale predok aj motor v poriadku, možno keby sa urobil nový skelet ak by ho nejaký podnik spravil a zvyšné časti by sa doplnili. No neviem, ako by to bolo finančne rentabilné...neviem do akej miery sa vlastne rozoberajú tie vozy pri generálkach, či skoro komplet napr. vrátane okien alebo sa mení len motor a výmena podlahy a sedačiek v interiéri.
A o aké ev.č. vlastne ide pri tej havarke?