Vďaka vodičovi 2636 ? máme toľko klbákov, že si môžeme dovoliť ich nechať dobrovoľne demolovať ? Teraz ale vážne už : Som zvedavý čo bolo príčinou nehody? Pokiaľ bola zapnutá signalizácia, tak jednoznačne to dodžubal šofér autobusu, a ak nie tak je chyba na strane ŽSR. Nevie nikto o okolnostiach nehody viac?
K linkám 68,96 a 196. Grafikony platia alebo sú vytvárané z dlhej chvíle? Ráno na zastávke Starohájska márne čakám na 68 o 8:56, 96 o 8:53, obidve došli naraz o 9:05. Ďalej, pár dní naspäť, som šiel linkou 96 z Prokofievovej (v B741) a ako sme opúšťali obratisko už do neho vchádzala ďalšia 96 (na to dávam krk, bol to Solaris). Linku 196 sme potom stretli v smere na Prokofievovu až na Lachovej. V takomto stave nie je možné viesť linky 96 a 196 v preklade keď 196 chodia načas, zatiaľ čo 96 v špičke vždy mešká.
K linkám 68,96 a 196. Grafikony platia alebo sú vytvárané z dlhej chvíle? Ráno na zastávke Starohájska márne čakám na 68 o 8:56, 96 o 8:53, obidve došli naraz o 9:05. Ďalej, pár dní naspäť, som šiel linkou 96 z Prokofievovej (v B741) a ako sme opúšťali obratisko už do neho vchádzala ďalšia 96 (na to dávam krk, bol to Solaris). Linku 196 sme potom stretli v smere na Prokofievovu až na Lachovej. V takomto stave nie je možné viesť linky 96 a 196 v preklade keď 196 chodia načas, zatiaľ čo 96 v špičke vždy mešká.
SWTC